AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #481 Skrevet 4. april 2019 2 minutter siden, #Sunrise skrev: Hvorfor snakket ikke Jamilla med guttene? 🤔 der hadde de et lite poeng. Men alle trenger ikke skrike det til henne 🙈 hadde elska om Jamilla stelte seg bak Andreas 😂 Hvorfor skulle hun ha snakket med de? Hun skylder dem ingen verdens ting! Anonymkode: 7689f...6cb 10
#Sunrise Skrevet 4. april 2019 #482 Skrevet 4. april 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skulle hun ha snakket med de? Hun skylder dem ingen verdens ting! Anonymkode: 7689f...6cb Hun skulle jo bli partner med en gutt, lurt å finne ut hvem gutt som er best å bli partner med. 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #483 Skrevet 4. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De nye blir aldri likt uansett med mindre de er villige til å oppføre seg som slaver av de som er øverst på PH-hierarkiet. Så at hun står opp for seg selv er bare bra. Heller det enn at hun forblir anonym og forsiktige som samtlige er der inne. Anonymkode: 7689f...6cb Vel nå siktet jeg ikke på spesifikke deltakere, hvis det er Jamilla du tenker på. Så klart slår man tilbake og bør står opp for seg selv når folk oppfører seg som dritt mot en. Jeg tenker generelt på deltakere som er helt sånn «Jeg er iskald, jeg er smart, jeg er klar for å spille HARDT og kan fint dolke folk i ryggen for å redde mitt eget skinn og jeg bryr meg ikke!» liksom den attituden der da. Som lager store allianser, er sjefete, kontrollerende, manipulerende, osv. Er som regel ikke de som vinner, ettersom det er et sosialt spill og man trenger å bli godt likt av de fleste for å få flest mulig folk bak seg i finalen. Folk stiller seg jo ikke bak den som har løyet og dolket dem i ryggen og som de ikke liker, med mindre de er så heldige at den de står ved siden av er den som er best likt der inne. Da er det den personen de andre stemmer på også håper de at h*n dropper kula. Anonymkode: cf193...0a3 1
Fjellmonkey Skrevet 4. april 2019 #484 Skrevet 4. april 2019 1 minutt siden, #Sunrise skrev: Hun skulle jo bli partner med en gutt, lurt å finne ut hvem gutt som er best å bli partner med. Guttene kan vel egentlig ikke klage så mye. Den gutten hun hadde stilt seg med hadde vært sikret ut uken uansett. Så og høre med jentene syns jeg er helt greit, det er en av de som ryker uansett. I episoden igår hadde Mario og Sofie en beddriten oppførsel, Sofie er en hodeløs kylling, tror hun kan styre og stelle som hun vil og alle skal forgude henne. Nei vet du hva, jeg håper Sofie og Mario ryker på huet å ræva ut, så det kan bli litt bedre allianse spill og ikke Sofie og Mario spill, de andre har jo ikke annet enn luft mellom øra. Det er jo absolutt ikke smart å spille med S og M som bare vil sende sine "bestevenner" ut en etter en. Blir spennede å se utfallet idag. Hadde jo såklart håpet at S ryker, men tipper det er Tea K. 7
Fjellmonkey Skrevet 4. april 2019 #485 Skrevet 4. april 2019 Og applaus til Robin som stod opp for Jamilla når de andre rottet seg sammen. S og M var liksom ikke sure, men så fort de var partnere igjen så de sitt ess til å skjelle ut Jamilla og ta henne for valget ja. Blir helt kvalm av de to der, 2 av de falskeste personene inne på hotellet, uten tvil! 19
Alex Turner Skrevet 4. april 2019 #486 Skrevet 4. april 2019 14 timer siden, 420marcuus skrev: Føler jeg nesten får litt sesong 6 eller sesong 8 vibes av denne sesongen. Føler spessielt litt simone (sesong 6) eller carl aksel vibes fra sofie.....😤 Herregud! Tenkte det samme etter gårsdagens episode at Sofie lett kunne sammenlignes med Simone. Fikk den samme ekle følelsen i kroppen av å se hvordan de oppførte seg der inne 😫 Håper for guds skyld og alle hans barn at Sofie ikke er sånn ute i den virkelige verden.. 2
