Gå til innhold

Kjæresten og gynekolog..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Det er ikke sikkert mannen liker det, det skrev jo ts! Jeg personlig hadde ikke brydd meg, men folk er forskjellige, det jeg skulle frem til er at forskjell på kjønn her inne er stor. Hadde det vært en dame som skrev at mannen hennes gikk til En kvinnelig lege og må sjekke kuken hadde 90% av svarene blitt at han skal høre på dama å bytte til en mannlig lege....

Her trekker du løse konklusjoner ut av lufta. 

Kan du ikke finne noen tråder som bekrefter påstanden din at det er en overvekt av koko kjerringer her inne sammen med noldusgubbene?

Anonymkode: 52fd5...f0f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Ja det er ikke en helt vanlig ting å sjekke, så forståelig at noen menn vil at ho skal sjekkes av en dame. 

Hva er ikke vanlig å sjekke, mener du? Underlivet? Jeg kan fortelle deg at gynekologiske undersøkelser er svært vanlig. Man må f.eks. undersøkes gynekologisk i forbindelse med enkelte prevensjonsmidler, ved underlivsinfeksjoner, uregelmessig/kraftig menstruasjon, graviditet, celleprøve for å unngå livmorhalskreft, ved mistanke om kjønnssykdommer, ved abort....jeg har sikkert glemt noe, men du er rimelig kunnskapsløs om kvinners helse hvis du tror at underlivsundersøkelser "ikke er så vanlig".

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Kjæresten vill ikke at jeg skal bruke en mannlig gynekolog, fordi han syntes det er ukomfortabelt og mener at andre menn ikke trenger å se mitt kjønnsorgan. Han vil jeg skal respektere det. Hadde dere jenter respektert det om det var deres kjæreste? Hva mener dere? 

Anonymkode: 967a2...873

Nei. Jeg går til en gynekolog som passer meg, som jeg synes er dyktig. Uavhengig av kjønn. Om han synes det er ubehagelig, så får han jobbe med problemet sitt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Den beste gynekologen jeg har hatt er en gammel mann. Og den verste en kvinne... Så det å finne noen med høy kunnskap som er flink med folk er langt viktigere enn hva de har mellom beina. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Det er ikke sikkert mannen liker det, det skrev jo ts! Hadde det vært en dame som skrev at mannen hennes gikk til En kvinnelig lege og må sjekke kuken hadde 90% av svarene blitt at han skal høre på dama å bytte til en mannlig lege....

Mannen til TS skaper et problem der det ikke er et, da må man si nei. En lege er profesjonell og ser på pasientens underliv med klinisk blikk. Du vil nok slite med å finne 90% av kvinnene her inne ville ønsket at mannen deres gikk til mannlig gynekolog. Jeg vil si 99% ikke bryr seg og overlater til mannen å velge fastlege etter eget skjønn. Den mulige 1% er for kontrollerende.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hvor skal grensen gå da mener du? Kan du gå til mannlig fysioterapeut, mannlig kiropraktor, kan du prøve klær i klesbutikker (en mann kan jo komme til å se et glimt gjennom en sprekk i forhenget - i den sjalu mannens hode)? Hvorfor skal man ta hensyn i forhold til helt vanlige naturlige dagligdagse ting fordi noen føler irrasjonell sjalusi?

Anonymkode: 15185...f2b

Fordi det er ett helvete å leve med noen som er kronisk grinete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev:

 

 

Endret av Helena!
Skulle vert anonymt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Ja det er ikke en helt vanlig ting å sjekke, så forståelig at noen menn vil at ho skal sjekkes av en dame. 

Hvis man ikke er særlig syk, så er det den vanligste undersøkelsen for unge kvinner. Det er vel den eneste rutineundersøkelsen kvinner foretar med jevne intervaller.

Du vet åpenbart ikke så mye om dette temaet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fornøyelig å se hvordan kvinner i denne tråden bare elsker å innbille seg at en mannlig gynekolog bare legger til side medfødte dyriske instinkter fordi han har tatt denne utdannelsen😂.

Dere kan spørre dere selv om hvorfor mannlige leger har en slik fascinasjon for kvinnens kjønn, at de faktisk velger å vie livet til å studere dette organet. Om dere innbiller dere at det ikke finnes skitne tanker hos svært mange av mannlige gynekologer, må dere for all del bare leve videre i deres fantasiverden:-). Jeg fryder meg over dette:-).

Hilsen en som vet svært godt hva han snakker om.

Anonymkode: a2761...981

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, I Grosny skrev:

Fordi det er ett helvete å leve med noen som er kronisk grinete.

Problemstillingen kan da fort bli at man må velge mellom egen helse og sin kronisk grinete partner. Utenfor de store byene så gror ikke hverken gynekologer eller urologer på trær, så pasientene må pent ta til takke med den ene spesialisten som er tilgjengelig.

Skulle denne spesialisten da vise seg å være av et kjønn som den kronisk grinete partneren mener er feil, så må pasientene velge: Egen helse eller fjotten av en grinete partner. Da burde valget være veldig lett.

Anonymkode: 52fd5...f0f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er fornøyelig å se hvordan kvinner i denne tråden bare elsker å innbille seg at en mannlig gynekolog bare legger til side medfødte dyriske instinkter fordi han har tatt denne utdannelsen😂.

Dere kan spørre dere selv om hvorfor mannlige leger har en slik fascinasjon for kvinnens kjønn, at de faktisk velger å vie livet til å studere dette organet. Om dere innbiller dere at det ikke finnes skitne tanker hos svært mange av mannlige gynekologer, må dere for all del bare leve videre i deres fantasiverden:-). Jeg fryder meg over dette:-).

Hilsen en som vet svært godt hva han snakker om.

Anonymkode: a2761...981

Hva er det som gjør at du vet hva du snakker om?

Anonymkode: ae57c...663

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det som gjør at du vet hva du snakker om?

Anonymkode: ae57c...663

Fordi jeg har vært på flere konferanser der gynekologer deltar, og har hørt hva som blir diskutert utpå kveldene. Tro meg, du ville blitt sjokkert.

Anonymkode: a2761...981

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er fornøyelig å se hvordan kvinner i denne tråden bare elsker å innbille seg at en mannlig gynekolog bare legger til side medfødte dyriske instinkter fordi han har tatt denne utdannelsen😂.

Dere kan spørre dere selv om hvorfor mannlige leger har en slik fascinasjon for kvinnens kjønn, at de faktisk velger å vie livet til å studere dette organet. Om dere innbiller dere at det ikke finnes skitne tanker hos svært mange av mannlige gynekologer, må dere for all del bare leve videre i deres fantasiverden:-). Jeg fryder meg over dette:-).

Hilsen en som vet svært godt hva han snakker om.

Anonymkode: a2761...981

Betyr det at menn fascineres av å se på andre menns pikk også, kanskje? For det er jo mange menn som utdanner seg til urologer?

Anonymkode: 79d27...2a0

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemstillingen kan da fort bli at man må velge mellom egen helse og sin kronisk grinete partner. Utenfor de store byene så gror ikke hverken gynekologer eller urologer på trær, så pasientene må pent ta til takke med den ene spesialisten som er tilgjengelig.

Skulle denne spesialisten da vise seg å være av et kjønn som den kronisk grinete partneren mener er feil, så må pasientene velge: Egen helse eller fjotten av en grinete partner. Da burde valget være veldig lett.

Anonymkode: 52fd5...f0f

Det er ikke lett, man må jo velge  kurant gynekolog, og ta kostnaden med sur partner. Jeg vil tro at man kvier seg i det lengste for å gå til gynekolog, og det er ikke bra. De som er sjalu bør gå i seg selv og jobbe med å begrense  surhet.

Endret av I Grosny
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Kjæresten vill ikke at jeg skal bruke en mannlig gynekolog, fordi han syntes det er ukomfortabelt og mener at andre menn ikke trenger å se mitt kjønnsorgan. Han vil jeg skal respektere det. Hadde dere jenter respektert det om det var deres kjæreste? Hva mener dere? 

Anonymkode: 967a2...873

I så fall vil jeg tro at dette ikke er det eneste symptomet han har på syk eiertrang?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg har vært på flere konferanser der gynekologer deltar, og har hørt hva som blir diskutert utpå kveldene. Tro meg, du ville blitt sjokkert.

Anonymkode: a2761...981

Fortell!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Betyr det at menn fascineres av å se på andre menns pikk også, kanskje? For det er jo mange menn som utdanner seg til urologer?

Anonymkode: 79d27...2a0

Det vet jeg ikke. Jeg kan kun forholde meg til det jeg har opplevd og hørt selv.

I tillegg finnes det en del saker om mannlige gynekologer som har vært ute og kjørt litt.

Anonymkode: a2761...981

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, I Grosny skrev:

Fortell!

Rett og slett griseprat. Jeg har hørt samme pasient har blitt diskutert ved navn mellom ulike gynekologer. Jeg har også hørt hva gynekologene tenker om flere pasienter.

Anonymkode: a2761...981

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er fornøyelig å se hvordan kvinner i denne tråden bare elsker å innbille seg at en mannlig gynekolog bare legger til side medfødte dyriske instinkter fordi han har tatt denne utdannelsen😂.

Dere kan spørre dere selv om hvorfor mannlige leger har en slik fascinasjon for kvinnens kjønn, at de faktisk velger å vie livet til å studere dette organet. Om dere innbiller dere at det ikke finnes skitne tanker hos svært mange av mannlige gynekologer, må dere for all del bare leve videre i deres fantasiverden:-). Jeg fryder meg over dette:-).

Hilsen en som vet svært godt hva han snakker om.

Anonymkode: a2761...981

Det spiller faktisk liten rolle så lenge han er en flink lege som utfører jobben sin profesjonelt. Mange allmennpraktiserende leger må dessuten kunne gjennomføre en gynekologisk undersøkelse fordi ikke alle kommuner har en spesialist, de har dermed ikke valgt spesialisering i gynekologi. Men som sagt, så lenge han er profesjonell overfor pasientene, så...og hvor spennende kan nå egentlig er underliv være når du har sett hundre, kanskje tusenvis i ulike tilstander? Da tror jeg muligens at interessen blir mer klinisk enn grisete, for å si det slik. Jeg og mine kolleger kan også sladre om våre kunder/klienter på møter og konferanser, men er alltid profesjonelle og hyggelige overfor dem. Jeg tror det er ganske vanlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Roci skrev:

Det spiller faktisk liten rolle så lenge han er en flink lege som utfører jobben sin profesjonelt. Mange allmennpraktiserende leger må dessuten kunne gjennomføre en gynekologisk undersøkelse fordi ikke alle kommuner har en spesialist, de har dermed ikke valgt spesialisering i gynekologi. Men som sagt, så lenge han er profesjonell overfor pasientene, så...og hvor spennende kan nå egentlig er underliv være når du har sett hundre, kanskje tusenvis i ulike tilstander? Da tror jeg muligens at interessen blir mer klinisk enn grisete, for å si det slik. Jeg og mine kolleger kan også sladre om våre kunder/klienter på møter og konferanser, men er alltid profesjonelle og hyggelige overfor dem. Jeg tror det er ganske vanlig.

Jada. Jeg bare reagerte på at folk i tråden virker til å tro at bare man er gynekolog, er man automatisk fritatt for skitne tanker og handlinger:-)

Anonymkode: a2761...981

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...