Lileep Skrevet 16. oktober 2023 #881 Del Skrevet 16. oktober 2023 17 hours ago, Birdo said: @Yummymummy_snap / er pengene verdt det, når det stadig dukker opp reklame for kollagenpulver i mellom storyene dine? Og nei, det er ikke kun på bakgrunn av hva jeg søker på - for jeg har aldri i midt liv søkt på halvparten av det greiene som kommer opp i reklamer.. Er penger hun ikke trenger å «jobbe» for. Har til og med luksusen å kunne velge bort oppdrag og jobb, og skjule det bak å ikke ville ha for mye reklame på kanalen. Men at det popper opp reklame 50 ganger per døgn på snap, det er innafor syns hun. Hun er blitt det hun tidligere kritiserte.. mista helt den hun engang var når hun starta (feks da hun laga dokumentar på Tv-vest ) Jeg skjønte hva hun var påvei til å bli da hun dreiv på med det første showet sitt, og når siste forestilling sto for tur og hun gang på gang sa at dette var siste gang, siste sjans til å oppleve nettopp dette showet. Dette var ikke noe hun skulle fortsette videre med. Tok ikke lang tid før det ble satt opp nye tidspunkt for samme showet. Pengene var viktigere, løgn er ikke så farlig så lenge pengene strømmen inn. 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 7. november 2023 #882 Del Skrevet 7. november 2023 @Yummymummy_snap - har du sluttet å svare på kg? Birdo skrev (På 15.10.2023 den 19.10): @Yummymummy_snap / er pengene verdt det, når det stadig dukker opp reklame for kollagenpulver i mellom storyene dine? Og nei, det er ikke kun på bakgrunn av hva jeg søker på - for jeg har aldri i midt liv søkt på halvparten av det greiene som kommer opp i reklamer.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 8. november 2023 #883 Del Skrevet 8. november 2023 (endret) Birdo skrev (12 timer siden): @Yummymummy_snap - har du sluttet å svare på kg? Igjen, viser hvem hun er. Hun brukte det kun til sin fordel, lage show. Hun er ikke bedre enn andre influencere som hun prøver å motbevise. Endret 8. november 2023 av Sharp75! 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 18. februar 2024 #884 Del Skrevet 18. februar 2024 Noen som hører på podden hun har med Hans Morten Hansen? Jeg hører, men kun pga han, for jeg liker han veldig godt, men hun er toooooooo muuuuuuch.............. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 19. februar 2024 #885 Del Skrevet 19. februar 2024 Gikk inn på snappen hennes for å kikke. Hun leser opp fra kvinneguiden på sin egen side her for å lese hetsen mot henne. Mulig jeg ikke har fått med meg alt her, men kan ikke huske å ha lest noe hets mot henne inne her... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 19. februar 2024 #886 Del Skrevet 19. februar 2024 15 hours ago, Sharp75! said: Noen som hører på podden hun har med Hans Morten Hansen? Jeg hører, men kun pga han, for jeg liker han veldig godt, men hun er toooooooo muuuuuuch.............. Synes det er artig jeg. Har ledd mye av den. 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffeskål! Skrevet 20. mars 2024 #887 Del Skrevet 20. mars 2024 Hun må jo være en skikkelig marerittkunde, der hun flyr å slår i bordet med rettighetene sine🙄 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 20. mars 2024 #888 Del Skrevet 20. mars 2024 Liker podcasten kjempegodt. De er et radarpar sammen de to. Jeg tenker at det er flott at hun viser til forbrukerlov og gjør folk mer bevisst på rettigheter. Supert også det hun sa om at influencere burde hatt regler A la ver varsom plakat. Heia Yummymummy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loveless Skrevet 21. mars 2024 #889 Del Skrevet 21. mars 2024 Kaffeskål! skrev (På 20.3.2024 den 17.15): Hun må jo være en skikkelig marerittkunde, der hun flyr å slår i bordet med rettighetene sine🙄 Hvorfor skal man IKKE bruke rettighetene sine? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 22. mars 2024 #890 Del Skrevet 22. mars 2024 (endret) Jeg hadde super sansen for Yummymummy før, helt til hun ikke skrudde av ads etter testing av ads-in-story på snapchat. Ser nå også at hun driver med de samme clickbait tingene som alle andre influencere gjør for å få folk til å trykke inn på story via discover-siden, og jeg nekter... Har vært inne 2 ganger på storyen hennes etter at jeg avfulgte, er bare masse masse masse snakk før man kommer til ett poeng som egentlig ikke er ett poeng. Utrolig trist, for dama har gode verdier egentlig. Men pengene ble for vanskelig å si nei til, og det kan jeg forstå. Samtidig som jeg ikke har tid i livet mitt til å se på 10 influencere som har over 1 times storys om dagen, og da er det ofte uten at reklamen er innberegnet her 😳 Jeg har begynt å bruke snapchat mindre etter at dette ads-in-story greine ble stort... Og det tror jeg blir en trend etterhvert som folk forstår at det er samme jabbing dag inn og dag ut (se StinaB for eksempel her, samme praten hele tiden) Så det skal Yummymummy ha, at hun har lært meg å ta grep og bruke min egen forbrukermakt. AVFØLG de som ikke gir deg noe. Endret 22. mars 2024 av anon01 litt feilskriving i første setning 11 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanin46 Skrevet 31. mars 2024 #891 Del Skrevet 31. mars 2024 anon01 skrev (På 22.3.2024 den 12.03): Jeg hadde super sansen for Yummymummy før, helt til hun ikke skrudde av ads etter testing av ads-in-story på snapchat. Ser nå også at hun driver med de samme clickbait tingene som alle andre influencere gjør for å få folk til å trykke inn på story via discover-siden, og jeg nekter... Har vært inne 2 ganger på storyen hennes etter at jeg avfulgte, er bare masse masse masse snakk før man kommer til ett poeng som egentlig ikke er ett poeng. Utrolig trist, for dama har gode verdier egentlig. Men pengene ble for vanskelig å si nei til, og det kan jeg forstå. Samtidig som jeg ikke har tid i livet mitt til å se på 10 influencere som har over 1 times storys om dagen, og da er det ofte uten at reklamen er innberegnet her 😳 Jeg har begynt å bruke snapchat mindre etter at dette ads-in-story greine ble stort... Og det tror jeg blir en trend etterhvert som folk forstår at det er samme jabbing dag inn og dag ut (se StinaB for eksempel her, samme praten hele tiden) Så det skal Yummymummy ha, at hun har lært meg å ta grep og bruke min egen forbrukermakt. AVFØLG de som ikke gir deg noe. Enig i masse her. Men hun har vel alltid hatt lange snap-stories? Synes ikke det er noen klar forskjell før og etter ads in story der, i motsetning til mange andre. Det «click-bait»-grepet problematiserte hun og hadde vel også poll på, hva følgerne ønsket, og ut ifra det valg om å teste det, også mtp at det kunne gjøre det enklere for folk å velge å IKKE klikke inn fordi man da ser tema og om det er noe av interesse, uten å måtte klikke seg gjennom masse snaps først (og dermed sponse folk ytterligere). Så akkurat det punktet synes jeg hun tok fornuftig og godt begrunnet valg på. Og ja, jeg slutta å følge alle de «se på shit-showet for underholdninga» da hun viste fram hva man kunne tjene på adds in story og også oppdaga at flere hadde økt mengden tomt bullshit-pjatt betraktelig i samme periode. Ang forbrukerrettigheter: elsker at hun bruker rettighetene og bevisstgjør folk! Det er ikke å være vrang kunde, det er jo detfor vi har det lovverket! Om ansatte synes sånne folk er slitsomme bør de revurdere jobben og sette seg inn i lovverket. Og altfor mange som jobber i butikkbransjen som har skremmende dårlig kunnskap om dette. Kjempebra at hun bevisstgjør rundt dette. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turid truseløs Skrevet 16. august 2024 #892 Del Skrevet 16. august 2024 Unodostrez skrev (På 20.3.2024 den 18.07): Liker podcasten kjempegodt. De er et radarpar sammen de to. Jeg tenker at det er flott at hun viser til forbrukerlov og gjør folk mer bevisst på rettigheter. Supert også det hun sa om at influencere burde hatt regler A la ver varsom plakat. Heia Yummymummy! Enig i dette. Har hørt fra starten og blir bare morsommere og morsommere. Elsker dynamikken mellom de 2 når de ler så kraftig at en bare hører hvesing😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 18. august 2024 #893 Del Skrevet 18. august 2024 Turid truseløs skrev (På 16.8.2024 den 15.34): Enig i dette. Har hørt fra starten og blir bare morsommere og morsommere. Elsker dynamikken mellom de 2 når de ler så kraftig at en bare hører hvesing😅 Ja, det er ekte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 20. oktober 2024 #894 Del Skrevet 20. oktober 2024 Liker Yummy jeg 🙈 Syns hun er inspirerende. Og jeg liker at hun gir faen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 20. oktober 2024 #895 Del Skrevet 20. oktober 2024 Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 21. oktober 2024 #896 Del Skrevet 21. oktober 2024 (endret) Jeg sluttet å følge Yummymummy for lenge siden. Har dog fulgt litt med de siste dagene. Igjen er hun etter Isabel Raad. Hvorfor er hun så sykelig opptatt at Isabel Raad? Sjalusi tenker jeg dette bunner i. Det er mye man kan kritisere YM for, men man ser ikke IR tar å henger ut YM for det. Blir derimot YM kritisert, så klikker hun i vinkel. Usmakelig oppførsel av YM. Elsker at IR bryr seg driten om dette. Endret 21. oktober 2024 av Really 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 21. oktober 2024 #897 Del Skrevet 21. oktober 2024 Really skrev (4 minutter siden): Jeg sluttet å følge Yummymummy for lenge siden. Har dog fulgt litt med de siste dagene. Igjen er hun etter Isabel Raad. Hvorfor er hun så sykelig opptatt at Isabel Raad? Sjalusi tenker jeg dette bunner i. Det er mye man kan kritisere YM for, men man ser ikke IR tar å henger ut YM for det. Blir derimot YM kritisert, så klikker hun i vinkel. Usmakelig oppførsel av YM. Elsker at IR bryr seg driten om dette. YM kommer fra og bor i nærområdet hvor IR bodde. Det er mange fra dette området som kan sette spørsmål med IR og hennes historiske vinkling av ting. Muligens er det derfor YM følger spesielt med på og kommer med kritikk på IR? Kjenner man nærpersoner, så lar man ikke en influenser få si og mene ting uten å komme med motsvar og kritikk. Kan dette være en av YM grunner eller intensjoner for oppfølgingen som bedrives? Verden er stor, men likevel veldig liten - noen kjenner noen som kjenner noen. Da skal man ikke hevde hva som helst lenger dersom holdbarheten i det som sies har en vinkling som kan stilles spørsmålstegn med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 22. oktober 2024 #898 Del Skrevet 22. oktober 2024 Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 15 timer siden #899 Del Skrevet 15 timer siden Haha, ser Yummymummy får kjørt seg nå når hun heier på den farlige vektoppgangen til Sara Emilie. Bruker samme filter som henne. Det er gøy at hun har sunket ned på det nivået der. Trudde YM var mer profesjonell enn det. Ikke svarte hun konkret på meldingene heller. Prøvde bare å latterliggjøre vedkommende som faktisk prøvde å forklare at slik vektoppgang er farlig for både den gravide og fosteret. Men men. Var gøy å se at YM faktisk er barnslig og uprofesjonell også. Får tankene mine til å spinne på at det er en grunn til hvem som blir influenser, det er ikke mange av de som hadde klart en skikkelig jobb. Både med tanke på hva de gidder og hva slags intelligens de har. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viola712 Skrevet 15 timer siden #900 Del Skrevet 15 timer siden Bibbi_ skrev (7 minutter siden): Haha, ser Yummymummy får kjørt seg nå når hun heier på den farlige vektoppgangen til Sara Emilie. Bruker samme filter som henne. Det er gøy at hun har sunket ned på det nivået der. Trudde YM var mer profesjonell enn det. Ikke svarte hun konkret på meldingene heller. Prøvde bare å latterliggjøre vedkommende som faktisk prøvde å forklare at slik vektoppgang er farlig for både den gravide og fosteret. Men men. Var gøy å se at YM faktisk er barnslig og uprofesjonell også. Får tankene mine til å spinne på at det er en grunn til hvem som blir influenser, det er ikke mange av de som hadde klart en skikkelig jobb. Både med tanke på hva de gidder og hva slags intelligens de har. Oppfatter ikke at hun heier på vektoppgangen, men hun heier på at SE snakker om det. Det er en stor forskjell Og vedr intelligens og "vanlig" jobb- det er vel ingen tvil om at Veronica Simone er ei smart, reflektert og oppegående dame som har vist at hun er i stand til en "vanlig" jobb. Hun er journalist, samfunnsdebattant, forfatter, foredragsholder, har jobbet mange år som reporter i TvVest, og hun setter opp store show som går for fulle hus. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå