Gjest veruca salt Skrevet 23. august 2002 #1 Del Skrevet 23. august 2002 http://vg.transact.no/Thread.asp?GroupID=1...oup=Kvinnesaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henna Skrevet 23. august 2002 #2 Del Skrevet 23. august 2002 Men det visste vi jo... Og by the way:who cares???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 23. august 2002 #3 Del Skrevet 23. august 2002 D HAR DA VEL ALLEREDE VIST SEG D AT DENNE TYPEN IKKE HART STORT ANNET Å FORETA SEG ENN Å SENDE INN TEITE INNLEGG OVERALT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 23. august 2002 #4 Del Skrevet 23. august 2002 Tydelig at visse piker ikke har morsommere ting å finne på enn å leke frøken detektiv..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. august 2002 #5 Del Skrevet 23. august 2002 Jeg synes alle skal få lov til å diskutere hva de vil, når de vil, og hvor de vil. Fatter ikke hvorfor dette liksom skal være så latterlig, Veruca Salt! Kvinnfolk er noen j*vla sjåvinister!!! Nullet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 23. august 2002 #6 Del Skrevet 23. august 2002 Tror jeg skal begynne som detektiv jeg også.. Finne private hjemmesider til folk her med bilder og legge ut som linker.... Hallo, Grow Up!! ...tror dere egentlig er ganske glade i waco, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 23. august 2002 #7 Del Skrevet 23. august 2002 Hallo...?!? Hvis Waco synes dette er ålreit tidsfordriv, så la han nå for gud's skyld være i fred. Husk at han tilfører samfunnet - etter min mening - lett provoserende og ettertenksomme innlegg. I tillegg til at han også provoserer en del av oss her på KG til faktisk å ta et standpunkt. Gutten skriver faktisk bra! Om enn noget provoserende for oss hunkjønn, men det velger jeg å tolke som bevisst fra hans side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 24. august 2002 #8 Del Skrevet 24. august 2002 Waco er morsom... la han få være det i fred, vel?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Black Angel Skrevet 24. august 2002 #9 Del Skrevet 24. august 2002 Jeg synes faktisk også at waco skriver bra, selv om ikke alt han skriver er så saklig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 25. august 2002 #10 Del Skrevet 25. august 2002 Hm... Nullet=wannabe waco? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 25. august 2002 #11 Del Skrevet 25. august 2002 Nullet var her før meg.... men det er sånn damer er.... setter folk opp mot hverandre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Skrevet 25. august 2002 #12 Del Skrevet 25. august 2002 Synes det er helt greit at Waco driver å provoserer jeg. Det er jo faktisk opp til oss selv om vi er villig til å LA oss provosere. Ønsker han å provosere også andre steder så er da vel ikke det vår sak? Det er nesten litt flaut hvordan jenter til tider klarer å understreke poengene hans med å reagere slik som han påstår at mange av oss gjør. Lilly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 25. august 2002 #13 Del Skrevet 25. august 2002 Nullet var ikke wannabe-waco før du kom, wacovennen. Det var dengang da var Nullet en snill gutt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spying Skrevet 25. august 2002 #14 Del Skrevet 25. august 2002 Waco må da få lov til å gjøre som han vil. Flott med allt av folks meninger. uansett hva man måtte mene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå