Gå til innhold

Spørsmål om Silikon mengde og erfaring.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bilderesultat for motiva ergonomix

Ergonomix er vel det de fleste kirurgen bruker nå. Her ser man sammenhengen mellom CC og brystbredde :) Det blir  kjempemisvisende å snakke om hvor mange CC man har tatt, når det endrer seg sånn med de forskjellige profilene. Her ser man jo feks hvordan en protese i "demi"  på 625 cc har projeksjon på 4,8 - det samme som 375 cc i "full" - forskjellen ligger først og fremst i bredden på implantatene. 

Anonymkode: cd866...73f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ei som ikke kunne bestemme seg for 350, men ok 325? What?  25 gram forskjell utgjør ikke noe forskjell......... 

Anonymkode: 2dc16...8cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 24.1.2019 den 9.01, AnonymBruker skrev:

Er det lang ventetid der? Jeg skal opereres på Bærum sykehus.

ja, det er synd egentlig. I tillegg er det kun noen få sjukehus som tilbyr det. Ryktene på nett skal også ha det til at det er så vanskelig, og at en må til psykolog osv. Jeg tok det opp i kan time hos legen, hun sendte henvisning med beskrivelse av Brystene og hvorfor jeg ønsket større pupper, inn på sykehuset og pratet i 30 min. Ikke noe psykolog eller annet tull :)

Anonymkode: 200e0...4c2

Ja ca 6 mnd ventetid :)

du får også sykemelding når du får det dekket av staten så det er veldig greit :)

slapp psykolog snakket med legen min og ble henvist til sykehuset og deretter satt i kø for operasjon, veldig enkelt og greit :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Oslo1991 skrev:

Ja ca 6 mnd ventetid :)

du får også sykemelding når du får det dekket av staten så det er veldig greit :)

slapp psykolog snakket med legen min og ble henvist til sykehuset og deretter satt i kø for operasjon, veldig enkelt og greit :)

 

 

Samme her 😊 Så veldig synd det er så mange rykter om at en må ha gått til psykolog osv. Det er heldigvis ikke så strengt :)

Anonymkode: 200e0...4c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.1.2019 den 19.26, AnonymBruker skrev:

Mine er litt mindre enn disse

IMG_4171.JPG

Anonymkode: dd1cb...27d

det der er jo ikke en kroppsfasong som veier 50kg.. Kan tenke meg det ser fullstendig unaturlig ut når man veier 50kg, kroppsfasongen har utrolig mye å si. Se f.eks på Sophie og Linni. vet ikke hvor mye linni har men det blir så ekstremt uproposjonalt med resten av kroppen.

 

Anonymkode: 6e158...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 159 og jeg veier 60 kg. Jeg har 400 og 425 cc. Brystene mine er helt myke å kjenne på, ser veldig naturlig ut. De er litt store, men ikke veldig. Har hatt samme kjæreste i 3 år nå, og etter et år fortalte jeg at jeg har silikon, han trodde ikke på meg. Men proteser legger seg forskjellig fra menneske til menneske. 

Anonymkode: bda80...c0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som har silikon, hvordan kjennes brystene deres ut når man tar på de? Er det sant at de blir veldig harde eller kjennes de naturlige ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Emblja said:

Dere som har silikon, hvordan kjennes brystene deres ut når man tar på de? Er det sant at de blir veldig harde eller kjennes de naturlige ut?

Jeg kan ikke kjenne implantatene, men kan derimot kjenne brystmuskelen. Over brystvorten er det hardere enn vanlige bryst, men på undersiden av brystet kjennes de helt myke ut. 

Anonymkode: cd866...73f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Emblja skrev:

Dere som har silikon, hvordan kjennes brystene deres ut når man tar på de? Er det sant at de blir veldig harde eller kjennes de naturlige ut?

Jeg får jo dekket, så jeg har ikke brystvev. På meg vil jeg kunne kjenne protesekanten på undersiden av puppen, der ved arret. Men ikke på oversiden, da jeg legger under muskelen. 

Jeg fekk kjenne på forskjellige typer proteser, og ammepuppene mine var mye hardere enn protesene. Det finnes forskjellig størrelse og fasong på proteser, så svært få proteser er like. Slik er det med fastheten også. Jeg tror det er 3 eller kanskje 4 hardhetsgrader i protesene her i landet. Fastheten gjør ar protesen holder formen sin osv. 

Så kan kroppen produsere ekstra arrvev, kapsel... slikt påvirker hvor hardt det blir. 

Anonymkode: 200e0...4c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Emblja said:

Dere som har silikon, hvordan kjennes brystene deres ut når man tar på de? Er det sant at de blir veldig harde eller kjennes de naturlige ut?

Kjennes akkurat ut som en vannballong

Anonymkode: f1e76...ab7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.1.2019 den 14.18, Oslo1991 skrev:

Hei, skal veldig snart operere inn silikon får det dekket faktisk :)

 

har derfor ikke pupper fra før, hvor mye tror dere passer til en jente 159 og 48 kg ?

 

trenger litt råd/tips

Jeg er 157,og 46 kg. Hadde heller ingen bryster etter amming av tre barn. Tok 180 cc, rund profil. Gikk fra 65a til 65d. Jeg er veldig fornøyd, siden de ikke er høyprofil passer de godt til en liten kropp :) dette var i 2011 - regner med en erfaren kirurg kan gi deg gode råd. 

Anonymkode: 30fa3...52f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er 157,og 46 kg. Hadde heller ingen bryster etter amming av tre barn. Tok 180 cc, rund profil. Gikk fra 65a til 65d. Jeg er veldig fornøyd, siden de ikke er høyprofil passer de godt til en liten kropp :) dette var i 2011 - regner med en erfaren kirurg kan gi deg gode råd. 

Anonymkode: 30fa3...52f

Her har du nok misforstått noe, nettopp høyprofil er det som passer godt for smale kropper i og med at implantatene er smalere. 

Anonymkode: cd866...73f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her har du nok misforstått noe, nettopp høyprofil er det som passer godt for smale kropper i og med at implantatene er smalere. 

Anonymkode: cd866...73f

Men implantater på 180 CC er ikke nødvendigvis like breie som implantater på 380 CC

Anonymkode: 200e0...4c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her har du nok misforstått noe, nettopp høyprofil er det som passer godt for smale kropper i og med at implantatene er smalere. 

Anonymkode: cd866...73f

Jeg er 168, skal ha moderat pluss, og protesene mine er omtrent like breie som hennes (11,2cm). Høyprofil vil se rart ut på min spinkle overkropp.

IMG_1136.PNG

Anonymkode: 200e0...4c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.2.2019 den 6.26, AnonymBruker skrev:

det der er jo ikke en kroppsfasong som veier 50kg.. Kan tenke meg det ser fullstendig unaturlig ut når man veier 50kg, kroppsfasongen har utrolig mye å si. Se f.eks på Sophie og Linni. vet ikke hvor mye linni har men det blir så ekstremt uproposjonalt med resten av kroppen.

 

Anonymkode: 6e158...ba4

Hvor mye veier den kroppsfasongen da? Er enig at Linni sine er altfor store, men mine er ikke i nærheten av hennes størrelse. 

Anonymkode: dd1cb...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 300 CC, runde, høy profil over muskelen. De er store, men naturlige og absolutt ingen problem å skjule i klær, men hvis jeg tar på meg en push up bh fks kommer de mye fram. Ingen som vet jeg har tatt foruten om nærmeste venninner og samboer. Er 160cm og veier ca 52kg. Hadde litt pupper fra før, men de var hengete...Veldig fornøyd, men angrer på at jeg ikke tok mer!

Anonymkode: 5baff...87d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...