AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #41 Skrevet 21. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hei Ts her! Men det jeg mente når jeg skrev tidligere anngående kona. Det er at hun ser kjedelig ut og har ikke noe spesiell skjønnhet ved seg ergo simpel. Ja nå er jeg ikke svært innbilsk men kan tenke meg at utseende mitt er noe som muligens gir han selvtillit i og med at han har flere ganger komplimentert meg og ¨gledet seg'' til å se meg på jobb sammenheng. Uansett han spør meg masse spørsmål kanskje for å kalkulere sjansene han har med meg. Men lite vet han hvor mye jeg liker han egentlig og hva jeg tenker om han. Poenget her er at jeg vet at han vil ha meg. Han har også flere ganger tilbudt seg å kjøre meg hjem fra jobb også bare sånn at det kommer frem her. Uten at noe har skjedd men ja. Jeg hadde ikke sagt nei takk til å kunne være gift med han og bare latt han tatt meg hele dagen lang og vist meg hvem som er sjefen. Det er utrolig tiltrekkende med menn som har makt. Det er vel der fantasien min kommer fra, at han har autoritet og makt men itilegg er kjempe kjekk. Anonymkode: b59ba...349 Anonymkode: 690e2...fee 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #42 Skrevet 21. januar 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Advokaten her. Du skjønner at han ikke kommer til å gifte seg med deg? Anonymkode: 9e22e...e0d Hei Ts her! Vi har ikke gjort noe seksuelt sammen enda. Men jeg sa jeg hadde ikke sagt nei takk til å være gift med hvis det skulle ha skjedd. Vi er jo bare arbeidskolleger foreløpig. Men om det noen gang skulle ha utviklet seg den retning så føler jeg at sjansen hadde vært stor til at han hadde forlatt. Fordi det er slik at jeg har alltid fått de jeg har satset på i fortiden. Så hvis jeg vil ha en mann så kan jeg godt garantere at jeg kan få han min med sjarm og andre ting. Men jeg vet ikke om jeg vil dra den så langt i og med at han er gift og som sagt så er alt dette bare tanker foreløpig det er ikke noe jeg har vist interesse til fremfor han. Jeg vet jo hvor trist det er å splitte en familie så tror ikke jeg ønsker det. Men vi får se hvordan han takler situasjonen og om han velger å vise mer interesse fremover. Har ikke akkurat spurt han om han er lykkelig i ekteskapet sitt heller... Anonymkode: b59ba...349
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #43 Skrevet 21. januar 2019 26 minutter siden, heipådegsann said: Ser du anonymkoden nederst? Den er der for å kunne skille de ulike anonyme deltagerne i en tråd fra hverandre. Du trenger derfor ikke å late som du er to forskjellige personer, fordi vi alle ser at du er ts. Haha, det hadde jeg ikke fått med meg. Godt observert! Anonymkode: 690e2...fee 4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #44 Skrevet 21. januar 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva mener du med dette :P? Spiller ikke no rolle hva henne som har skrevet dette jobber med. Hun har jo spesifisert seg tydelig på at hun fantaserer om å gjøre seksuelle ting med vedkommende. Og det kommer klart frem i teksten. Anonymkode: b59ba...349 Du er avslørt og det er ikke lov å diskutere med seg selv. * Det er ikke lov å diskutere med seg selv, eller utgi seg for å være flere personer i en tråd, ved å benytte flere kontoer eller AnonymBruker-funksjonen. Anonymkode: 690e2...fee 4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #45 Skrevet 21. januar 2019 Ts her igjen! Jeg vil ikke være et dårlig menneske. Men det er jo han som har vist stor interesse til meg siden dag 1. Og fra dag 1 har jeg ikke vært så interessert, men interessen har jo bygd seg på etter en stund. Poenget her er ikke om jeg kan gifte meg med han i fremtiden. Fordi det er jeg meget sikker på at hvis jeg hadde satset så hadde jeg hatt en ring fra innen 6 månder. Jeg er en person som lykkes når jeg satser på en mann. Har ikke fått et nei på de jeg har satset på i fortiden. SÅ problemet ligger ikke der. Men grunnen til at jeg tok det opp her er fordi jeg er usikker på om hva jeg skal gjøre med disse tankene mine anngående dette. Skjønner ikke hvorfor enkelte tar seg nær av dette. Har ikke gjort noe med han enda. Anonymkode: b59ba...349
