Waldfee Skrevet 26. mars 2019 #81 Del Skrevet 26. mars 2019 8 timer siden, Wiley skrev: Det er liksom sånn at plutselig så mister man evnen til å være rasjonell, og alle gamle vante negative tanker kommer løpende tilbake. Jeg skulle jo prøve å gi litt faen denne gangen, men det ser ikke så sannsynlig ut akkurat nå 🙄 Men, man håper jo alikevel at denne er gangen man plutselig har flaks. 🤞🏽 Skjønner deg veldig godt, man kan være superrrasjonell ellers men det går jo ikke når man er midt oppi det. Ikke lett å gi f... når man ønsker så mye. Tenk så sterk du er som står i dette💗👏👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ysera Skrevet 26. mars 2019 #82 Del Skrevet 26. mars 2019 (endret) 9 timer siden, Wiley skrev: Det er liksom sånn at plutselig så mister man evnen til å være rasjonell, og alle gamle vante negative tanker kommer løpende tilbake. Jeg skulle jo prøve å gi litt faen denne gangen, men det ser ikke så sannsynlig ut akkurat nå 🙄 Men, man håper jo alikevel at denne er gangen man plutselig har flaks. 🤞🏽 Jepp, det kan eg skriva under på!! Var "all calm and collected" heilt fram til innsett. Så fann både hormonella og skrulledama ut at no hadde dei vore i bakgrunnen lenge nok.... 🤣 heilt sprøtt dette altså! Men eg kryssar alt som kryssast kan for at dette er gongen det klaffar, både for deg, @Waldfee og meg! Masse babystøv til oss alle!!! Endret 26. mars 2019 av Ysera 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 27. mars 2019 #83 Del Skrevet 27. mars 2019 Masse lykke til, kryssar fingrane for at 2019 blir ditt lykkeår! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiley Skrevet 28. mars 2019 Forfatter #84 Del Skrevet 28. mars 2019 Tusen takk alle sammen, veldig takknemmelig for all støtten her inne. Klarer meg ganske fint i og med at innsett er så sent i prosessen, prøver å holde unna de værste tankene til jeg har kommet så langt i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fnugg Skrevet 29. mars 2019 #85 Del Skrevet 29. mars 2019 Heier på deg og det som forhåpentligvis er et solid påskegullegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiley Skrevet 29. mars 2019 Forfatter #86 Del Skrevet 29. mars 2019 1 hour ago, Fnugg said: Heier på deg og det som forhåpentligvis er et solid påskegullegg Uff, og jeg som egentlig hater påskeegg 😂 Men jeg får vel gjøre et unntak i år 🤞🏽🤞🏽🤞🏽 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiley Skrevet 31. mars 2019 Forfatter #87 Del Skrevet 31. mars 2019 Glemte nesten litt at jeg var midt inni prosessen jeg, kom plutselig på at det er innsett i morgen, det hadde jeg faktisk klart å glemme. Tar det som et positivt tegn på at psyken er relativt under kontroll. Men selvfølgelig håper jeg at embryoet overlever tining da, man tar jo de sjangsene man får. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 31. mars 2019 #88 Del Skrevet 31. mars 2019 Lykke til i morgen @Wiley! 🤞💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiley Skrevet 31. mars 2019 Forfatter #89 Del Skrevet 31. mars 2019 5 minutter siden, prøverpåny said: Lykke til i morgen @Wiley! 🤞💗 Takk skal du ha! 🤞🏽🤞🏽🤞🏽 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 1. april 2019 #90 Del Skrevet 1. april 2019 Lykke til!!!💗🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 1. april 2019 #91 Del Skrevet 1. april 2019 Lykke til med innsett i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiley Skrevet 1. april 2019 Forfatter #92 Del Skrevet 1. april 2019 Takk takk @Waldfee & @Mirabella76! Da har jeg vært og satt inn og veldig deilig med en positiv lege denne gangen som tok seg god tid til å forklare alt og sa at embryoet ser fint ut. Det liker vi! Test dag blir 10 april, litt senere en jeg trodde men ikke noe stress egentlig. Legen spurte om vi hadde blitt lurt i dag og jeg bare er det nå det skal skje liksom? 😂 Tenk om hele innsettet bare er en eneste stor aprilsnarr? Lol vi satte ikke inn noe alikevel... det er humor det 😂😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeio Skrevet 1. april 2019 #93 Del Skrevet 1. april 2019 Så bra at legen var positiv og hyggelig og at innsett var en god opplevelse. Krysser fingre og tær for at det fester seg og at det går denne gangen🤞🏻🤞🏻🤞🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiley Skrevet 1. april 2019 Forfatter #94 Del Skrevet 1. april 2019 4 hours ago, Jeio said: Så bra at legen var positiv og hyggelig og at innsett var en god opplevelse. Krysser fingre og tær for at det fester seg og at det går denne gangen🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Tusen takk! Får håpe flaksen endelig snur snart! 🤞🏽 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 1. april 2019 #95 Del Skrevet 1. april 2019 Gratulerer med flott innsett!! 💗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiley Skrevet 1. april 2019 Forfatter #96 Del Skrevet 1. april 2019 19 minutter siden, prøverpåny said: Gratulerer med flott innsett!! 💗 Takk! Nå skal jeg prøve å glemme at det har skjedd i 10 dager 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 1. april 2019 #97 Del Skrevet 1. april 2019 Så flott med bra innsett og optimistisk lege! Jeg heier på deg og embryoet🤞💗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 2. april 2019 #98 Del Skrevet 2. april 2019 Så flott at innsettet gjekk fint, og at alt såg bra ut! Då er det berre til å venta, og kryssa fingrane for positiv test. Håpar ikkje ventetida blir altfor lang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiley Skrevet 2. april 2019 Forfatter #99 Del Skrevet 2. april 2019 21 hours ago, Waldfee said: Så flott med bra innsett og optimistisk lege! Jeg heier på deg og embryoet🤞💗 Takk skal du ha! Det betyr ganske mye å ha fått en annen følelse denne gangen, selv om dette uansett blir siste gang vi er på Riksen. 10 hours ago, Mirabella76 said: Så flott at innsettet gjekk fint, og at alt såg bra ut! Då er det berre til å venta, og kryssa fingrane for positiv test. Håpar ikkje ventetida blir altfor lang. Tipper det går ganske raskt denne gangen, så mye annet som skjer at det er lett å la seg distrahere. I går kveld kom babyen til bestevenninna mi, som begynte på IVF ca samtidig som meg, så det har jo bare vært utrolig koselig 💜💜 2850g med lykke! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeio Skrevet 3. april 2019 #100 Del Skrevet 3. april 2019 14 timer siden, Wiley skrev: Takk skal du ha! Det betyr ganske mye å ha fått en annen følelse denne gangen, selv om dette uansett blir siste gang vi er på Riksen. Tipper det går ganske raskt denne gangen, så mye annet som skjer at det er lett å la seg distrahere. I går kveld kom babyen til bestevenninna mi, som begynte på IVF ca samtidig som meg, så det har jo bare vært utrolig koselig 💜💜 2850g med lykke! Så koselig. Krysser fingrene for at det er din lykke som blir født om 9 måneder🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå