Gå til innhold

Kjæresten og gynekolog..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er sånn her og, og det respekterer jeg selvfølgelig. 

Anonymkode: 81446...b07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg havnet på akutten med store magesmerter måtte jeg gjennom en gynekologisk undersøkelse. Først gjennomførte en kvinnelig gynekolog undersøkelsen, men ville at overlegen skulle ta en titt. Det var en mann, gitt! 

Det var verkelig ikke noe problem, verken for mannen min, som satt på gangen og ventet, eller meg. 

Anonymkode: d3a7e...f9d

Alle gynekologer er overleger.

Anonymkode: 165d9...37b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er sånn her og, og det respekterer jeg selvfølgelig. 

Anonymkode: 81446...b07

Hvorfor? Det er snakk om en gynekolog, ikke en tilfeldig fyr på byen. Herregud, hvor finner dere disse usikre og smålige mennene?

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, venus24 skrev:

Hvorfor? Det er snakk om en gynekolog, ikke en tilfeldig fyr på byen. Herregud, hvor finner dere disse usikre og smålige mennene?

Mannen min er langt fra usikker 😊 

 

Anonymkode: 81446...b07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Jeg har en kvinnelig fastlege som sjekker prostataen min. Dersom kjæresten min hadde reagert på dette, hadde jeg ledd på meg brokk. 

Kjæresten i HI må ta seg et trillebårlass med boller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min er langt fra usikker 😊 

 

Anonymkode: 81446...b07

Hvis han nekter deg å gå til mannlig gynekolog er det noe alvorlig galt med ham, i alle fall. Usikkerhet, smålighet, sjalusiproblemer eller generell kvinneforakt, kanskje?

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! Han typen din høres jo helt muslimsk ut!

Anonymkode: 2bb55...20b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, venus24 skrev:

Hvis han nekter deg å gå til mannlig gynekolog er det noe alvorlig galt med ham, i alle fall. Usikkerhet, smålighet, sjalusiproblemer eller generell kvinneforakt, kanskje?

Jeg er ikke den du skriver til, men jeg er kvinne og har det på samme måte. Jeg føler den seksuelle spenningen forsvinner hvis det skal bli for mye av dette med at kjønnene er like og at det er det samme om det er en mann eller en kvinne. Jeg liker at menn kan få være menn.

Anonymkode: 921ee...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke den du skriver til, men jeg er kvinne og har det på samme måte. Jeg føler den seksuelle spenningen forsvinner hvis det skal bli for mye av dette med at kjønnene er like og at det er det samme om det er en mann eller en kvinne. Jeg liker at menn kan få være menn.

Anonymkode: 921ee...ae7

Dette forstår jeg lite av. Mener du at menn skal være menn, og skal derfor bestemme hvilken lege kjæresten skal ha? Eller mener du at menn skal være menn, og at gynekologi er feminint og at den mannlige gynekologen derfor ikke er "mann nok"?

Det er ingenting mannlig eller maskulint med sjalusi og kontrollerende oppførsel.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, venus24 skrev:

Hvis han nekter deg å gå til mannlig gynekolog er det noe alvorlig galt med ham, i alle fall. Usikkerhet, smålighet, sjalusiproblemer eller generell kvinneforakt, kanskje?

Han nekter ikke, sier bare at han syns det er litt ekkelt, og da respekterer jeg det. Lite å lage noen sak ut av. Jeg har en dyktig kvinnelig gynekolog. 

Det du beskriver er så langt i fra han du kommer, så ro ned 😅

Anonymkode: 81446...b07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min mente noe av det samme og sa at han syns det var ukomfortabelt,, da forklarte jeg rett og slett at jeg velger bort kvinnelige gynekologer så langt det lar seg gjøre fordi de er så hardhendte at det gjør vondt. Og at jeg vil fortsette å gå til mannlig gynekolog, ikke for å gjøre det motsatte av hva han sier men for å få en god behandling som ikke er vond. Det hjalp vel han å innse at det ikke var så farlig likevel.

Hjelper nok at jeg drar til en gynekolog som er en gammel mann i tillegg 😂😂 da jeg syns han er helt super! Men dette må du selv sette foten din ned på, og sørge for at han får et litt annet syn til helsepersonell. Han vet kanskje ikke hva som foregår unde ren undersøkelse engang. Og uvitenhet skaper jo stor plass for usikkerhet og diskusjoner.

 

 

Anonymkode: 71f40...9b0

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke den du skriver til, men jeg er kvinne og har det på samme måte. Jeg føler den seksuelle spenningen forsvinner hvis det skal bli for mye av dette med at kjønnene er like og at det er det samme om det er en mann eller en kvinne. Jeg liker at menn kan få være menn.

Anonymkode: 921ee...ae7

Hæ?

Anonymkode: 81446...b07

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han nekter ikke, sier bare at han syns det er litt ekkelt, og da respekterer jeg det. Lite å lage noen sak ut av. Jeg har en dyktig kvinnelig gynekolog. 

Det du beskriver er så langt i fra han du kommer, så ro ned 😅

Anonymkode: 81446...b07

Hvis en mann blir ukomfortabel med tanken på at en mannlig gynekolog skal få se fitten din så er han usikker på seg selv. Hvorfor skulle han ellers synes det er ekkelt?

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør han hvis du skulle komme ut for ulykke, havne på intensiv avd og bli stelt av en mannlig sykepleier? Han her høres psyk ut. Hadde tenkt to ganger på forholdet. Syklig sjalu mann..

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, venus24 skrev:

Hvis en mann blir ukomfortabel med tanken på at en mannlig gynekolog skal få se fitten din så er han usikker på seg selv. Hvorfor skulle han ellers synes det er ekkelt?

Vi velger og ta hensyn til hverandre, og har et topp forhold. Kanskje folk burde ta litt mer hensyn til partnernes følelser og ikke bare ture frem med alt mulig bare fordi «jeg vil ikke at noen skal kontrollere meg». 

Anonymkode: 81446...b07

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Coronas skrev:

Hva gjør han hvis du skulle komme ut for ulykke, havne på intensiv avd og bli stelt av en mannlig sykepleier? Han her høres psyk ut. Hadde tenkt to ganger på forholdet. Syklig sjalu mann..

Det blir jo en annen setting? Kan ikke sammenlignes. 

Anonymkode: 81446...b07

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi velger og ta hensyn til hverandre, og har et topp forhold. Kanskje folk burde ta litt mer hensyn til partnernes følelser og ikke bare ture frem med alt mulig bare fordi «jeg vil ikke at noen skal kontrollere meg». 

Anonymkode: 81446...b07

Eller kanskje folk bør akseptere mindre dritt fra partnerne sine, og sette krav til forholdet på egne premisser? Bare en tanke.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir jo en annen setting? Kan ikke sammenlignes. 

Anonymkode: 81446...b07

Stell av underliv forgår på intensiven. En mannlig sykepleier må se hennes underliv. Begge (gyn +sykepleier)er profesjonelle og er vant med å se andres kjønnsorgan. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min kjente litt på det vi var unge. Han fikk beskjed om at kunne betale privat om det var viktig. Jeg går fortsatt offentlig til en mann.

Anonymkode: 27028...ea1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...