heipådegsann Skrevet 21. januar 2019 #46 Skrevet 21. januar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her igjen! Jeg vil ikke være et dårlig menneske. Men det er jo han som har vist stor interesse til meg siden dag 1. Og fra dag 1 har jeg ikke vært så interessert, men interessen har jo bygd seg på etter en stund. Poenget her er ikke om jeg kan gifte meg med han i fremtiden. Fordi det er jeg meget sikker på at hvis jeg hadde satset så hadde jeg hatt en ring fra innen 6 månder. Jeg er en person som lykkes når jeg satser på en mann. Har ikke fått et nei på de jeg har satset på i fortiden. SÅ problemet ligger ikke der. Men grunnen til at jeg tok det opp her er fordi jeg er usikker på om hva jeg skal gjøre med disse tankene mine anngående dette. Skjønner ikke hvorfor enkelte tar seg nær av dette. Har ikke gjort noe med han enda. Anonymkode: b59ba...349 Huff, nå fikk jeg faktisk litt lyst til å se deg prøve 😂 Du mangler ihvertfall ikke selvtillit når du tror det tar under 6måneder å rive en familie i stykker, for så å få han til å fri på nytt. Men det er jo litt synd at han ikke respekterer kona si. Kanskje det hjelper for deg å fokusere på alle de negative egenskapene han har istedet for å forhærlige de positive? Tror ikke så mange her tar seg nær av dette. Men de fleste av oss føler nok medfølelse for kona i tilfelle hun faktisk er så uheldig at hun har valgt seg en dårlig ektemann, så da håper man automatisk at du har tolket noen signaler feil. Det er enkelte typer oppførsel som rett og slett er litt skuffende å se. 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #47 Skrevet 21. januar 2019 27 minutter siden, AnonymBruker said: Ts her igjen! Jeg vil ikke være et dårlig menneske. Men det er jo han som har vist stor interesse til meg siden dag 1. Og fra dag 1 har jeg ikke vært så interessert, men interessen har jo bygd seg på etter en stund. Poenget her er ikke om jeg kan gifte meg med han i fremtiden. Fordi det er jeg meget sikker på at hvis jeg hadde satset så hadde jeg hatt en ring fra innen 6 månder. Jeg er en person som lykkes når jeg satser på en mann. Har ikke fått et nei på de jeg har satset på i fortiden. SÅ problemet ligger ikke der. Men grunnen til at jeg tok det opp her er fordi jeg er usikker på om hva jeg skal gjøre med disse tankene mine anngående dette. Skjønner ikke hvorfor enkelte tar seg nær av dette. Har ikke gjort noe med han enda. Anonymkode: b59ba...349 Du har da skrevet det ganske greit i innlegget ditt hvor du later som du er en annen. 2 hours ago, AnonymBruker said: Hva mener du med dette :P? Spiller ikke no rolle hva henne som har skrevet dette jobber med. Hun har jo spesifisert seg tydelig på at hun fantaserer om å gjøre seksuelle ting med vedkommende. Og det kommer klart frem i teksten. Anonymkode: b59ba...349 Anonymkode: 690e2...fee 4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #48 Skrevet 21. januar 2019 Ts her igjen! Jeg vil ikke være et dårlig menneske. Men det er jo han som har vist stor interesse til meg siden dag 1. Og fra dag 1 har jeg ikke vært så interessert, men interessen har jo bygd seg på etter en stund. Poenget her er ikke om jeg kan gifte meg med han i fremtiden. Fordi det er jeg meget sikker på at hvis jeg hadde satset så hadde jeg hatt en ring fra innen 6 månder. Jeg er en person som lykkes når jeg satser på en mann. Har ikke fått et nei på de jeg har satset på i fortiden. SÅ problemet ligger ikke der. Men grunnen til at jeg tok det opp her er fordi jeg er usikker på om hva jeg skal gjøre med disse tankene mine anngående dette. Skjønner ikke hvorfor enkelte tar seg nær av dette. Har ikke gjort noe med han enda. Anonymkode: b59ba...349
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #49 Skrevet 21. januar 2019 Ts her igjen! Jeg vil ikke være et dårlig menneske. Men det er jo han som har vist stor interesse til meg siden dag 1. Og fra dag 1 har jeg ikke vært så interessert, men interessen har jo bygd seg på etter en stund. Poenget her er ikke om jeg kan gifte meg med han i fremtiden. Fordi det er jeg meget sikker på at hvis jeg hadde satset så hadde jeg hatt en ring fra innen 6 månder. Jeg er en person som lykkes når jeg satser på en mann. Har ikke fått et nei på de jeg har satset på i fortiden. SÅ problemet ligger ikke der. Men grunnen til at jeg tok det opp her er fordi jeg er usikker på om hva jeg skal gjøre med disse tankene mine anngående dette. Skjønner ikke hvorfor enkelte tar seg nær av dette. Har ikke gjort noe med han enda. Anonymkode: b59ba...349
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #50 Skrevet 21. januar 2019 Ts her igjen! Jeg vil ikke være et dårlig menneske. Men det er jo han som har vist stor interesse til meg siden dag 1. Og fra dag 1 har jeg ikke vært så interessert, men interessen har jo bygd seg på etter en stund. Poenget her er ikke om jeg kan gifte meg med han i fremtiden. Fordi det er jeg meget sikker på at hvis jeg hadde satset så hadde jeg hatt en ring fra innen 6 månder. Jeg er en person som lykkes når jeg satser på en mann. Har ikke fått et nei på de jeg har satset på i fortiden. SÅ problemet ligger ikke der. Men grunnen til at jeg tok det opp her er fordi jeg er usikker på om hva jeg skal gjøre med disse tankene mine anngående dette. Skjønner ikke hvorfor enkelte tar seg nær av dette. Har ikke gjort noe med han enda. Anonymkode: b59ba...349
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #51 Skrevet 21. januar 2019 Ts her igjen! Jeg vil ikke være et dårlig menneske. Men det er jo han som har vist stor interesse til meg siden dag 1. Og fra dag 1 har jeg ikke vært så interessert, men interessen har jo bygd seg på etter en stund. Poenget her er ikke om jeg kan gifte meg med han i fremtiden. Fordi det er jeg meget sikker på at hvis jeg hadde satset så hadde jeg hatt en ring fra innen 6 månder. Jeg er en person som lykkes når jeg satser på en mann. Har ikke fått et nei på de jeg har satset på i fortiden. SÅ problemet ligger ikke der. Men grunnen til at jeg tok det opp her er fordi jeg er usikker på om hva jeg skal gjøre med disse tankene mine anngående dette. Skjønner ikke hvorfor enkelte tar seg nær av dette. Har ikke gjort noe med han enda. Anonymkode: b59ba...349
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #52 Skrevet 21. januar 2019 Ts her igjen! Jeg vil ikke være et dårlig menneske. Men det er jo han som har vist stor interesse til meg siden dag 1. Og fra dag 1 har jeg ikke vært så interessert, men interessen har jo bygd seg på etter en stund. Poenget her er ikke om jeg kan gifte meg med han i fremtiden. Fordi det er jeg meget sikker på at hvis jeg hadde satset så hadde jeg hatt en ring fra innen 6 månder. Jeg er en person som lykkes når jeg satser på en mann. Har ikke fått et nei på de jeg har satset på i fortiden. SÅ problemet ligger ikke der. Men grunnen til at jeg tok det opp her er fordi jeg er usikker på om hva jeg skal gjøre med disse tankene mine anngående dette. Skjønner ikke hvorfor enkelte tar seg nær av dette. Har ikke gjort noe med han enda. Og jeg vet ikke hva jeg vil i livet enda for å være ærlig. Noen dager vil jeg ha han og andre dager tenker jeg det motsatte. Kanskje jeg bare er besatt av han. Men en ting er sikkert det er at vi møtes ofte gjennom jobben. Men vi får se hva han gjør intill videre så får jeg vel bare ta det derfra. Gutter i min alder er ikke suksesfulle heller. Og jeg er veldig forsiktig hvem jeg gir en sjanse til i livet. Men Advokaten er 10 av 10 han er jo suksessfull og kjekk men eneste ulempen hadde vært at jeg hadde vært redd for reaksjonen til moren min i og med at han er eldre. Anonymkode: b59ba...349
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #53 Skrevet 21. januar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: hadde vært at jeg hadde vært redd for reaksjonen til moren min i og med at han er eldre. Hvor gammel er du da, og hvor gammel er han? Anonymkode: 690e2...fee
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #54 Skrevet 21. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du da, og hvor gammel er han? Anonymkode: 690e2...fee Hei ts her! Jeg har netopp fylt 25 år og han er 40 år. Anonymkode: b59ba...349
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #55 Skrevet 21. januar 2019 For et åndssvakt opplegg. Anonymkode: 230ab...f54 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #56 Skrevet 21. januar 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: Ts her igjen! Jeg vil ikke være et dårlig menneske. Men det er jo han som har vist stor interesse til meg siden dag 1. Og fra dag 1 har jeg ikke vært så interessert, men interessen har jo bygd seg på etter en stund. Poenget her er ikke om jeg kan gifte meg med han i fremtiden. Fordi det er jeg meget sikker på at hvis jeg hadde satset så hadde jeg hatt en ring fra innen 6 månder. Jeg er en person som lykkes når jeg satser på en mann. Har ikke fått et nei på de jeg har satset på i fortiden. SÅ problemet ligger ikke der. Men grunnen til at jeg tok det opp her er fordi jeg er usikker på om hva jeg skal gjøre med disse tankene mine anngående dette. Skjønner ikke hvorfor enkelte tar seg nær av dette. Har ikke gjort noe med han enda. Anonymkode: b59ba...349 Knull han, hvis du har lyst til å være knulledokka hans. Hvis det stemmer at han viser interesse for deg så er det i så fall ikke lenger enn til akkurat det bruket hans interesse strekker seg. Gleder meg til den dagen du oppdager at den flotte, kjekke, fine mannen til syvende og sist er som alle andre menn, en svett og stønnende playboy som ikke er spesielt mer tilfredstillende eller spennende enn en dildo, når det kommer til stykket. Anonymkode: 66b4c...063 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #57 Skrevet 22. januar 2019 Ts her! Tankene om han blir sterkere og sterkere for hver dag som går. eller er dette bare lyst som eventuellt kan forsvinne ? Jeg føler at hvis jeg hadde gjort han til å bli min hadde jeg aldri blitt lei av han. Han er nydelig. Men så blir jeg litt trist pga jeg tenker på aldersforskjellen vil det kanskje endre seg når han blir eldre enn det han er nå. Anonymkode: b59ba...349
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #58 Skrevet 22. januar 2019 For å si det sånn; det er ikke kona hans som er simpel..... Anonymkode: 37420...114 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå