Malum Skrevet 23. august 2022 #601 Del Skrevet 23. august 2022 LysOgVarme skrev (7 minutter siden): Det du nevner om parkering og å ta bilde av maten her...jeg ser ikke noe annet enn to som har en vennskapelig, humoristisk tone seg imellom. Jeg tror du bare har bestemt deg hvordan du vil oppfatte Veronica og alt hun foretar seg, og din oppfatning farger absolutt alt hun foretar seg. Virker på meg litt slitsomt å følge noen som irriterer en så voldsomt. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 23. august 2022 #602 Del Skrevet 23. august 2022 LysOgVarme skrev (4 minutter siden): "Foreløpig ingen god effekt på at jeg er SUPERKJENT " 🤣 YM sin uttalelse når hun satt i kiosken. Ref snap igår. Jeg blir flau over denne uttalelsen. Det vitner om hvilke høye tanker hun har om seg selv. Jeg har tilgode å høre andre influensere uttale seg på denne måten. Hæ? Du oppfattet altså ikke ironien? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 23. august 2022 #603 Del Skrevet 23. august 2022 LysOgVarme skrev (33 minutter siden): "Foreløpig ingen god effekt på at jeg er SUPERKJENT " 🤣 YM sin uttalelse når hun satt i kiosken. Ref snap igår. Jeg blir flau over denne uttalelsen. Det vitner om hvilke høye tanker hun har om seg selv. Jeg har tilgode å høre andre influensere uttale seg på denne måten. *veldig kjent. Skrev hun. Ikke finn på ting😂 Dessuten - har du hørt om ironi?😅 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 23. august 2022 #604 Del Skrevet 23. august 2022 RÅ dame🌟 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 23. august 2022 #605 Del Skrevet 23. august 2022 Birdo skrev (36 minutter siden): *veldig kjent. Skrev hun. Ikke finn på ting😂 Dessuten - har du hørt om ironi?😅 Takk og lov for de av oss som har humor nok til å skjønne hva hun mente 😅 Jeg digger det. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 23. august 2022 #606 Del Skrevet 23. august 2022 @BirdoStemmer det. Hun Skrev veldig kjent, men SA superkjent. Så jeg fant ikke på noen ting jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 23. august 2022 #607 Del Skrevet 23. august 2022 LysOgVarme skrev (3 timer siden): "Foreløpig ingen god effekt på at jeg er SUPERKJENT " 🤣 YM sin uttalelse når hun satt i kiosken. Ref snap igår. Jeg blir flau over denne uttalelsen. Det vitner om hvilke høye tanker hun har om seg selv. Jeg har tilgode å høre andre influensere uttale seg på denne måten. For en spøk forstår du ikke?? 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annelis Skrevet 24. august 2022 #608 Del Skrevet 24. august 2022 20 hours ago, MiominMio said: Takk og lov for de av oss som har humor nok til å skjønne hva hun mente 😅 Jeg digger det. Om det var tynn og velstelt influenceren som skrev dette, da skulle hylekoret sagt noe annet 🤣 dobbeltmoralsk AF 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 24. august 2022 #609 Del Skrevet 24. august 2022 LysOgVarme skrev (På 23.8.2022 den 11.55): @BirdoStemmer det. Hun Skrev veldig kjent, men SA superkjent. Så jeg fant ikke på noen ting jeg. Herlighet, det var jo en spøk og ironi! Den trodde jeg seriøst alle kom til å forstå, men enten så forstår du ikke ironi eller så leser du med vrangbrillene på 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 25. august 2022 #610 Del Skrevet 25. august 2022 skruf skrev (11 timer siden): Herlighet, det var jo en spøk og ironi! Den trodde jeg seriøst alle kom til å forstå, men enten så forstår du ikke ironi eller så leser du med vrangbrillene på Regner med at det er sistnevnte. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullrulle Skrevet 25. august 2022 #611 Del Skrevet 25. august 2022 LysOgVarme skrev (På 23.8.2022 den 10.39): "Foreløpig ingen god effekt på at jeg er SUPERKJENT " 🤣 YM sin uttalelse når hun satt i kiosken. Ref snap igår. Jeg blir flau over denne uttalelsen. Det vitner om hvilke høye tanker hun har om seg selv. Jeg har tilgode å høre andre influensere uttale seg på denne måten. Du skjønner tydligvis ikke ironi… 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 22. september 2022 #612 Del Skrevet 22. september 2022 Ironi i dag også da? Når hun mente at hun absolutt skulle vært på Debatten og alt hun sa rundt det? "De ville hatt meg der for alt i verden". Og at hun pillet seg i nesa på en snapkanal med "milioner" av visninger som hun sa.. Okei, det var kanskje ironi da. Men mye av det er veeeldig snikskryt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 28. september 2022 #613 Del Skrevet 28. september 2022 (endret) Kaisamaia skrev (På 23.9.2022 den 0.52): Og at hun pillet seg i nesa på en snapkanal med "milioner" av visninger som hun sa.. Okei, det var kanskje ironi da. Men mye av det er veeeldig snikskryt. Du har rett, det finnes ikke ironi i det hun sier. Det er ikke ironi med millioner av visninger som hun skrøyter av heller. Hun sier hun har millioner med visninger og at folk trykker seg inn på snappene hennes flere ganger for å se hva hun sier om og om igjen. Oppdragelse eier hun ikke, slurper når hun drikker, smatter som en gris, spiser og snakker samtidig med åpen munn. Det siste nye er å pille seg i nesa 🙈 Hun er blitt usmakelig høy på seg selv, og klarer ikke se det selv. YM er den beste, vet og kan alt. Alt andre måtte mene er tull og ingen må våge å si henne imot, for da henger hun dem ut. Bare godord som godtas der i gården. Endret 28. september 2022 av LysOgVarme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 28. september 2022 #614 Del Skrevet 28. september 2022 30 minutter siden, LysOgVarme said: Du har rett, det finnes ikke ironi i det hun sier. Det er ikke ironi med millioner av visninger som hun skrøyter av heller. Hun sier hun har millioner med visninger og at folk trykker seg inn på snappene hennes flere ganger for å se hva hun sier om og om igjen. Oppdragelse eier hun ikke, slurper når hun drikker, smatter som en gris, spiser og snakker samtidig med åpen munn. Det siste nye er å pille seg i nesa 🙈 Hun er blitt usmakelig høy på seg selv, og klarer ikke se det selv. YM er den beste, vet og kan alt. Alt andre måtte mene er tull og ingen må våge å si henne imot, for da henger hun dem ut. Bare godord som godtas der i gården. Men herregud @LysOgVarme, du gir deg ikke... VI HAR SKJØNT AT DU IKKE LIKER VERONICA SIMONE. JEZUZ CHRIST. Det er fullt lov til å ikke like folk, men man må ikke sitte å skrive om det side opp og side ned om det Da bikker det over til å bli usunt, og det er det for deg. Veronica Simone er en flott dame på mange måter, jeg liker at det er ufiltrert. Jeg liker at hun snakker om naturlig kropp, naturlig at vi kan spise kanelbolle og drikke kaffe mocca, samt som man bruker hodet og ikke spise 19 boller hver dag. Jeg synes det er flott at vi som forbrukere for vite hvordan influencer-bransjen fungerer og holder på. Hvor mye de bryter markedsføringsloven på diverse uten å bli tatt. Er også utrolig glad for at hun skjermer familien sin, for det er noe jeg har lite interesse av, barn og familieliv. Også kan jeg skipper over snapper som ikke har noe interesse for meg, som for eks reklame for klær, frisør, etc og så enkelt er det faktisk 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 30. september 2022 #615 Del Skrevet 30. september 2022 anon01 skrev (På 28.9.2022 den 8.04): Men herregud @LysOgVarme, du gir deg ikke... VI HAR SKJØNT AT DU IKKE LIKER VERONICA SIMONE. JEZUZ CHRIST. Det er fullt lov til å ikke like folk, men man må ikke sitte å skrive om det side opp og side ned om det Da bikker det over til å bli usunt, og det er det for deg. anon01 skrev (På 28.9.2022 den 8.04): Også kan jeg skipper over snapper som ikke har noe interesse for meg, som for eks reklame for klær, frisør, etc og så enkelt er det faktisk Men herregud @anon01Det må være lov å ha en annen mening enn deg. Jeg er sjeldent innom snappen til YM, nettopp fordi hun er blitt usmakelig og altfor høy på seg selv. Det er min mening, så kan du få lov a ha din. Kvinneguiden er jeg heller ikke særlig aktiv i, pga sånne arrogante som deg som ikke tåler andre har en annen mening. Pust med magen, ikke nødvendig å gå til brukerangrep, det er ikke sunt for deg vil jeg påstå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 2. oktober 2022 #616 Del Skrevet 2. oktober 2022 anon01 skrev (På 28.9.2022 den 8.04): Men herregud @LysOgVarme, du gir deg ikke... VI HAR SKJØNT AT DU IKKE LIKER VERONICA SIMONE. JEZUZ CHRIST. Det er fullt lov til å ikke like folk, men man må ikke sitte å skrive om det side opp og side ned om det Da bikker det over til å bli usunt, og det er det for deg. Veronica Simone er en flott dame på mange måter, jeg liker at det er ufiltrert. Jeg liker at hun snakker om naturlig kropp, naturlig at vi kan spise kanelbolle og drikke kaffe mocca, samt som man bruker hodet og ikke spise 19 boller hver dag. Jeg synes det er flott at vi som forbrukere for vite hvordan influencer-bransjen fungerer og holder på. Hvor mye de bryter markedsføringsloven på diverse uten å bli tatt. Er også utrolig glad for at hun skjermer familien sin, for det er noe jeg har lite interesse av, barn og familieliv. Også kan jeg skipper over snapper som ikke har noe interesse for meg, som for eks reklame for klær, frisør, etc og så enkelt er det faktisk Men er naturlig kropp å være 20 kg overvektig? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 2. oktober 2022 #617 Del Skrevet 2. oktober 2022 Nussepus skrev (40 minutter siden): Men er naturlig kropp å være 20 kg overvektig? Kropper kommer i alle varianter og kiloklasser. Så lenge man ikke har tatt plastisk kirurgi fra tærne og opp så er det ingen som er unaturlige. Er alle kropper under 18 eller over 25 i BMI unaturlige kropper? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 2. oktober 2022 #618 Del Skrevet 2. oktober 2022 skruf skrev (1 time siden): Kropper kommer i alle varianter og kiloklasser. Så lenge man ikke har tatt plastisk kirurgi fra tærne og opp så er det ingen som er unaturlige. Er alle kropper under 18 eller over 25 i BMI unaturlige kropper? Nei. Men å promotere veldig overvekt som noe positivt er en uting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemyoghufsa Skrevet 2. oktober 2022 #619 Del Skrevet 2. oktober 2022 Kaisamaia skrev (På 23.9.2022 den 0.52): Ironi i dag også da? Når hun mente at hun absolutt skulle vært på Debatten og alt hun sa rundt det? "De ville hatt meg der for alt i verden". Og at hun pillet seg i nesa på en snapkanal med "milioner" av visninger som hun sa.. Okei, det var kanskje ironi da. Men mye av det er veeeldig snikskryt. Hun er blitt høy på seg selv om en kan sundet slik! Veronica har tapt seg mye etter hun fant ut at hun skulle gjøre penger på Snapchat! For all del hun fortjener lønn for jobben sin men det var Så mye mer gøy før 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 2. oktober 2022 #620 Del Skrevet 2. oktober 2022 Nussepus skrev (38 minutter siden): Nei. Men å promotere veldig overvekt som noe positivt er en uting. Hun promoterer ikke overvekt. Hun promoterer det å ha en naturlig kropp uten å pga dagens samfunn med høyt press om Botox og fillers både her og der, at kroppen din er bra nok naturlig som den er. Man trenger ikke shave seg for å være glatt overalt, det er like naturlig med kroppshår på kvinnekroppen også. Man skal kunne spise det man har lyst på uten å føle skam for det. Det er like naturlig med noen ekstra kilo på kroppen som mindre kilo på kroppen. Det er ikke kroppen din som definerer deg som menneske. Har Veronica oppfordret folk til å bli overvektige? Nei, det har hun ikke. Ergo promotere hun ikke overvekt. Hvis en undervektig med samme budskap som Veronica hadde filmet at hun drakk kaffe mocca og spise kanelsnurrer, hadde hun også blitt beskyldt for det samme? Veronica promoterer at alle kropper i alle fasonger som ikke er fikset på er naturlige. Hun har aldri uttalt at undervektige, slanke eller normalvektige kropper er unaturlige og oppfordrer til å bli overvektig for å være naturlig. Så at hun promoterer overvekt er ei usannhet. Er det bare normalvektige som kan brenne for en sak og, som i Veronica sitt tilfelle, jobbe mot at unge mennesker blir ukritisk eksponert for Botox og fillere uten at det er merket som reklame, og retusjerte modeller der det ikke er opplyst om at de kroppene er redigerte? Forklar meg gjerne hvordan budskapet hennes er; bli overvektig for å bli naturlig. Og nei; det holder ikke at hun har noen kilo ekstra selv. Hadde hun vært normalvektig så hadde ingen leet ett øyelokk. Det er synd at pga enkelte folk sin fettfobi gjør at ett bra budskap og en bra jobb mot hvordan samfunnets press mot unge jenter og kvinner har utviklet seg går dem hus forbi. 14 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå