Gå til innhold

Er det vanlig å bli litt ustabil før man gifter seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg griner mye og jeg er veldig stressa. Jeg gifter meg på fredag. Er det vanlig å ha det slik? 

Anonymkode: 8e41c...687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om jeg vil kalle det vanlig, men det er ikke uvanlig heller

Anonymkode: dc8c3...b60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting som hjalp meg, var å høre fra venninner som allerede var gift, at de hadde stresset slik i sitt bryllup at de ikke hadde klart å kose seg. Det hørtes kanskje litt rart ut. Men den ene sa etterpå, at "jeg hadde planlagt ditt og datt, men det gikk ikke etter planen i det hele tatt. Men nå ser jeg jo at ingen merket det, for de visste ikke om det engang!" Med andre ord: alt går aldri som planlagt! Men gjestene koser seg likevel, fordi de aller, aller fleste er veeeldig (!!) positivt innstilt når de skal i bryllup!

Ingne bryr seg om feil sang kom på til brudevalsen eller kakene sto i feil rekkefølge, eller hva enn det er stressede bruder kaver med. Et smart tips er å ikke ha så høye krav, gi ansvar for ting til andre (de fleste føler et veldig ansvar for å gjøre det de skal i et bryllup!), og heller bruke tiden på å kose deg og slappe av. Bruk tid til å snakke med gjestene, til å kysse på mannen din og å smile! 

Anonymkode: 3ad3c...835

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

En ting som hjalp meg, var å høre fra venninner som allerede var gift, at de hadde stresset slik i sitt bryllup at de ikke hadde klart å kose seg. Det hørtes kanskje litt rart ut. Men den ene sa etterpå, at "jeg hadde planlagt ditt og datt, men det gikk ikke etter planen i det hele tatt. Men nå ser jeg jo at ingen merket det, for de visste ikke om det engang!" Med andre ord: alt går aldri som planlagt! Men gjestene koser seg likevel, fordi de aller, aller fleste er veeeldig (!!) positivt innstilt når de skal i bryllup!

Ingne bryr seg om feil sang kom på til brudevalsen eller kakene sto i feil rekkefølge, eller hva enn det er stressede bruder kaver med. Et smart tips er å ikke ha så høye krav, gi ansvar for ting til andre (de fleste føler et veldig ansvar for å gjøre det de skal i et bryllup!), og heller bruke tiden på å kose deg og slappe av. Bruk tid til å snakke med gjestene, til å kysse på mannen din og å smile! 

Anonymkode: 3ad3c...835

Skulle ønske jeg kunne gi mer enn en like.. 🤗 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn, det viktigste tipset jeg fikk var "husk å bare nyte dagen og stopp opp noen ganger og kikk rundt deg". Avtal på forhold med f.eks foreldre eller forlover at de tar ansvar om noe helt uforventet skjer, så du ikke trenger bry deg.

Du gifter deg forhåpentligvis bare én gang, nyt dagen og ikke tenk på alle småtingene som går galt. For noe kommer til å gå galt. Ikke tenk på det - kos deg!

Anonymkode: bec97...362

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg tror det er veldig vanlig. Du tar jo en stor avgjørelse i livet ditt.

Anonymkode: 7c172...b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å ville gifte seg mener jeg i seg selv bekrefter at man er ustabil til å begynne med. Det at følelsen blir merkbart større jo nærmere en komme dagen er bare normalt.

Anonymkode: 57024...0d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...