Gå til innhold

Forelsket i Adovkaten..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kort fortalt så er jeg forelsket i advokaten jeg jobber sammen med noen ganger, vil ikke utdype hvilket aspekt.

 

Han er utrolig kjekk. Kan informere at han er 40 år gammel og jeg er 25.  Skjegg og kvalitet hår det har han også, og kjempe fine øyne.

men etter hver profosjonelle møte vi har så blir jeg så forelsket. Vi har en veldig bra dialog sammen og han er veldig morsom og alt flyter så naturlig mellom oss. 

Vi har ikke gjort no galt,, og jeg tror ikke at han vet at jeg tenker på han på den måten i det hele tatt.  

Men blir fortapt i å bare fantasere om han hele dag etter vi har møtes ( gjennom jobbsammenheng altså)

Har noen opplevd slike tanker før ? 

 

Anonymkode: b59ba...349

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har opplevd det samme, bare fra motsatt side av det TS har. Jeg holdt meg klokelig i skinnet, og det gikk over for, og fint med oss begge. En kollega viste litt dårligere dømmekraft i en tilsvarende situasjon, og det endte rettferdig nok med at begge måtte slutte i firmaet (ikke bare den underordnede/underlegne parten). De er ikke sammen lenger, men ble til gjengjeld skilt hver på sin kant. Lurt å utvise litt selvkontroll av og til, selv om det selvsagt kan være vanskelig.

i firmaer av denne typen utsettes ofte litt eldre advokater, leger, arkitekter, reklamefolk eller hva det måtte være ofte for yngre medarbeideres oppmerksomhet og beundring, og det kan oppleves som smigrende og kjærkomment i en litt ensformig hverdag. Men hvis ikke den eldste parten opptrer ansvarlig i slike situasjoner, ender det som sagt ofte med forferdelse.

Anonymkode: 9d62a...f9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her 

Vet ikke 

men er det rart å gjøre noe med en 40 åring? Har aldri vært med en eldre fyr 

ikke at det skal skje noe men er det rart ? Har noen her noen gang gjort noe med en eldre fyr ? 

Han er jo 15 år eldre men kan det hende at han ikke klarer å ha sex i det hele tatt også da. 

Kona ser jo ikke fin ut og ser kjempe simpel ut. Kanskje han ikke har øvd seg bra der eller kan det hende han er flink selvom kona ikke er no særlig ?

Anonymkode: b59ba...349

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her 

Vet ikke 

men er det rart å gjøre noe med en 40 åring? Har aldri vært med en eldre fyr 

ikke at det skal skje noe men er det rart ? Har noen her noen gang gjort noe med en eldre fyr ? 

Han er jo 15 år eldre men kan det hende at han ikke klarer å ha sex i det hele tatt også da. 

Kona ser jo ikke fin ut og ser kjempe simpel ut. Kanskje han ikke har øvd seg bra der eller kan det hende han er flink selvom kona ikke er no særlig ?

Anonymkode: b59ba...349

Nå overtenker du! 

Anonymkode: 8ad26...ec7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke ta i han med ildtang en gang hvis du er glad i jobben din.

Anonymkode: 9d62a...f9e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts her 

Vet ikke 

men er det rart å gjøre noe med en 40 åring? Har aldri vært med en eldre fyr 

ikke at det skal skje noe men er det rart ? Har noen her noen gang gjort noe med en eldre fyr ? 

Han er jo 15 år eldre men kan det hende at han ikke klarer å ha sex i det hele tatt også da. 

Kona ser jo ikke fin ut og ser kjempe simpel ut. Kanskje han ikke har øvd seg bra der eller kan det hende han er flink selvom kona ikke er no særlig ?

Anonymkode: b59ba...349

Ok, du tror at en 40-åring ikke akn ha sex? Hvorfor ikke? Er du så ung i hodet og umoden at du tror en på 40 er en gammel mann, synes jeg du skal droppe det.

Han har kone, ja... om dere skulle hatt dere, er han drittsex. Og du er heller ikke særlig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her!!

Jeg har jo ikke erfaring med eldre menn det er derfor jeg lurer på om de klarer å ha sex på en bra måte.  Men jeg er usikker på om han også er flink pga kona.

kan noen fortelle meg om eldre menn er flinke ?

Anonymkode: b59ba...349

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her igjen 

jeg syntes ikke 40 er gammelt da hadde jeg ikke fantasert på å knulle livet ut av han heller 

men greia her er at jeg er usikker på om han kan være flink pga har aldri hatt en eldre fyr og kona er ikke fin.

Anonymkode: b59ba...349

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men... du skriver så sinnsykt dårlig? Også obber du med advokater?

Anonymkode: a5721...2fd

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men... du skriver så sinnsykt dårlig? Også obber du med advokater?

Anonymkode: a5721...2fd

Haha JOBBER skulle det stå

Anonymkode: a5721...2fd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her igjen 

jeg syntes ikke 40 er gammelt da hadde jeg ikke fantasert på å knulle livet ut av han heller 

men greia her er at jeg er usikker på om han kan være flink pga har aldri hatt en eldre fyr og kona er ikke fin.

Anonymkode: b59ba...349

Tror ikke at du er forelsket i advokaten når du er så opptatt av om han er flink i senga eller ikke. Dette må være et tulletråd!

Anonymkode: 8ad26...ec7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her 

jaja jeg skriver via tlf og det blir noen små skrivefeil samma det. 

Og nei det er ikke en tulletråd 

Er bare mine tanker men har aldri vært med en eldre dude men dette er bare tanker som sagt

men tenkte kan han være flink hvis kona ikke er fin ? Og kan eldre menn være flinke i senga i og med at jeg aldri har vært med en eldre fyr

 

herregud jeg bare spør for jeg lurer på dette ikke for å tulle om det

Anonymkode: b59ba...349

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men... du skriver så sinnsykt dårlig? Også obber du med advokater?

Anonymkode: a5721...2fd

Ja, det der stusset jeg også på. Hvilket "profesjonelt" forhold kan de ha når TS uttrykker seg så dårlig. Både skriftlig og i resonnementene sine. Både i denne tråden, og den andre. Muffens...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ts her

hadde jo aldri visst hvem han var hvis ikke vi jobbet sammen. 

Skrive ferdigheter på kV burde vel ikke ha no å si om man kan få sef en jobb eller ikke som er godt betalt.

jeg lurte bare rett og slett på om han kan være flink i senga i og med at kona ikke er fin og at han er eldre enn meg og jeg har ikke no erfaring med eldre menn 

eldste jeg har hatt no med var 3 år eldre enn meg. 

 

Kan noen her svare meg på en seriøs måte på disse spørsmålene uten å annklage meg for å ha startet en tulletråd ? 

 

Anonymkode: b59ba...349

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Han er jo 15 år eldre men kan det hende at han ikke klarer å ha sex i det hele tatt også da. 

Kona ser jo ikke fin ut og ser kjempe simpel ut. Kanskje han ikke har øvd seg bra der eller kan det hende han er flink selvom kona ikke er no særlig ?

Wow!!!

Anonymkode: 690e2...fee

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her igjen 

jeg syntes ikke 40 er gammelt da hadde jeg ikke fantasert på å knulle livet ut av han heller 

men greia her er at jeg er usikker på om han kan være flink pga har aldri hatt en eldre fyr og kona er ikke fin.

Anonymkode: b59ba...349

Du hallo! 

Kona er ikke fin? Nå er du bare ufin og simpel!

Hun kan da være ett råskinn i senga for alt du vet! Og om hun ikke er så billedlig fin så kanskje herr advokat ser noe annet fantastisk i kona si? 

Du virker til å være umoden,svært umoden!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her!!

Jeg har jo ikke erfaring med eldre menn det er derfor jeg lurer på om de klarer å ha sex på en bra måte.  Men jeg er usikker på om han også er flink pga kona.

kan noen fortelle meg om eldre menn er flinke ?

Anonymkode: b59ba...349

Eldre? 40 er da ikke «eldre» i den forstand. Hvis du er forelsket i han så spiller det ingen rolle om han er flink i senga eller ei. Da vil du ha han. Du lyster etter han sexuelt. Du vil ha sex med han, ikke et forhold.

Selv om du synes kona ser simpel ut så trenger ikke han å synes det. Kanskje du synes hun ser simpel ut fordi du er sjalu? Eller fordi du mener hun står i veien?

Om han er god i senga er veldig individuelt. Det går mye på komunikasjon.

Anonymkode: 9f315...4ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...