Kontormus Skrevet 19. januar 2019 #21 Skrevet 19. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her hadde jo aldri visst hvem han var hvis ikke vi jobbet sammen. Skrive ferdigheter på kV burde vel ikke ha no å si om man kan få sef en jobb eller ikke som er godt betalt. jeg lurte bare rett og slett på om han kan være flink i senga i og med at kona ikke er fin og at han er eldre enn meg og jeg har ikke no erfaring med eldre menn eldste jeg har hatt no med var 3 år eldre enn meg. Kan noen her svare meg på en seriøs måte på disse spørsmålene uten å annklage meg for å ha startet en tulletråd ? Anonymkode: b59ba...349 Si meg, vasker du kontoret hans eller noe? For: jo. En får ikke en godt betalt jobb når en skriver slik du gjør. Du er i hvertfall ingen akademiker! Kaller han for "dude" og sier at kona ikke er "fin", og lurer derfor på om han knuller bra? Har det slått deg at han som 40-åring kanskje ikke er så overfladisk som du er? 5
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #22 Skrevet 19. januar 2019 Jeg vasker ikke kontoret hans. Jeg skal ikke fortelle hva jobben min er fordi jeg er ikke her for å avsløre meg selv heller. Men jeg er ikke sjalu nei kona var kjempe simpel og så ‘kjedelig’ ut og det er jo Advokaten selv som gir meg oppmerksomhet og spør hvordan jeg har det ofte Men fleste av dere går ut av fokus men hoved spørsmålet mitt er om eldre menn er flinke og om de ville likt en yngre en ? Anonymkode: b59ba...349
Gjest Paramount Skrevet 20. januar 2019 #23 Skrevet 20. januar 2019 Skjønner ikke hvorfor du er så opptatt å få bekreftet at menn i 40-årene er flinke. At han gir deg oppmerksomhet er tegn på helt vanlig medmenneskelig omtanke, og spesielt fra en overordnet er dette vanlig. Mer sjelden at vaskehjelpen spør direktøren om han har det bra, mens hun tømmer søppelkoppen. Menn i 40-årene er flinke, og de elsker kvinner i sin beste alder, som deg. Men mest av alt elsker de sin kjære.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #24 Skrevet 20. januar 2019 3 timer siden, Paramount skrev: Skjønner ikke hvorfor du er så opptatt å få bekreftet at menn i 40-årene er flinke. At han gir deg oppmerksomhet er tegn på helt vanlig medmenneskelig omtanke, og spesielt fra en overordnet er dette vanlig. Mer sjelden at vaskehjelpen spør direktøren om han har det bra, mens hun tømmer søppelkoppen. Menn i 40-årene er flinke, og de elsker kvinner i sin beste alder, som deg. Men mest av alt elsker de sin kjære. Hei takk for svar Han har komplimentert bildet jeg har på fb når vi så hverandre i et jobbsammenheng og han små flørter med meg mye også. Tror du det blir feil å gjøre noe med han ? Tenker på han mye også og han sier altid at han gleder seg til å se meg igjen. Jeg har bare så lyst til at han skal bare ta meg så hardt og bare ha han hver dag. Eller er dette en fantasi som kanskje kan forsvinner. ? Anonymkode: b59ba...349
Mallard Skrevet 20. januar 2019 #25 Skrevet 20. januar 2019 Wow. Bare wow. Bare hiv deg over ham du. Enten ler han deg rett oppi ansiktet, og holder seg til kona si. Eller så er han like simpel som deg, og er en utro idiot. Da kan kona bli kvitt ham, og han kan være utro mot deg senere. Win-win for kona i hvertfall. 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #26 Skrevet 20. januar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei takk for svar Han har komplimentert bildet jeg har på fb når vi så hverandre i et jobbsammenheng og han små flørter med meg mye også. Tror du det blir feil å gjøre noe med han ? Tenker på han mye også og han sier altid at han gleder seg til å se meg igjen. Jeg har bare så lyst til at han skal bare ta meg så hardt og bare ha han hver dag. Eller er dette en fantasi som kanskje kan forsvinner. ? Anonymkode: b59ba...349 Tror ikke du er engang smart nok til å skille hva som er rett og galt. Anonymkode: 8ad26...ec7 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #27 Skrevet 20. januar 2019 Enkelte forveksler flørting med vennskapelig småprat........tror du er en sånn, TS. Og kommentarene dine om hvordan kona hans er sier mer om deg enn om henne. Anonymkode: 37420...114 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #28 Skrevet 20. januar 2019 Hei Ts her ! Han er like mye med på det. Men det er jo ikke utroskap hvis man ikke har gjort noe dette er jo bare en fantasi pluss tanker Men uansett han er kjempe fin og morsom i tillegg vi har så mye å snakke om. Noen ganger når vi har møte tenker jeg bare på hvordan jeg kunne bare likt å blitt bøyd av han der og da. Jeg blir også tent på at han har autoritet pluss kjekk Det er derfor jeg spør om hvordan jeg skal takle disse tankene ikke at jeg har gjort no Anonymkode: b59ba...349
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #29 Skrevet 20. januar 2019 Å heeeeerlighet!!! Du er ikke advokat, og han er ikke direkte advokat men jurist ved et kontor med flere oppgaver, eller? 😂😂😂 Ta deg sammen. Anonymkode: 6b4a8...d77 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #30 Skrevet 20. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å heeeeerlighet!!! Du er ikke advokat, og han er ikke direkte advokat men jurist ved et kontor med flere oppgaver, eller? 😂😂😂 Ta deg sammen. Anonymkode: 6b4a8...d77 Hva mener du med dette :P? Spiller ikke no rolle hva henne som har skrevet dette jobber med. Hun har jo spesifisert seg tydelig på at hun fantaserer om å gjøre seksuelle ting med vedkommende. Og det kommer klart frem i teksten. Anonymkode: b59ba...349
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #31 Skrevet 20. januar 2019 Vel, jeg er mannlig advokat på noenogførti. Jeg kan bekrefte at det ikke er helt uvanlig å ha sex i den alderen. Kan også bekrefte at vi er disponert til å tenne både på på 25-åringer og på våre koner/samboere som er nærmere vår egen alder. Oftest holder vi oss til dem vi har valgt for et litt mer langvarig forhold, uansett hvor simple disse vurderes av 25-åringer. Anonymkode: 9e22e...e0d 6
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #32 Skrevet 20. januar 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, jeg er mannlig advokat på noenogførti. Jeg kan bekrefte at det ikke er helt uvanlig å ha sex i den alderen. Kan også bekrefte at vi er disponert til å tenne både på på 25-åringer og på våre koner/samboere som er nærmere vår egen alder. Oftest holder vi oss til dem vi har valgt for et litt mer langvarig forhold, uansett hvor simple disse vurderes av 25-åringer. Anonymkode: 9e22e...e0d Så du hadde heller valgt en 'simpel' kone i samme aldersgruppe enn å ha fått muligheten til å gifte deg med en 25 åring som er veltrent og fin som forduger deg ? Anonymkode: b59ba...349
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #33 Skrevet 20. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du hadde heller valgt en 'simpel' kone i samme aldersgruppe enn å ha fått muligheten til å gifte deg med en 25 åring som er veltrent og fin som forduger deg ? Anonymkode: b59ba...349 Simpel var din vurdering, ikke min. Anonymkode: 9e22e...e0d 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #34 Skrevet 20. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Så du hadde heller valgt en 'simpel' kone i samme aldersgruppe enn å ha fått muligheten til å gifte deg med en 25 åring som er veltrent og fin som forduger deg ? Anonymkode: b59ba...349 Håper og tror at voksne menn velger sin egen "simple" kone i samme aldresgruppe fremfor en yngre dame som "forduger" dem. 'Hvor gammel er du selv og hva gjør at du er så eksepsjonell at de skulle velge deg fremfor sin egen kone? Anonymkode: 690e2...fee 4
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #35 Skrevet 20. januar 2019 Hva mener Ts med simpel egentlig ? Anonymkode: f8595...1dd 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #36 Skrevet 20. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hva mener Ts med simpel egentlig ? Anonymkode: f8595...1dd Godt spørsmål. Anonymkode: 690e2...fee 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #37 Skrevet 20. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Godt spørsmål. Anonymkode: 690e2...fee 😅🙈 Anonymkode: f8595...1dd
heipådegsann Skrevet 20. januar 2019 #38 Skrevet 20. januar 2019 (endret) På 19.1.2019 den 22.59, AnonymBruker skrev: Ts her Vet ikke men er det rart å gjøre noe med en 40 åring? Har aldri vært med en eldre fyr ikke at det skal skje noe men er det rart ? Har noen her noen gang gjort noe med en eldre fyr ? Han er jo 15 år eldre men kan det hende at han ikke klarer å ha sex i det hele tatt også da. Kona ser jo ikke fin ut og ser kjempe simpel ut. Kanskje han ikke har øvd seg bra der eller kan det hende han er flink selvom kona ikke er no særlig ? Anonymkode: b59ba...349 Jeg er på alder med deg. Samboeren min er 12år eldre enn meg og en veldig god elsker. Den eldste jeg har hatt sex med var 23år eldre enn meg og han var heller ikke noe å klage på. Var faktisk svært så hensynsfull og flink til å se meg og mine behov i senga. Jeg synes ikke det er "rart å gjøre noe med en eldre fyr". Men jeg synes det er rart og egentlig litt forkastelig å ha sex med gifte menn. Forhåpentligvis elsker han kona si, og i såfall er det uansett ikke en problemstilling å tenke så mye på. Selv om hun for deg fremstår som "simpel" kan hun fremstå som ei god dame i ektemannens øyne. Prøv heller å finn deg en mann som er singel ts 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med dette :P? Spiller ikke no rolle hva henne som har skrevet dette jobber med. Hun har jo spesifisert seg tydelig på at hun fantaserer om å gjøre seksuelle ting med vedkommende. Og det kommer klart frem i teksten. Anonymkode: b59ba...349 Ser du anonymkoden nederst? Den er der for å kunne skille de ulike anonyme deltagerne i en tråd fra hverandre. Du trenger derfor ikke å late som du er to forskjellige personer, fordi vi alle ser at du er ts. Endret 20. januar 2019 av heipådegsann 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #39 Skrevet 20. januar 2019 Hei Ts her! Men det jeg mente når jeg skrev tidligere anngående kona. Det er at hun ser kjedelig ut og har ikke noe spesiell skjønnhet ved seg ergo simpel. Ja nå er jeg ikke svært innbilsk men kan tenke meg at utseende mitt er noe som muligens gir han selvtillit i og med at han har flere ganger komplimentert meg og ¨gledet seg'' til å se meg på jobb sammenheng. Uansett han spør meg masse spørsmål kanskje for å kalkulere sjansene han har med meg. Men lite vet han hvor mye jeg liker han egentlig og hva jeg tenker om han. Poenget her er at jeg vet at han vil ha meg. Han har også flere ganger tilbudt seg å kjøre meg hjem fra jobb også bare sånn at det kommer frem her. Uten at noe har skjedd men ja. Jeg hadde ikke sagt nei takk til å kunne være gift med han og bare latt han tatt meg hele dagen lang og vist meg hvem som er sjefen. Det er utrolig tiltrekkende med menn som har makt. Det er vel der fantasien min kommer fra, at han har autoritet og makt men itilegg er kjempe kjekk. Anonymkode: b59ba...349
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #40 Skrevet 20. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei Ts her! Men det jeg mente når jeg skrev tidligere anngående kona. Det er at hun ser kjedelig ut og har ikke noe spesiell skjønnhet ved seg ergo simpel. Ja nå er jeg ikke svært innbilsk men kan tenke meg at utseende mitt er noe som muligens gir han selvtillit i og med at han har flere ganger komplimentert meg og ¨gledet seg'' til å se meg på jobb sammenheng. Uansett han spør meg masse spørsmål kanskje for å kalkulere sjansene han har med meg. Men lite vet han hvor mye jeg liker han egentlig og hva jeg tenker om han. Poenget her er at jeg vet at han vil ha meg. Han har også flere ganger tilbudt seg å kjøre meg hjem fra jobb også bare sånn at det kommer frem her. Uten at noe har skjedd men ja. Jeg hadde ikke sagt nei takk til å kunne være gift med han og bare latt han tatt meg hele dagen lang og vist meg hvem som er sjefen. Det er utrolig tiltrekkende med menn som har makt. Det er vel der fantasien min kommer fra, at han har autoritet og makt men itilegg er kjempe kjekk. Anonymkode: b59ba...349 Advokaten her. Du skjønner at han ikke kommer til å gifte seg med deg? Anonymkode: 9e22e...e0d 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå