Gå til innhold

Spørsmål om Silikon mengde og erfaring.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 156 cm og veier rundt 49 kg. Jeg har 345 gram. Og mine er absolutt ikke store. Jeg hadde så og si ikke noe eget brystfett når jeg la de inn. Har høy profil og under muskel. Kunne godt tenkt meg større faktisk. 

Anonymkode: dd1cb...27d

Noen ser seg blinde.  Selvfølgelig har du digre pupper!  :rolleyes:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har 175 cc og gikk opp to størrelser, fra 70A til 70C. De ser naturlige ut og er veldig myke, selv mange år etter operasjonen.

Jeg er like høy som deg og veier bare tre kilo mindre. 350cc hadde sett helt jævlig ut på meg i allefall. Som to basketballer.

Anonymkode: b4998...cf4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Peonjenta skrev:

Noen ser seg blinde.  Selvfølgelig har du digre pupper!  :rolleyes:

Du får mene hva du vil. Men de er langt fra digre. 

Anonymkode: dd1cb...27d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Peonjenta skrev:

Noen ser seg blinde.  Selvfølgelig har du digre pupper!  :rolleyes:

Så dette er digert? 🤔

IMG_4170.JPG

Anonymkode: dd1cb...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så dette er digert? 🤔

IMG_4170.JPG

Anonymkode: dd1cb...27d

Det der er ikke en under gjennomsnittet høy og, tynn og  sped kropp med 350 cc silikon.  Hun ser i aldri i verden slik ut.   Jeg er 1,76 og er ganske bredskuldret med en b-cup.  Det der kunne vært meg, bare at mine pupper ikke ser ut som sprettballer slik de gjør på denne dokka.

Endret av Peonjenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Peonjenta skrev:

Det der er ikke en under gjennomsnittet høy og, tynn og  sped kropp med 350 cc silikon.  Hun ser i aldri i verden slik ut.   Jeg er 1,76 og er ganske bredskuldret med en b-cup.  Det der kunne vært meg, bare at mine pupper ikke ser ut som sprettballer slik de gjør på denne dokka.

Ok

Anonymkode: dd1cb...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for så mange tilbakemeldinger😄 

jeg er nå på dag 7 etter operasjonen og kirurgen la inn 325cc under muskel. Var veldig fornøyd med måten han gikk fram på da jeg sa jeg var usikker på 350 når jeg lå på operasjonsbordet ( så ubesluttsom som jeg er ) så hadde han testet ut 350 men hatt mine ønsker i bakhodet og sammenliknet det med 325cc og valgte det han syns var penest.

Jeg er super fornøyd med størrelsen, tror ikke jeg kunne hatt mer for jeg ville som sagt ikke at puppene skulle være i fokus når jeg møter andre. ( selv om det ikke er store greiene fra 325-350 )

Dette ser naturlig og fint ut :) 

Anonymkode: 6cf34...9d0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva kosta det og hvor tok du det?

Anonymkode: b8d01...21a

Betalte 34000 pluss medisiner,støttebånd og bh. Så i underkant av 35000. 

Tok det på Aleris. 

Anonymkode: 6cf34...9d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 156 cm og veier rundt 49 kg. Jeg har 345 gram. Og mine er absolutt ikke store. Jeg hadde så og si ikke noe eget brystfett når jeg la de inn. Har høy profil og under muskel. Kunne godt tenkt meg større faktisk. 

Anonymkode: dd1cb...27d

Jeg er 20cm høyere og veier mer enn deg, samme cc. På meg ser det akkurat passe ut, så det må være stort på deg. Jeg var helt flat fra før. 

Anonymkode: 87310...53b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 20cm høyere og veier mer enn deg, samme cc. På meg ser det akkurat passe ut, så det må være stort på deg. Jeg var helt flat fra før. 

Anonymkode: 87310...53b

Mine er litt mindre enn disse

IMG_4171.JPG

Anonymkode: dd1cb...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mine er litt mindre enn disse

IMG_4171.JPG

Anonymkode: dd1cb...27d

Det gir jo ikke noe helhetlig bilde når det er på en random kropp. 

Anonymkode: 87310...53b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ceecees hemmelige verden er midt i blinken for dere som er usikre på størrelser osv 😊jeg tok under 300 CC, høyprofil og endte opp med en 75 c/d. 

Anonymkode: cd866...73f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tråden ceecees hemmelige verden er midt i blinken for dere som er usikre på størrelser osv 😊jeg tok under 300 CC, høyprofil og endte opp med en 75 c/d. 

Anonymkode: cd866...73f

Hvorfor ville du at puppene skulle stå mest mulig ut?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Peonjenta skrev:

Hvorfor ville du at puppene skulle stå mest mulig ut?

Jeg har også høy profil, de står da absolutt ikke rett ut. Mulig det avhenger av merke på protesen, men høy profil er ikke det samme som pupper som stikker ut som baller. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Peonjenta said:

Hvorfor ville du at puppene skulle stå mest mulig ut?

What, hva er det for en kommentar? Fordi jeg har et smalt bryst var det høyprofil jeg fikk plass til. Ser ut som helt naturlige bryster, men kjennes selvfølgelig fastere ut enn ekte vare. 

Anonymkode: cd866...73f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Smal brystkasse blir vel mer riktig beskrevet. Tro meg, var redd for plastikkballer men ifølge kirurgen får man kun dette om det settes inn for store proteser som ikke ligger under muskelen. Selve profilen har lite å si. 

Anonymkode: cd866...73f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.1.2019 den 14.56, Oslo1991 skrev:

Oslo Universitetsykehus :)

Legen min var også vedlig opptatt av bredden på protesene.

 

er veldig spent 😬 finst lite informasjon om å gjøre det på offentlig sykehus

Er det lang ventetid der? Jeg skal opereres på Bærum sykehus.

ja, det er synd egentlig. I tillegg er det kun noen få sjukehus som tilbyr det. Ryktene på nett skal også ha det til at det er så vanskelig, og at en må til psykolog osv. Jeg tok det opp i kan time hos legen, hun sendte henvisning med beskrivelse av Brystene og hvorfor jeg ønsket større pupper, inn på sykehuset og pratet i 30 min. Ikke noe psykolog eller annet tull :)

Anonymkode: 200e0...4c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Smal brystkasse blir vel mer riktig beskrevet. Tro meg, var redd for plastikkballer men ifølge kirurgen får man kun dette om det settes inn for store proteser som ikke ligger under muskelen. Selve profilen har lite å si. 

Anonymkode: cd866...73f

Helt sant. To personer kan ta like mange gram, men en har dråpeformet og en har moderat/høyprofil. Begge har likevel like mange gram. Legges det under muske, blir det bra. Dessuten får runde proteser også litt heng, men det vil ikke gjøre noe dersom protesen snur seg dersom du har rund protese.

Anonymkode: 200e0...4c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Helt sant. To personer kan ta like mange gram, men en har dråpeformet og en har moderat/høyprofil. Begge har likevel like mange gram. Legges det under muske, blir det bra. Dessuten får runde proteser også litt heng, men det vil ikke gjøre noe dersom protesen snur seg dersom du har rund protese.

Anonymkode: 200e0...4c2

Jepp.

Jeg valgte størrelsen jeg ville ha ut ifra datasimulering og å prøve på proteser, men profilen måtte kirurgen ta beslutning om profil etter å ha målt brystkasse. Var kjempestressa over høy profil, men fikk valget om den profilen eller gå ned betraktelig i cc for moderat.

Kirurgene er opptatt av at det skal bli minst mulig komplikasjoner og da vil de naturlig nok ikke legge inn implantat med profil som er mye bredere enn naturlige bryst bare fordi pasienten tror hun vet bedre enn fagpersonen.

Dråpeformet fikk jeg beskjed om at de omtrent har gått helt vekk fra bortsett fra i brystrekonstruksjon i og med at det er større sansynlighet for celleforandringer - den ene kirurgen hadde hatt 3 pasienter innom med det iløpet av kort tid. 

Anonymkode: cd866...73f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...