Gå til innhold

Hvilket antrekk på date om vinteren


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et glass vin en lørdag ettermiddag skal være relaxed, ikke for pyntet. Ville definitivt gått for bukse. 

Noe annet om man møtes på kvelden. 

Anonymkode: 7c879...823

Mange kvinner går med kjole/skjørt til hverdags 🙂

Anonymkode: 081c4...9ee

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjørt og så enn god kåpe over 😊 og sko som tåler snø, de fleste støvletter og skoletter i skinn tåler det. Så lenge det ikke er hull

Anonymkode: aa42e...27e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bry seg med å presisere date om vinteren i overskriften, når dere går i de samme klærne året rundt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gent82 skrev:

Hvorfor bry seg med å presisere date om vinteren i overskriften, når dere går i de samme klærne året rundt?

Hvor har du det fra? Jeg har mye jeg kun bruker på vinter, og mye jeg bruker kun på sommer. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Nerine_ skrev:

Hvor har du det fra? Jeg har mye jeg kun bruker på vinter, og mye jeg bruker kun på sommer. 

DU ja. ts åpnet med 3 sommerantrekk i første innlegg. Og alle untatt DU foreslår miniskjørt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Nerine_ skrev:

Ullstrømper og kåpe? 😏

Jeg hadde for en gang skyld det på byen i oktober i 5 varmegrader, da 2 ullstrømpebukser utenpå hverandre. Holdt på å fryse ihjel. Nei, jeg stemmer for dunjakke, jeans med ulltights under og en god og varm genser. 

Anonymkode: f24f0...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alternativ 2 høres best ut. Dropp stor ullgenser du må ta av deg, gå i en pen stram lett genser og bruk en varm jakke eller kåpe over :)

Anonymkode: 7a90b...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gent82 skrev:

DU ja. ts åpnet med 3 sommerantrekk i første innlegg. Og alle untatt DU foreslår miniskjørt. 


Evig single og isolerte menn som deg har kanskje ikke lagt merke til det men det er stor forskjell på allround skjørt om vinteren med tykk stilongs under, og sommerlig miniskjørt med bare ben. 

Anonymkode: 7a90b...5c6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Evig single og isolerte menn som deg har kanskje ikke lagt merke til det men det er stor forskjell på allround skjørt om vinteren med tykk stilongs under, og sommerlig miniskjørt med bare ben. 

Anonymkode: 7a90b...5c6

Sinte og isolerte damer som deg trenger vel ikke noen mening og prater helst pisspreik dagen lang. Det har jeg skjønt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Gent82 skrev:

DU ja. ts åpnet med 3 sommerantrekk i første innlegg. Og alle untatt DU foreslår miniskjørt. 

Miniskjørt fungerer fint med ullstrømper og kåpe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Nerine_ skrev:

Miniskjørt fungerer fint med ullstrømper og kåpe. 

Men jeg skjønner ikke hvorfor det er viktig å spørre om antrekk til date om vinteren, når dere alle tenker å bruke sommerklær. Det er jo bare å foreslå hva som helst, f.eks miniskjørt, bikini, hotpants - og bare legge til ullstrømper & kåpe = vips, latexkjolen kan brukes i -30 grader🌨🌧🌪. 

Jeg forstår dog nu at hva som helst kan brukes på vinteren. Men hvorfor spesifikt etterlyse antrekk til date om vinteren? Alle vet jo at det er januar nå. Og vinter er det vel i hele landet akkurat nå? ...hm..dette krever dyp granskning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gent82 skrev:

Sinte og isolerte damer som deg trenger vel ikke noen mening og prater helst pisspreik dagen lang. Det har jeg skjønt.


Så kreativ du er som kopierer. Blomst til deg og bitterheten din 🌺

Anonymkode: 7a90b...5c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gent82 skrev:

Men jeg skjønner ikke hvorfor det er viktig å spørre om antrekk til date om vinteren, når dere alle tenker å bruke sommerklær. Det er jo bare å foreslå hva som helst, f.eks miniskjørt, bikini, hotpants - og bare legge til ullstrømper & kåpe = vips, latexkjolen kan brukes i -30 grader🌨🌧🌪. 

Jeg forstår dog nu at hva som helst kan brukes på vinteren. Men hvorfor spesifikt etterlyse antrekk til date om vinteren? Alle vet jo at det er januar nå. Og vinter er det vel i hele landet akkurat nå? ...hm..dette krever dyp granskning.


Høres ut som du har veldig lite annet vettug å finne på hvis det her er det du får lyst til å granske hihi

Anonymkode: 7a90b...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Så kreativ du er som kopierer. Blomst til deg og bitterheten din 🌺

Anonymkode: 7a90b...5c6

🌹:kvalm:

:dagens-rose::fart2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Høres ut som du har veldig lite annet vettug å finne på hvis det her er det du får lyst til å granske hihi

Anonymkode: 7a90b...5c6

Det er interessant å finne ut hva """normale""" damer tenker.

Her er et antrekk ts kan gå på date i. Ikke sant? Det er som å være i the twilight zone på sånne tråder. Opp er ned, galt er rett osv

:hoppe:

image.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 timer siden, Gent82 skrev:

Det er interessant å finne ut hva """normale""" damer tenker.

Her er et antrekk ts kan gå på date i. Ikke sant? Det er som å være i the twilight zone på sånne tråder. Opp er ned, galt er rett osv

:hoppe:

 

Men i alle dager, er du aldri ute i verden og ser hvordan kvinner kler seg? Skjørt om vinteren er meget vanlig og ikke noe problem. Jeg går så å si aldri i bukser, og skjørtene mine er gjerne korte om vinteren. Har du hørt om ull? Det er et meget praktisk materiale, og kan bruker i f.eks. strømpebukser. Man kan til og med klare seg uten ull, om man skulle ønske det.

Anonymkode: 432af...da7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men i alle dager, er du aldri ute i verden og ser hvordan kvinner kler seg? Skjørt om vinteren er meget vanlig og ikke noe problem. Jeg går så å si aldri i bukser, og skjørtene mine er gjerne korte om vinteren. Har du hørt om ull? Det er et meget praktisk materiale, og kan bruker i f.eks. strømpebukser. Man kan til og med klare seg uten ull, om man skulle ønske det.

Anonymkode: 432af...da7

Spørsmålet skulle vært; Hva slags strømpebukse og kåpe skal jeg bruke til date om vinteren? For om ts ikke lurte på det så skulle spørsmålet bare vært; Date - hvilket antrekk?

Dét har jeg rett i, ferdig med det. Nå kan dere fortsette å foreslå sommerantrekk. Jeg gir opp. (:):):))

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...