#Sunrise Skrevet 4. april 2019 #487 Skrevet 4. april 2019 13 minutter siden, Fjellmonkey skrev: Guttene kan vel egentlig ikke klage så mye. Den gutten hun hadde stilt seg med hadde vært sikret ut uken uansett. Så og høre med jentene syns jeg er helt greit, det er en av de som ryker uansett. De kan ikke klage nei! Men hun burde pratet med guttene, så hun kunne prøvd å finne en partner hun ønsket å stå med. 1
Fjellmonkey Skrevet 4. april 2019 #488 Skrevet 4. april 2019 6 minutter siden, #Sunrise skrev: De kan ikke klage nei! Men hun burde pratet med guttene, så hun kunne prøvd å finne en partner hun ønsket å stå med. Nå er jo ikke Jamilla en saueflokk som resten som vet at Sofie må ut. Hadde hun snakket med Mario om og velge han så vet jo alle hva som ville bli sagt på det uansett😂. Og guttene står trygt denne uken uansett, så de kunne bare valgt sin egen partner neste uke. Det der kom opp bare for å skulle ta Jamilla på noe. 5
Hattivatti Skrevet 4. april 2019 #489 Skrevet 4. april 2019 25 minutter siden, #Sunrise skrev: De kan ikke klage nei! Men hun burde pratet med guttene, så hun kunne prøvd å finne en partner hun ønsket å stå med. Ingen ville blitt fornøyd med å bli valgt uansett. De hadde kun blitt førnøyde o hun valgte Robin, så jeg ser ikke helt hvorfor de brukte dette som et argument. 6
#Sunrise Skrevet 4. april 2019 #490 Skrevet 4. april 2019 14 minutter siden, Ryuk skrev: Ingen ville blitt fornøyd med å bli valgt uansett. De hadde kun blitt førnøyde o hun valgte Robin, så jeg ser ikke helt hvorfor de brukte dette som et argument. Jeg reagerte faktisk på dette på mandag/tirsdag, når hun fløy rundt å pratet med jentene. Hun burdet pratet mer med guttene også for å bli kjent med de. «Diskusjonen» de hadde på pandoras var bare helt idiotisk! Men de hadde et poeng at hun burde blir bedre kjent med guttene! 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #491 Skrevet 4. april 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er helt utrolig at etter 10 år nå med paradise, så har folk enda ikke skjønt at Paradise er et SOSIALT spill.. For å vinne så må man være godt likt av folk. Tenk på de som har vunnet opp gjennom årene: Petter Pilgaard, Carl og Tine, Madeleine og Niklas (Niklas var mer taktisk da, men vant ved siden av Madeleine som var godt likt av alle), Sander og Tina (Sander godt likt, Tina var taktikeren som var heldig og vant ved siden av ham), Leo i fjord... Jeg vet jeg har glemt mange i mellom her, men bare for å dra opp eksempler. Men disse har jo til felles at de var godt likt! De var laid back, var der for å ha det gøy, tenkte ikke taktikk og spill døgnet rundt (minus Tina og Niklas Vindel, som vant pga partnerene sine), og bidro stort sett med god stemning. Når man sitter i finalen og folk skal stille seg bak et par så velger jo folk den de liker best, ikke den som har spilt mest og har løget til folk osv. Det mest taktiske å gjøre der inne er å sørge for å bli godt likt, få venner lage god stemning. Kristian Rene prøvde jo pinlig mange ganger å være en slu spiller som dret i folk, løy, lagde masse planer, startet allianser, men vant han noen gang? Nei Erik i fjor prøvde det samme, vant ikke. Hvordan har folk enda ikke skjønt dette? Anonymkode: cf193...0a3 Dessverre er det mer slik på den norske Paradise. I danske Paradise er det faktisk flere spillere som kanskje har spilt litt skittent eller vært kald, som har vunnet. Og det blir respektert. Når det er sagt så er jo denne sesongen promotert som "spillerenes sesong", gjerne ikke uten grunn da... Anonymkode: 686c7...eb2 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #492 Skrevet 4. april 2019 1 time siden, #Sunrise skrev: Jeg reagerte faktisk på dette på mandag/tirsdag, når hun fløy rundt å pratet med jentene. Hun burdet pratet mer med guttene også for å bli kjent med de. «Diskusjonen» de hadde på pandoras var bare helt idiotisk! Men de hadde et poeng at hun burde blir bedre kjent med guttene! De gir henne ikke akkurat en sjanse til å bli kjent med dem når de ikke gjør annet enn å kjefte og hakke ned på henne. Uansett hva hun gjør så er det feil. Anonymkode: 7689f...6cb 10
Spiralis Skrevet 4. april 2019 #493 Skrevet 4. april 2019 Jeg syntes det har vært litt dovent i år, men denne uken har det virkelig løsnet. Riktig uke å sende Jamila inn for å lage litt oppstyr. Tror gruppa var moden for å sprekke opp i ulike allianser. Ut fra antallet innlegg i tråden .... og ikke minst antallet indignerte innlegg så har produksjonen virkelig klart å heve engasjementet. 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #494 Skrevet 4. april 2019 Jeg blir helt kvalm av Sofie og Mario. Dette her er virkelig ikke greit. Anonymkode: 10aa1...5bd 16
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #495 Skrevet 4. april 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Rasistisk? Hva basere du det på? Han er utrolig ufin, men går jo ikke på hudfarge. Hun sa et skjevt ord til han, da fikk hun se den stygge siden hans. Samme som hans første partner. Anonymkode: 97581...253 Mario var jo ikke særlig hyggelig mot Zeinab heller da.. kan det være noe sammenheng? Anonymkode: 7f9d0...02d 10
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #496 Skrevet 4. april 2019 For noen hodeløse høns. Både Lea, Tea Kristine og Tix kommer dårlig ut av dagens episode. Når det gjelder Sofie og Mario tror jeg ikke det går an å synke dypere siden gårsdagen, men de fortsetter nå i samme dur. Anonymkode: 10aa1...5bd 10
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #497 Skrevet 4. april 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Mario var jo ikke særlig hyggelig mot Zeinab heller da.. kan det være noe sammenheng? Anonymkode: 7f9d0...02d Jeg lurer på om ikke Mario har et snev av rasisme i seg for jeg reagerte på akkuratt det samme! Anonymkode: 7689f...6cb 11
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #498 Skrevet 4. april 2019 Hvorfor griper ikke Triana inn når Mario regelrett skjeller Jamilla ut på parsermonien?! Anonymkode: 7689f...6cb 17
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #499 Skrevet 4. april 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor griper ikke Triana inn når Mario regelrett skjeller Jamilla ut på parsermonien?! Anonymkode: 7689f...6cb Ja, skrekkelig at det er Jamilla selv som må sette ned foten. Herregud. Men HERREFRED som jeg lo av Robins kommentar om at han håper at Lea sklir på et bananskall rett hjem til Norge. Den satt! Anonymkode: 10aa1...5bd 20
tuppa Skrevet 4. april 2019 #500 Skrevet 4. april 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor griper ikke Triana inn når Mario regelrett skjeller Jamilla ut på parsermonien?! Anonymkode: 7689f...6cb 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, skrekkelig at det er Jamilla selv som må sette ned foten. Herregud. Men HERREFRED som jeg lo av Robins kommentar om at han håper at Lea sklir på et bananskall rett hjem til Norge. Den satt! Anonymkode: 10aa1...5bd Det finnes en egen spoilertråd altså, er veldig mange som følger med i denne tråden som ikke har sett dagens episode enda. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå