Gå til innhold

slik går wacos dager..


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sexysadie

D HAR DA VEL ALLEREDE VIST SEG D AT DENNE TYPEN IKKE HART STORT ANNET Å FORETA SEG ENN Å SENDE INN TEITE INNLEGG OVERALT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg synes alle skal få lov til å diskutere hva de vil, når de vil, og hvor de vil. Fatter ikke hvorfor dette liksom skal være så latterlig, Veruca Salt!

Kvinnfolk er noen j*vla sjåvinister!!!

Nullet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie

Tror jeg skal begynne som detektiv jeg også.. Finne private hjemmesider til folk her med bilder og legge ut som linker....

Hallo, Grow Up!!

...tror dere egentlig er ganske glade i waco, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo...?!?

Hvis Waco synes dette er ålreit tidsfordriv, så la han nå for gud's skyld være i fred.

Husk at han tilfører samfunnet - etter min mening - lett provoserende og ettertenksomme innlegg. I tillegg til at han også provoserer en del av oss her på KG til faktisk å ta et standpunkt.

Gutten skriver faktisk bra! Om enn noget provoserende for oss hunkjønn, men det velger jeg å tolke som bevisst fra hans side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt greit at Waco driver å provoserer jeg. Det er jo faktisk opp til oss selv om vi er villig til å LA oss provosere.

Ønsker han å provosere også andre steder så er da vel ikke det vår sak?

Det er nesten litt flaut hvordan jenter til tider klarer å understreke poengene hans med å reagere slik som han påstår at mange av oss gjør.

Lilly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...