Gå til innhold

Paradise Hotell 2019

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Lundii skrev:

Drittjurye! Tea K er sur på både Thea og Henrik.. Thea fordi de har stått i motsatt allianse og Henrik fordi han ikke gikk over streken for henne.. Og Tix er bitter fordi Henrik blei valgt over han. Det pisset han sier om at det valget blei tatt på grunnlag av at Thea har forandra seg kjøper jeg ikke.. Thea og Henrik var jo de mest verdige! Enig med Jamilla om at Marthe har sklidd gjennom!

Misliker spesielt Tea K enda mer nå ass.. At hu ikke kunne unne Henrik det her.. Nei fy faen..!! 

Må legge til at jeg syns Thea og Henrik tok det veldig bra. 

Enig, akkurat det her tenker jeg. Jeg synest ble veldig åpenlyst at Tea K var bitter, hun virka veldig sint når hun skulle forklare hvorfor hun mente Thea ikke var verdig med tanke på det brevet. Hun var jo ikke der en gang! Hvordan kan hun bare bestemme seg for at hun er så sikker på at Thea gjorde det for å være falsk og sanke sympati? Hun har jo bare fått høre det av andre. Andreas og var nok veldig bitter på grunn av at Henrik ble valgt framfor han, han så ut som han tok det fint etter parsermonien, men nå hadde han og plutselig bestemt seg for at Thea gjorde det for å sanke sympati osv. Det blir for dumt. 

Tenk så spesielt det er å stemme ut sin tidligere partner! Og, nå har hun jo så godt som ødelagt alle sine sjanser for å bli byttet inn! Det kan jo komme flere ofringer på tampen, så det var ikke smart tenkt. 

Thea og Henrik fortjente å være der, og Thea har helt rett at de baserte valget på følelser, og ikke var objektive. De var ikke det paret som var minst verdige til å være i finalen. Til og med Sofie og Mario synest de var verdige utifra reaksjonen og den virket veldig ekte. 

Nei, synest Tea K og Andreas visste noen veldig dårlige sider av seg selv i denne episoden. Håper ingen av de får komme inn igjen!

• Liker 27
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har Jamilla trukket seg fra juryen? Hun var jo ikke på festen og ser hun heller ikke på klippet til morgensdagens episode selv om juryen sitter der. 😳

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fra bloggen til Thea:

Jeg vil bare avslutte med å si at jeg har følt meg hånet, krenket, og utestengt av Tea K. Jeg velger å skrive dette her på bloggen pga at dette er noe jeg virkelig har behov for å si.

😰

Anonymkode: 53ea8...0ba

• Liker 30
AnonymBruker
Skrevet

Jeg virkelig misliker tea k og er kjempe glad hun ikke er venninnen min.

Anonymkode: 76d6f...97d

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet

Tea K er en typisk person som dilter etter de populære og fryser ut de mindre populære.

Anonymkode: 7689f...6cb

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet

https://theagudmundsen.blogg.no/

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fra bloggen til Thea:

Jeg vil bare avslutte med å si at jeg har følt meg hånet, krenket, og utestengt av Tea K. Jeg velger å skrive dette her på bloggen pga at dette er noe jeg virkelig har behov for å si.

😰

Anonymkode: 3ad24...2f8

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Brusmisbruker skrev:

Herregud, juryen sin beslutning var helt på tryne i dag :((

Enig! Juryens valg var preget av følelser og hevnmotiv, og ikke på grunnlag av hvilket par som var mest verdig.

Hva gjør et par/en deltaker verdig til å vinne? Jeg syns at man er verdig når man har spilt spillet, tatt avgjørelser med god samvittighet og vært grei med de andre deltakerne. Det har både Thea og Henrik vært. Marte? Ja hun har kanskje vært hyggelig og grei, men hun har jo ikke spilt. Tea K? Hun har spilt, men ikke vært hyggelig. Tror Tea K ikke tåler Thea, og ble furten fordi Henrik ikke trådde over streken igår. Og Tix er bitter fordi Thea ikke valgte han på parseremonien. 

• Liker 16
Skrevet

Kjenner jeg blir litt provosert av valget til juryen! (At man kan bli så investert:fnise:

Likte svært lite at de kallet seg «gruppen» i stedet for allianse, for det føltes mer som utstøting/utfrysning enn spill. Og nå fikk jeg beviset for det. Det var personlig og ikke spillmessig valg. 

Heiet aldri på Thea og Adrian. Hadde vell egentlig ingen favoritter denne sesongen, men dette var direkte urettferdig! Og når til og med Sofie reagerer på valget, så sier det vell sitt. 

Jamilla liker jeg. Hun står for det hun sier og står for sine prinsipper og verdier. Hun er ikke fullkommen ift utbruddene sine, men hvem i all verden er 100% perfekt?  Syns hun er tøff som snakker fra levra, selv om jeg ikke alltid er enig i utsagnene hennes. 

Men alt i alt syns jeg denne sesongen har vært mindre forutsigbar enn andre sesonger. Har faktisk spolt minimalt igjennom sesong 11. 

• Liker 17
Skrevet
47 minutter siden, Lundii skrev:

Drittjurye! Tea K er sur på både Thea og Henrik.. Thea fordi de har stått i motsatt allianse og Henrik fordi han ikke gikk over streken for henne.. Og Tix er bitter fordi Henrik blei valgt over han. Det pisset han sier om at det valget blei tatt på grunnlag av at Thea har forandra seg kjøper jeg ikke.. Thea og Henrik var jo de mest verdige! Enig med Jamilla om at Marthe har sklidd gjennom!

Misliker spesielt Tea K enda mer nå ass.. At hu ikke kunne unne Henrik det her.. Nei fy faen..!! 

Må legge til at jeg syns Thea og Henrik tok det veldig bra. 

Ser nå at jeg har skrevet akkurat det samme som deg 😂 Hadde bare ikke lest så langt før jeg kommenterte. Men er veldig enig i det du skriver!! Smålig av Tea K.

• Liker 3
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fra bloggen til Thea:

😰

Det der jeg har ikke vanskelig for å tro! Tea K har dessverre gjort en veldig dårlig figur på tv.

• Liker 25
Skrevet
38 minutter siden, Tonus skrev:

Thea K er bitter for at Henrik ikke tråkket over streken for henne, og Andreas er bitter fordi han trodde at å si BRRRRRRAH og spille lettbeint kompis med alle skulle gi han seieren lett.

Enig, dette var rett og slett helt håpløst. Skikkelig ufortjent, særlig for Henrik. Og at Tea K bruker brevet til Thea som "grunn", og sier hun synes det virker falskt, det lyste sjalusi. "Hvis ikke jeg kan få han så skal ikke du få han heller" så det ut som hun mente. Og Henrik får svi. Dårlig gjort!

• Liker 15
Skrevet

Måtte le da Tea K prøvde å argumentere med at de tok ut Thea og Henrik fordi det var «spillernes sesong, og du har spilt bra». Altså? Ja? Gjør ikke det Thea til en verdig finalist? Er som flere her nevner kun basert på hevngjerrighet. Blir så teit å bruke motsiende argumenter, istedenfor å bare være ærlige å si at «ja, vi vil faktisk ikke se deg i en finale». 

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Forstår godt at Jamilla gikk fra bordet når Tea K BRØLTE til henne hver gang Jamilla sa seg imot henne.

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

På hvilken måte er Marthe en mer verdig vinner enn Thea? Hun spilte ikke engang men bare seilte seg gjennom hele oppholdet!!

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Flaut at tix går ut i god kveld Norge og forteller hvor han ble mobba også er han en jævel selv. Han tror han ikke er det. Presser hardt ut at han liksom er gullgutten. Og hvem bryr seg om alle pengene hans? Jeg har nesten 5 mill på bok, kun nærmeste familie og 2 bestevenner som vet det. Hørt han skryte over de pengene så mange ganger🤢

Anonymkode: 76d6f...97d

• Liker 24
Skrevet

Mario til Sofie: "vi to er jo egentlig de som har spilt best", altså, hva er det egentlig de to har gjort? Bortsett fra å ha vært der lenge og lagd drama? Kan nonen fortelle meg??? 

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, helloAdele skrev:

Mario til Sofie: "vi to er jo egentlig de som har spilt best", altså, hva er det egentlig de to har gjort? Bortsett fra å ha vært der lenge og lagd drama? Kan nonen fortelle meg??? 

Grunnen til at Sofie har vært «lederen» for «gruppen» er at de andre hadde en slags ærefrykt for henne siden hun hadde mange følgere på Instagram og var litt kjent fra før av😅 Samme med Andreas😳

Anonymkode: 86512...eb7

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om at Bettina har ridd TO stykker der inne?

Anonymkode: 983dc...5f3

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes dere om at Bettina har ridd TO stykker der inne?

Anonymkode: 983dc...5f3

Overhode ingenting. Hun er singel. Selv hadde jeg aldri gjort det på tv, men hva andre velger å gjøre er likegyldig for meg. 

• Liker 34
AnonymBruker
Skrevet

Henrik virker som en genuint flott fyr. Omsorgsfull. Tenker nå spesielt på samtalen med Thea på rommet da hun var lei seg.

Anonymkode: 3c2dc...3aa

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...