Gå til innhold

YummyMummy

Gjest TyrkiskPepper

Anbefalte innlegg

GulleGull skrev (11 minutter siden):

Å rapportere innlegg handler ikke om å være hårsår men å unngå at tråder avsporer med regelbrudd og brukerdebatt. Nå har vel du vært med å bidratt veldig til brukerdebatt i en annen tråd også. Mulig du ikke du helt skjønner hva brukerdebatt er? Beste er å rapportere innlegg du mener strider mot gruppepreglene. Så ryddes det om moderatorene mener det bryter med de. 

Bidratt veldig? Nei, jeg er bare innom her sporadisk.. Svarer i ny og ne, i motsetning til andre som er inne her på KG daglig. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

frustrert solabu skrev (Akkurat nå):

Bidratt veldig? Nei, jeg er bare innom her sporadisk.. Svarer i ny og ne, i motsetning til andre som er inne her på KG daglig. 

Ok, har bare sett brukernavnet ditt flere ganger i SET tråden siste tiden hvor det har blitt ryddet flere ganger for brukerdebatt. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

frustrert solabu skrev (34 minutter siden):

Å hva har vekta til Yummymummy å bety for deg? Hvorfor henger du deh opp i vekt hennes da hvis det ikke er noe galt med det osv? 

Det var ikke poenget. Poenget var at om man er overvektig, kan man vel bare si det. Man må selvfølgelig ikke, men om man nå prater om vekt "med" følgerne sine er det vel bedre å være ærlig. Jeg bryr meg ikke om vekta hennes.

Edit: Det er godt mulig hun er normalvektig nå, jeg følger henne ikke lenger, ser bare bilder av henne nå og da. Så godt mulig jeg tar feil om dagens "tilstand". Hun ser uansett flott ut, og det gjorde hun før også 😊

Endret av Purple Diamond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

frustrert solabu skrev (51 minutter siden):

Å hva har vekta til Yummymummy å bety for deg? Hvorfor henger du deh opp i vekt hennes da hvis det ikke er noe galt med det osv? 

Fordi fedme er et kjempeproblem i samfunnet og bør ikke normaliseres  og ufarliggjøres. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mio-lio skrev (16 timer siden):

Holdt på å dette av stolen når hun presterte å si at hun ikke var overvektig før 🤣🤣🤣 altså hva i alle dager. Har hun ikke speil.  Helt topp at hun har vært fornøyd med vekten sin, komfortabel i egen kropp osv men litt selvinnsikt må man ha  hun var overvektig før.  

Når har hun sagt dette? Hun har nevnt flere ganger at til tross for ufrivillig vektnedgang er hun fremdeles overvektig i følge bmi og at dette ikke plager henne. 

Endret av Penelaphe
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...