Gå til innhold

YummyMummy

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sharp75! skrev (2 minutter siden):

Nei, det gjorde du ikke og det skrev jeg ikke heller , jeg skrev OM du mener meg 😉 ser du forskjellen 😉 Den som ler sist ler best 😉

Jeg ser ikke på meg som sunn, men om jeg skal sammenligne meg med det lille vi ser Veronica legger ut av spisevaner så er jeg nok ikke så usunn allikevel for å si det sånn.

Nå er jeg ingen påvirker heller til andre enn mine barn/barnebarn og de har jeg fader klart meg bra med!! 

Men hvorfor skulle du ta den til deg og skrive at jeg er ute å sykler med utropstegn og greier når du ser at jeg siterer noen andre? Er det en grunn til å føle seg truffet da? 
Jeg ler ikke i hele tatt, så hvis du ler så be my guest😉

Nå er ikke Veronica en matblogger som skal inspirere deg til å spise sunt, hun driver ikke en fitnessblogg.. 

Hun prøver å få folk til å forstå at man er bra nok som man er, uten fillers og botox, uten filter og implantater. Og hun gjør det ved å ta en skitten bransje. 

Det går fint med grå hår og sminkefri, det går også fint med hårfarge og sminke.. Joggedress er greit, pynte seg er greit. 
you do you!

Det at du føler du er sunnere enn henne, good for you! 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Trolltussa
Skrevet

Nå har vel aldri YM utgitt seg for å være en treningsinfluencer eller beautyfluencer.
Jeg syns hun er et friskt pust i en ellers glattpolert influencerverden, og det er vel også målet hennes. 
Hun har sagt at hun vil være en motvekt til alt det perfekte, Hun lever lykkelig UTEN å farge håret, bruke filter, være opptatt av sminke osv. Hun viser at hun spiser boller og is, og hun gjør normale aktiviteter sammen med barna sine ( som hun ikke viser frem).

Hvis man blir så innmari provosert av et vanlig hverdagsliv, så er det vel bare til å slutte å følge henne. 

Jeg mener vi trenger henne i influencerverden!

Skrevet
LysOgVarme skrev (2 timer siden):

Du må lese hva du siterer en gang til. 🙈 Vedkommende skrev han var totalt imot den meldingen, med andre ord han er enig med deg.  Du trenger ikke angripe andre som har en annen mening enn deg. Personen som sendte mld kom med fakta. Om den burde bli sendt? Nei. Men det var mange gode poeng mld.

Fakta? :daane:

Gode poenger?

hennes poeng er jo at kvinner ikke er i verden for å være dekorative eller for å utsettes for kritikk fra andre for sitt utseende. Å hevde at det er fakta at gruppen menn - hvem de nå er, ikke synes Yummi er attraktiv, er jo et helt merkverdig å si. Hvordan i all verden vet du hva gruppen "menn" synes er attraktivt?

Jeg synes det var fint at Veronica eksponerte den meldingen. Den var stygg og slem og virkelig ikke noe noen burde si til noen. 

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Gjest Trolltussa
Skrevet
Orly skrev (4 timer siden):

Det er ikke ulovlig nei, jeg håper hun sender den meldingen inn til de som laget reportasje om anonyme hatere og som ble sporet opp 

Skal bare se at det blir en reportasje om det. Hun har jo kontakter i tv-bransjen😅

Skrevet

Men hvorfor skal kvinner reduseres til et objekt som menn skal falle for? 

Kan ikke kvinner få være den de er og få anerkjennelse og respekt for det i steden for utseendet sitt?

I dag er det kvinnedagen og det er tydelig at vi fortsatt trenger den på mange måter, når det å slutte å farge håret, drite i å barbere leggene, spise boller og gå i joggedress innimellom er å forfalle og bli uatraktiv for MENN🤯

Det her er jo hvorfor Veronicas stemme er viktig! Kvinner er gode nok i seg selv, uten staffasje og uten menn. 

Ps! Hun har en mann, som man må regne med er fornøyd etter x antall år… Det er kvinner som blir provosert av henne… det er trist!

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Gjest LysOgVarme
Skrevet (endret)

YM har selv sagt på snappen at mannen ikke kan fordra leopard mønster, men det driter hun i sa hun. Leopard mønstrete klær fra hodet til tå, kaffekopper, bord, lamper, interiør. Det forteller alt om innstillingen hennes. Hun gjør som hun vil. Dermed basta. Ingen piller henne på nesen, og hennes meninger er riktige. Dama virker til å ha et enormt kontrollbehov. Hun framstår sykelig opptatt av å rekke pekefinger på alt og alle. Rister bare på hodet av hele dama. 

Greit å se hun hadde stelt seg på håret før hun startet snappen i morges. Begynner det å gå inn at hun framstår som likegyldig til seg selv? 

Endret av LysOgVarme
Gjest Trolltussa
Skrevet
Sjooffen skrev (5 minutter siden):

Kan ikke kvinner få være den de er og få anerkjennelse og respekt for det i steden for utseendet sitt?

I dag er det kvinnedagen og det er tydelig at vi fortsatt trenger den på mange måter, når det å slutte å farge håret, drite i å barbere leggene, spise boller og gå i joggedress innimellom er å forfalle og bli uatraktiv for MENN🤯

Det her er jo hvorfor Veronicas stemme er viktig! Kvinner er gode nok i seg selv, uten staffasje og uten menn. 

Ps! Hun har en mann, som man må regne med er fornøyd etter x antall år… Det er kvinner som blir provosert av henne… det er trist!

Spot on 🙌

Skrevet (endret)

Poenget med selve virksomheten tilVeronika ser ut til å gå fullstendig over hodet på dere, Sharp 74 og LysOgVarme.

Kvinner er ikke til for dekorasjon. Hvorfor i alle verden skal vi fordømme andre fordi de IKKE barberer leggene sine?

Og hvorfor skal V droppe leopardmønster når hun elsker det?

Endret av pøbelsara
  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Sjooffen skrev (17 minutter siden):

👏 godt skrevet 

Gjest LysOgVarme
Skrevet
Orly skrev (2 minutter siden):

Nei det var ingen gode poeng meld, du må lese hva som ble skrevet selv! 

Du den har jeg lest. Det var råd om forebygging av fedme, at hun ikke trengte å la seg forfalle. Personen ville gi kostråd, skader som slitasje etc.

Fortsetter YM med de ukentlige vaflene, dsglige sjokolade kaffen, så får hun garantert helseplager. Den dama overspiser, det er jeg ikke i tvil om. Tror forøvrig ikke noe på at hun ikke bryr seg om vekta, det ville være unaturlig. 

Skrevet
LysOgVarme skrev (1 minutt siden):

Du den har jeg lest. Det var råd om forebygging av fedme, at hun ikke trengte å la seg forfalle. Personen ville gi kostråd, skader som slitasje etc.

Fortsetter YM med de ukentlige vaflene, dsglige sjokolade kaffen, så får hun garantert helseplager. Den dama overspiser, det er jeg ikke i tvil om. Tror forøvrig ikke noe på at hun ikke bryr seg om vekta, det ville være unaturlig. 

Det var ingen gode råd, det var en forferdelig stygg melding! 

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

I alle dager. Dere, 1950 ringte og ville ha kvinnesynet sitt tilbake!

Vi skriver 2022, attpåtil 8. mars, og her sitter kvinner og skriver nedsettende om en medsøster som "lar seg forfalle og ikke steller seg så hun er attraktiv for mannen sin" 😳

Jeg følger YM på snap, og jeg synes hun er et så utrolig forfriskende herlig motstykke til alle de polerte, opererte, fake influenserne som juger til publikummet sitt gjennom filter. Ikke viser hun fram ungene sine heller. Ja til ekte folk! 

• Liker 13
  • Hjerte 3
  • Nyttig 6
Skrevet
LysOgVarme skrev (2 minutter siden):

Hvis man virkelig mener det at man vil hjelpe noen så angriper man ikke på den måten. 
Jeg hadde aldri tatt i mot hjelp fra et menneske som kommer med så mye stygge ting. 
Hvis en pt på et treningsenter går ut på gata og prøver å få kunder ved å kalle folk feite så hadde ingen blitt motivert til å bli kunde av denne. 

Det var ikke et tilbud om hjelp, det var et skalkeskjul for å oppføre seg som en dritt.

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
Malum skrev (4 minutter siden):

I alle dager. Dere, 1950 ringte og ville ha kvinnesynet sitt tilbake!

Vi skriver 2022, attpåtil 8. mars, og her sitter kvinner og skriver nedsettende om en medsøster som "lar seg forfalle og ikke steller seg så hun er attraktiv for mannen sin" 😳

Jeg følger YM på snap, og jeg synes hun er et så utrolig forfriskende herlig motstykke til alle de polerte, opererte, fake influenserne som juger til publikummet sitt gjennom filter. Ikke viser hun fram ungene sine heller. Ja til ekte folk! 

Godt innlegg👏 Noen av de innleggene i tråden er skremmende lesning , jeg blir bare trist av å lese de

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
LysOgVarme skrev (4 minutter siden):

Du, den har jeg også lest. Skikkelig velmenende råd hun fikk der - uten engang å ha bedt om det, tenk dét! Så generøst! Måten hun rakker ned på en annen person sin kropp og utseende, og avslutter med å kalle henne frastøtende fremstår jo også særs profesjonelt. Sånn vil nok de fleste sette pris på å bli behandlet i møte med en person som jobber med ernæring. 😉

• Liker 15
  • Nyttig 2
Gjest LysOgVarme
Skrevet
Orly skrev (9 minutter siden):

Det var ingen gode råd, det var en forferdelig stygg melding! 

Ja det var en stygg melding, det er jeg enig i.  Men hvis du ser bort fra at den ble sendt til YM så var det gode råd.

Skrevet
Sharp75! skrev (2 timer siden):

Det er Veronica som sier at influencere må være gode forbilder. Her finnes det faktisk en mellomting 😉 av de som fremmer sykelig trening og er opptatt av alt de spiser og veier f. Eks eller de som gir blanke f.... og spiser absolutt alt og ingen trening. Ingen av de er gode forbilder. Litt av alt. En balanse. 

Om du mener at jeg forsvarte den meldingen, så er du langt ute og sykler!!! 

Ho er aktiv i kvardagen, går og syklar og prøver seg på ski! Ho brukar også mykje tid på husarbeid. Eg synes ho virkar som ei energisk dame. Er det slik at berre dei som trener hard på helsestudio skal få vere eit godt forbilde? 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Har de sett korleis mannen til yummy ser ut og kler seg? Er han ein topptrdnt musluløs mann med tjukt velfrisert og farga hår, og alltid stilig kledd? Er han alltid nybarbert? Eller er han også ein gjennomsnittsperson?

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
LysOgVarme skrev (8 minutter siden):

Ja det var en stygg melding, det er jeg enig i.  Men hvis du ser bort fra at den ble sendt til YM så var det gode råd.

Nei det var det absolutt ikke

• Liker 13
  • Nyttig 1
Gjest LysOgVarme
Skrevet (endret)
pøbelsara skrev (35 minutter siden):

Poenget med selve virksomheten tilVeronika ser ut til å gå fullstendig over hodet på dere, Sharp 74 og LysOgVarme.

Kvinner er ikke til for dekorasjon. Hvorfor i alle verden skal vi fordømme andre fordi de IKKE barberer leggene sine?

Og hvorfor skal V droppe leopardmønster når hun elsker det?

Det er ingen som har sagt at kvinner er til dekorasjon. Jeg har forøvrig til gode å treffe en kvinne som er likeholden til seg selv som YM. Leopardmønsteret må hun bare bruke, men det grenser til sykelig besettelse. Hadde jeg bare gått i grønne klær, hadde folk sett rart på meg.

Endret av LysOgVarme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...