AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #1221 Skrevet 21. mai 2019 Det var jo Mario og Bettina som FØRST hadde en greie? Hvorfor klikker Sofie på Bettina over at hun har hatt sex med han når det i utgangspunktet var hun som ikke respekterte flørten mellom Bettina og Mario? Selvinnsikt, hallo? Og Mario da... Han er så patetisk at jeg nesten får vondt av han. Han klikker på Bettina for å sende Sofie til helvetet når han gjorde AKKURAT DET SAMME MED BETTINA. Det er bare så dumt at jeg egentlig ikke kan gjøre annet enn å le. Uansett synes jeg Mario er den store, stygge ulven her. Han har spilt på begge jentenes følelser, også andre, i sammenhenger som ikke har noe taktisk for seg. Han er en fyr jenter bør styre unna, og folk generelt egentlig. Nå har jeg generelt sett ikke noe overs for Sofie, selv om jeg hadde litt sympati med henne da hun fikk vite om Luigis rundtur med Bettina, men hun er jo stokkdum når hun nå velger å bli samboer med denne kyniske manipulatoren. Håper Bettina overlever denne uken! Hun har en så søt personlighet, og jeg tror valgene hun tok var basert på følelser for Mario, Marios forføring og naivitet. Jeg synes bare synd på henne, for det er så mange jenter som havner i nettopp denne situasjonen og ender opp med dritten som Bettina gjør nå. Anonymkode: 10aa1...5bd 21
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #1222 Skrevet 21. mai 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var jo Mario og Bettina som FØRST hadde en greie? Hvorfor klikker Sofie på Bettina over at hun har hatt sex med han når det i utgangspunktet var hun som ikke respekterte flørten mellom Bettina og Mario? Selvinnsikt, hallo? Og Mario da... Han er så patetisk at jeg nesten får vondt av han. Han klikker på Bettina for å sende Sofie til helvetet når han gjorde AKKURAT DET SAMME MED BETTINA. Det er bare så dumt at jeg egentlig ikke kan gjøre annet enn å le. Uansett synes jeg Mario er den store, stygge ulven her. Han har spilt på begge jentenes følelser, også andre, i sammenhenger som ikke har noe taktisk for seg. Han er en fyr jenter bør styre unna, og folk generelt egentlig. Nå har jeg generelt sett ikke noe overs for Sofie, selv om jeg hadde litt sympati med henne da hun fikk vite om Luigis rundtur med Bettina, men hun er jo stokkdum når hun nå velger å bli samboer med denne kyniske manipulatoren. Håper Bettina overlever denne uken! Hun har en så søt personlighet, og jeg tror valgene hun tok var basert på følelser for Mario, Marios forføring og naivitet. Jeg synes bare synd på henne, for det er så mange jenter som havner i nettopp denne situasjonen og ender opp med dritten som Bettina gjør nå. Anonymkode: 10aa1...5bd De hadde vel en greie i 4 dager, men Mario var vel helt lik med Sofie i starten. Det er ikke Sofie som er problemet men Mario. MEN Bettina sitter jo og sier nå at hun kun ligger med Mario for å ødelegge, og det sier mer om henne enn de. Anonymkode: 84435...559 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #1223 Skrevet 21. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De hadde vel en greie i 4 dager, men Mario var vel helt lik med Sofie i starten. Det er ikke Sofie som er problemet men Mario. MEN Bettina sitter jo og sier nå at hun kun ligger med Mario for å ødelegge, og det sier mer om henne enn de. Anonymkode: 84435...559 Nei, Sofie lovet Bettina at hun ikke kunne finne på å være med Mario. Det var etter at Bettina sa at hun virkelig likte Mario. Anonymkode: 10aa1...5bd 13
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #1224 Skrevet 21. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, Sofie lovet Bettina at hun ikke kunne finne på å være med Mario. Det var etter at Bettina sa at hun virkelig likte Mario. Anonymkode: 10aa1...5bd I 4 dager... Bettina ble sendt hjem etter 8 dager der nede. Jeg tipper Mario gikk til begge og sa han ville ha de. Sofie trodde nok båndet mellom henne og Mario var minst like sterkt som Bettina og Mario sitt. Anonymkode: 84435...559 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #1225 Skrevet 21. mai 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper Bettina overlever denne uken! Hun har en så søt personlighet, og jeg tror valgene hun tok var basert på følelser for Mario, Marios forføring og naivitet. Jeg synes bare synd på henne, for det er så mange jenter som havner i nettopp denne situasjonen og ender opp med dritten som Bettina gjør nå. Anonymkode: 10aa1...5bd Njaa, jeg er team Bettina før jeg noen sinne kommer til å støtte Mario og Sofie, men Bettina gjorde jo et nummer ut av at hun absolutte MÅTTE ligge med han en 2 gang for å fucke ting ordentlig opp. For ''en gang kan være en feil, men gjør du det to ganger så er det jo ikke det'', eller hva nå enn hun sa. Hun har nok sine egne trekk av å være manipulerende Anonymkode: af063...23c 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #1226 Skrevet 21. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: I 4 dager... Bettina ble sendt hjem etter 8 dager der nede. Jeg tipper Mario gikk til begge og sa han ville ha de. Sofie trodde nok båndet mellom henne og Mario var minst like sterkt som Bettina og Mario sitt. Anonymkode: 84435...559 Ja, og Bettina har jo ikke visst en dritt om hva som har foregått der inne når hun har vært ute. Når Mario da kommer med puseord og legger opp til sex er det ikke spesielt rart at hun kjøper det (dessverre, som mange jenter gjør). Uansett skjønner jeg ikke hvorfor du krangler med meg. Jeg har allerede nevnt at jeg synes at Mario er verstingen her. Anonymkode: 10aa1...5bd 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #1227 Skrevet 21. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Njaa, jeg er team Bettina før jeg noen sinne kommer til å støtte Mario og Sofie, men Bettina gjorde jo et nummer ut av at hun absolutte MÅTTE ligge med han en 2 gang for å fucke ting ordentlig opp. For ''en gang kan være en feil, men gjør du det to ganger så er det jo ikke det'', eller hva nå enn hun sa. Hun har nok sine egne trekk av å være manipulerende Anonymkode: af063...23c Jeg er ikke uenig i det, men samtidig er dette kanskje hennes måte "å ta tilbake Mario" etter Marios overgang til Sofie. Mario har jo lagt opp til at Sofie og Bettina, som i utgangspunktet var venner, ble rivaler. Ikke vet jeg, men jeg føler uansett på meg at jeg liker Bettina. Tror jeg hun vil vinne? Nei. Men jeg håper hun blir der litt til. Anonymkode: 10aa1...5bd 5
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #1228 Skrevet 21. mai 2019 Det som jeg synes er bekymringsfullt er at Mario i dag virker helt upåvirket av alt det gørret han har stelt i stand på PH. Anonymkode: 7689f...6cb 11
pessimistisk Skrevet 21. mai 2019 #1229 Skrevet 21. mai 2019 Jeg er på team Bettina! Det var jo hun som hadde en greie med han først, og Sofie som "stjal" han. Er selvfølgelig greit å bytte jente, men Mario drev jo og sjonglerte mellom begge. Jeg forstår faktisk at Bettina vil ta hevn, og jeg mistenker at hun kanskje fortsatt har litt følelser for han inne på PH. Synes så klart det var litt vondt å se Sofie når hun fikk vite om det, men den sympatien gikk raskt over når hun begynte å klikke på Bettina. Skjønner ikke hvordan Mario og Sofie tenker. Mario tror han kan si til Bettina at hun ikke skal ta Sofie, mens han har svikta Bettina flere ganger? Først lekte han med følelsene hennes, så sendte han henne ut, så styrtet han henne som diktator og avsluttet med å slippe kula. Sofie og Mario er mennesker jeg aldri kommer til å forstå meg på. 17
J19 Skrevet 21. mai 2019 #1230 Skrevet 21. mai 2019 Jeg heier på Tix, Marthe og Henrik. Henrik er en luring 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #1231 Skrevet 21. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det var jo Mario og Bettina som FØRST hadde en greie? Hvorfor klikker Sofie på Bettina over at hun har hatt sex med han når det i utgangspunktet var hun som ikke respekterte flørten mellom Bettina og Mario? Selvinnsikt, hallo? Og Mario da... Han er så patetisk at jeg nesten får vondt av han. Han klikker på Bettina for å sende Sofie til helvetet når han gjorde AKKURAT DET SAMME MED BETTINA. Det er bare så dumt at jeg egentlig ikke kan gjøre annet enn å le. Uansett synes jeg Mario er den store, stygge ulven her. Han har spilt på begge jentenes følelser, også andre, i sammenhenger som ikke har noe taktisk for seg. Han er en fyr jenter bør styre unna, og folk generelt egentlig. Nå har jeg generelt sett ikke noe overs for Sofie, selv om jeg hadde litt sympati med henne da hun fikk vite om Luigis rundtur med Bettina, men hun er jo stokkdum når hun nå velger å bli samboer med denne kyniske manipulatoren. Håper Bettina overlever denne uken! Hun har en så søt personlighet, og jeg tror valgene hun tok var basert på følelser for Mario, Marios forføring og naivitet. Jeg synes bare synd på henne, for det er så mange jenter som havner i nettopp denne situasjonen og ender opp med dritten som Bettina gjør nå. Anonymkode: 10aa1...5bd Jammen, det var jo ikke mot Bettina🙄🤪 Anonymkode: d08e9...bbf
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #1232 Skrevet 21. mai 2019 Team Bettina! Anonymkode: ed10f...a8b 18
Tonus Skrevet 21. mai 2019 #1233 Skrevet 21. mai 2019 Jeg tror nok dere som sier at Sofie bør skamme seg undervurderer litt hvordan det er å være så tett på et veldig manipulerende menneske, som virker troverdig og spiller ekstremt mye på følelser. Det er forsåvidt lettere for oss å se hva Mario har drevet på med, siden vi får se begge sider. Men fyren har jo virkelig lurt begge to trill rundt når de er alene med han, og spilt de opp mot hverandre noe så til de grader. Han har fått de begge til å føle at de er "den spesielle" for ham, og at den andre jenta bare må ut av bildet først. 8
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #1234 Skrevet 21. mai 2019 Hvorfor er alle så imot Mario? Sofie ville jo ikke ha sex med han engang, og tvilte på om det ble noe på utsiden. Skulle han bare holdt seg i tilfelle Sofie ombestemte seg? Anonymkode: 43735...fcb 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #1235 Skrevet 21. mai 2019 32 minutter siden, Tonus skrev: Jeg tror nok dere som sier at Sofie bør skamme seg undervurderer litt hvordan det er å være så tett på et veldig manipulerende menneske, som virker troverdig og spiller ekstremt mye på følelser. Det er forsåvidt lettere for oss å se hva Mario har drevet på med, siden vi får se begge sider. Men fyren har jo virkelig lurt begge to trill rundt når de er alene med han, og spilt de opp mot hverandre noe så til de grader. Han har fått de begge til å føle at de er "den spesielle" for ham, og at den andre jenta bare må ut av bildet først. Ja, men nå ser Sofie både sin egen oppførsel og Mario sin oppførsel på skjermen som alle oss andre, og hun ser alt det han har gjort bak ryggen hennes og fortsetter å forsvare han, og som om det ikke er nok så har dama blitt samboer med han appåtil. Hun kan umulig ha noen form for selvinnsikt. Anonymkode: 7689f...6cb 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #1236 Skrevet 21. mai 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er alle så imot Mario? Sofie ville jo ikke ha sex med han engang, og tvilte på om det ble noe på utsiden. Skulle han bare holdt seg i tilfelle Sofie ombestemte seg? Anonymkode: 43735...fcb Folk er ikke bare imot Mario pga det han gjør mot Sofie. Men oppførselen hans er ufyselig og direkte kvalmende, han spiller på andre sine følelser, er utrolig dobbeltmoralsk, skjeller folk ut uten grunn og dolker sine nærmeste i ryggen, det er det alle reagerer på!! Anonymkode: 7689f...6cb 12
Bloggleseren Skrevet 21. mai 2019 #1237 Skrevet 21. mai 2019 33 minutter siden, Tonus said: Jeg tror nok dere som sier at Sofie bør skamme seg undervurderer litt hvordan det er å være så tett på et veldig manipulerende menneske, som virker troverdig og spiller ekstremt mye på følelser. Det er forsåvidt lettere for oss å se hva Mario har drevet på med, siden vi får se begge sider. Men fyren har jo virkelig lurt begge to trill rundt når de er alene med han, og spilt de opp mot hverandre noe så til de grader. Han har fått de begge til å føle at de er "den spesielle" for ham, og at den andre jenta bare må ut av bildet først. Dette. Han virker ekstremt overbevisende, ekte og sensitiv. Jeg ville aldri ha gjennomskuet ham ansikt til ansikt. Blir litt satt ut av å se hvor lett han snur seg rundt og og sier noe helt annet til neste jente, og han manipulerer med følelsene til guttene på samme måte, typ "jeg skal gjøre ALT for å redde deg, du har meg i ryggen!" når det er Mario som står bak utsendingen. Skremmende type. 12
Tonus Skrevet 21. mai 2019 #1238 Skrevet 21. mai 2019 2 minutter siden, Bloggleseren skrev: Dette. Han virker ekstremt overbevisende, ekte og sensitiv. Jeg ville aldri ha gjennomskuet ham ansikt til ansikt. Blir litt satt ut av å se hvor lett han snur seg rundt og og sier noe helt annet til neste jente, og han manipulerer med følelsene til guttene på samme måte, typ "jeg skal gjøre ALT for å redde deg, du har meg i ryggen!" når det er Mario som står bak utsendingen. Skremmende type. Og så er han skremmende flink til å si de rette tingene når folk er lei seg (også for ting han har direkte eller indirekte gjort mot dem). 9
minister-mio Skrevet 21. mai 2019 #1239 Skrevet 21. mai 2019 Er "offerkofte" et ekte nordnorsk uttrykk?
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #1240 Skrevet 21. mai 2019 1 time siden, minister-mio skrev: Er "offerkofte" et ekte nordnorsk uttrykk? Det er vel mer svensk, trodde jeg? Anonymkode: 206a3...69f 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå