Gå til innhold

YummyMummy

Gjest TyrkiskPepper

Anbefalte innlegg

Anbefaling om å holde seg hjemme når en er syk gjelder fremdeles.  

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LysOgVarme
AnnePåLande skrev (26 minutter siden):

Sa hun virkelig at covid ikke eksisterer, er syk men tester seg ikke? 

Husker ikke ordrett idag hva hun sa.  Hun sa det på snapp igår. Hun sa Jeg henger meg ikke opp i noe som ikke eksisterer lenger. Etterpå la hun ut bilde av døren til hotellrommet som var avlyst med tape for å vise rommet deres var desinfisert 😂

Endret av LysOgVarme
Tilførte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LysOgVarme skrev (Akkurat nå):

Husker ikke ordrett idag hva hun sa.  Hun sa det på snapp igår. Jeg henger meg ikke opp i noe som ikke eksisterer lenger. Etterpå la hun ut bilde av døren til hotellrommet som var avlyst med tape for å vise rommet deres var desinfisert 😂

Oi.. Kanskje hun kan ta seg en tur innom covid avdelingen og hjelpe til uten smittevern. Hun er en offentlig person og bør tenke seg om før hun uttaler seg om enkelte ting. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
AnnePåLande skrev (2 minutter siden):

Oi.. Kanskje hun kan ta seg en tur innom covid avdelingen og hjelpe til uten smittevern. Hun er en offentlig person og bør tenke seg om før hun uttaler seg om enkelte ting. 

Nettopp !   Og dette kommer fra en influencer som påstår hun har veldig gode etiske verdier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LysOgVarme skrev (Akkurat nå):

Nettopp !   Og dette kommer fra en influencer som påstår hun har veldig gode etiske verdier. 

Ja.. huff 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (2 timer siden):

Så hissig… Det meste er faktisk covid og pandemien er ikke over. 

Det stemmer ikke. Mye vanlig forkjølelse som går nå uten at det er covid 

Jeg er sylta forkjøla nå, tatt 3 tester annenhver dag, men negativ covid 

Var dønn sikker på at jeg også hadde corona da datteren min lå rett ut med covid og jeg var også syk samtidig. Ble testet på sykehuset mandag, onsdag, fredag……ikke covid (grunnen til sykehus og testing er pga kreft/kreftbehandling og lavt immunforsvar, så jeg bør ikke bli syk)

Men tilbake til Veronica; hun sa ikke rett ut at covid ikke eksisterer lengre. Jeg tolket det dit hen at restriksjonene ikke eksisterer lengre. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skruf skrev (2 minutter siden):

Det stemmer ikke. Mye vanlig forkjølelse som går nå uten at det er covid 

Jeg er sylta forkjøla nå, tatt 3 tester annenhver dag, men negativ covid 

Var dønn sikker på at jeg også hadde corona da datteren min lå rett ut med covid og jeg var også syk samtidig. Ble testet på sykehuset mandag, onsdag, fredag……ikke covid (grunnen til sykehus og testing er pga kreft/kreftbehandling og lavt immunforsvar, så jeg bør ikke bli syk)

Men tilbake til Veronica; hun sa ikke rett ut at covid ikke eksisterer lengre. Jeg tolket det dit hen at restriksjonene ikke eksisterer lengre. 

Det er så mye korona smitte i samfunnet nå at du kan bli smitter hvor som helst. Er en syk bør en teste seg, ikke gå rundt å smitte den ene etter den andre. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (3 minutter siden):

Det er så mye korona smitte i samfunnet nå at du kan bli smitter hvor som helst. Er en syk bør en teste seg, ikke gå rundt å smitte den ene etter den andre. 

Det vet jeg

Men det stemmer ikke at all forkjølelse nå er corona 

Og dessverre så er det ingen regler nå lengre om å isolere seg når man er coronasyk; man kan gå på jobb, reise, gå i butikken osv osv..,,,ingen restriksjoner. 

Her så har jeg en far som nå er syk, mest sannsynlig corona siden samboeren hans fikk positiv test for to dager siden. Men han nekter å ta en test og farter rundt som vanlig (så jeg har gitt han forbud mot å besøke meg før han blir frisk…..1stk snurt far🙄

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (2 minutter siden):

Det vet jeg

Men det stemmer ikke at all forkjølelse nå er corona 

Og dessverre så er det ingen regler nå lengre om å isolere seg når man er coronasyk; man kan gå på jobb, reise, gå i butikken osv osv..,,,ingen restriksjoner. 

Her så har jeg en far som nå er syk, mest sannsynlig corona siden samboeren hans fikk positiv test for to dager siden. Men han nekter å ta en test og farter rundt som vanlig (så jeg har gitt han forbud mot å besøke meg før han blir frisk…..1stk snurt far🙄

Mine foreldre ble smittet for noen uker siden av samme type uansvarlige familiemedlem som du har… Skjønner godt at du ikke vil ha besøk. Har hatt covid selv og har ingen ønsker om å få dritten igjen. Disse familiemedlemmene er blitt utrolig dårlige, allikevel nektes det for at det er covid, selv om testen var positiv 🤯

Når det er så mye smitte i samfunnet må en regne med å bli smittet hvor som helst da viruset er så smittsomt. Anbefalingene om å holde seg hjemme ved sykdom eksisterer fremdeles, men det er opp til hver enkelt hva de ønsker å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (2 timer siden):

Vi har fått et nytt politi…coronapolitiet 👏🏼👏🏼

Nei, faktisk ikke..  Men, særdeles kunnskapsløst å hevde at covid ikke er et problem lenger. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

……… det er ingen krav eller anbefalinger om å teste seg nå…… er man syk så holder man seg hjemme, er man litt snufsete/ småforkjøla, så gjør man som man alltid har gjort- noen ligger og noen gjør ikke det……. Sånn er det- ingen vits i å rakke ned på folk når det er sånn situasjonen er ift hva myndighetene har satt som anbefslinger/krav nå…… 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnnePåLande skrev (6 timer siden):

Mine foreldre ble smittet for noen uker siden av samme type uansvarlige familiemedlem som du har… Skjønner godt at du ikke vil ha besøk. Har hatt covid selv og har ingen ønsker om å få dritten igjen. Disse familiemedlemmene er blitt utrolig dårlige, allikevel nektes det for at det er covid, selv om testen var positiv 🤯

Når det er så mye smitte i samfunnet må en regne med å bli smittet hvor som helst da viruset er så smittsomt. Anbefalingene om å holde seg hjemme ved sykdom eksisterer fremdeles, men det er opp til hver enkelt hva de ønsker å gjøre.

Hysterisk du. Lykke til videre i livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (9 timer siden):

Nei, faktisk ikke..  Men, særdeles kunnskapsløst å hevde at covid ikke er et problem lenger. 

Det var jo ikke det hun sa engang, du bare tror det du leser her inne. Det hun sa var at restriksjonene ikke eksisterer lengre, og det gjør det jo ikke😅 

Hun var sånn her i noen dager før hun dro også, og tok en test bare fordi hun hadde en liggende - den var negativ. Man kan faktisk være forkjølet uten at det er Corona😅 Jeg hadde maaaange runder med forkjølelse, noen ganske heftige, fra 2020 og det var ikke før februar 2022 jeg fikk korona✌🏻

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun burde kanskje ha tatt en test senere. En corona test kan vise negativt , og 2 timer senere er den positiv. Eller dagen etter. Er man så tett og dårlig som hun var, så tar man flere tester. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Birdo skrev (På 23.7.2022 den 10.26):

Det var jo ikke det hun sa engang, du bare tror det du leser her inne. Det hun sa var at restriksjonene ikke eksisterer lengre, og det gjør det jo ikke😅 

Hun var sånn her i noen dager før hun dro også, og tok en test bare fordi hun hadde en liggende - den var negativ. Man kan faktisk være forkjølet uten at det er Corona😅 Jeg hadde maaaange runder med forkjølelse, noen ganske heftige, fra 2020 og det var ikke før februar 2022 jeg fikk korona✌🏻

Jeg spurte, fikk svar og svarte deretter. Men når en er så dårlig er det lurt å teste seg da pandemien ikke er over. Anbefaling om å holde seg hjemme er fremdeles en anbefaling fra myndighetene. 

Det er mer smitte i samfunnet nå enn det var i februar. Har vært forkjøla jeg også og testet meg hver gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffeskål! skrev (På 23.7.2022 den 1.03):

Hysterisk du. Lykke til videre i livet. 

Du må jo være fullstendig kunnskapsløs.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (10 timer siden):

Hun burde kanskje ha tatt en test senere. En corona test kan vise negativt , og 2 timer senere er den positiv. Eller dagen etter. Er man så tett og dårlig som hun var, så tar man flere tester. 

Hva er poenget?

Enten er det Covid eller så er det ikke det. Uansett er det ikke noen restriksjoner nå. Så lenge hun er i form til å være out and about er det ok. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tett og dårlig?😂 Hun var litt tett i bihulene og hadde vondt i hode en kveld pga det. Kjære vene😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...