Lexie Grey Skrevet 23. september 2018 #1301 Del Skrevet 23. september 2018 Brukere som konstant er førstemann til å kommentere et innlegg fordi vedkommende er sykelig opptatt av å dra upvotes i stedet for å komme med et godt begrunnet råd/ svar. Please, la være å spamme ned hele forumet når du aldri kan komme med argument eller begrunnelse for svaret ditt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 23. september 2018 #1302 Del Skrevet 23. september 2018 5 minutter siden, Moondance said: Brukere som konstant er førstemann til å kommentere et innlegg fordi vedkommende er sykelig opptatt av å dra upvotes i stedet for å komme med et godt begrunnet råd/ svar. Please, la være å spamme ned hele forumet når du aldri kan komme med argument eller begrunnelse for svaret ditt! Hvorfor tror du det er det som er motivet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexie Grey Skrevet 23. september 2018 #1303 Del Skrevet 23. september 2018 17 minutter siden, SVK skrev: Hvorfor tror du det er det som er motivet? F.eks når trådstarter skriver et innlegg der hun/ han har et problem og trenger råd, er det noen brukere som er førstemann til mølla med å komme med et kort, halvspydig svar for det har visstnok blitt kulturen her inne, det er ikke vanskelig å se. Det er dessverre disse svarene som får flest upvotes, men om man blar lengre ned i innlegget og finner et lengre, konstruktivt svar har dette lite respons. Hvorfor det er sånn forstår jeg ikke. Det er visstnok viktigere å være populær her inne med mange likes enn å ha gode meninger. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 23. september 2018 #1304 Del Skrevet 23. september 2018 2 minutter siden, Moondance said: F.eks når trådstarter skriver et innlegg der hun/ han har et problem og trenger råd, er det noen brukere som er førstemann til mølla med å komme med et kort, halvspydig svar for det har visstnok blitt kulturen her inne, det er ikke vanskelig å se. Det er dessverre disse svarene som får flest upvotes, men om man blar lengre ned i innlegget og finner et lengre, konstruktivt svar har dette lite respons. Hvorfor det er sånn forstår jeg ikke. Det er visstnok viktigere å være populær her inne med mange likes enn å ha gode meninger. Takk for svaret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 23. september 2018 #1305 Del Skrevet 23. september 2018 35 minutter siden, Moondance skrev: Brukere som konstant er førstemann til å kommentere et innlegg fordi vedkommende er sykelig opptatt av å dra upvotes i stedet for å komme med et godt begrunnet råd/ svar. Please, la være å spamme ned hele forumet når du aldri kan komme med argument eller begrunnelse for svaret ditt! Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 23. september 2018 #1306 Del Skrevet 23. september 2018 (endret) Jeg er lei av tråder hvor folk stiller spørsmål som ingen her inne har mulighet til å kunne svare på. Tråder som "Er jeg gravid?" "Er typen utro?" og tråder hvor folk nærmest ber fremmede på nettet om å gi dem en diagnose... Er også lei av veldig hårsåre folk som blir krenket og såret hvis du motsier dem. Og folk som stiller et spørsmål og blir sur om de ikke får svaret de håpet på Endret 23. september 2018 av altflyter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isw Skrevet 23. september 2018 #1307 Del Skrevet 23. september 2018 (endret) 1. Penistråder 2. Overdreven moderering 3. Tråder som åpenbart ikke kan besvares på et forum 4. Tråder om menn som var sååååå snille da vi møttes og som nå har blitt verdens største rævhøl, men «jeg elsker han jo fremdeles» Endret 23. september 2018 av isw 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 24. september 2018 #1308 Del Skrevet 24. september 2018 På Sunday, September 23, 2018 den 18.09, Stella Rose skrev: Og brukere som smisker. ...og særbehandlingen/beskyttelsen av disse. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 24. september 2018 #1309 Del Skrevet 24. september 2018 8 minutter siden, Jerry Lee skrev: ...og særbehandlingen/beskyttelsen av disse. Ja, det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forever22 Skrevet 24. september 2018 #1310 Del Skrevet 24. september 2018 (endret) Når man spør om en helt enkel sak som i bunn og grunn er en enkel sak, og enkelte da klarer å vri spørsmålet om til noe helt ekstremt. Feks: jeg glemte å ta en p pille i dag, hadde sex for 3 uker siden. Er dette krise? Svaret er her helt enkelt og greit; nei. likevel får man svar som: herregud for en liten unge du er! Selvsagt kan du bli gravid om du glemmer å ta pillene dine i hytt og pine! Uforsvarlig av deg om du blir gravid nå!! Dette føler jeg skjer hele tiden😂 hvordan folk snur og vrir på alt mulig i steden for å svare konkret på spørsmålet. Endret 24. september 2018 av Forever22 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heavyheart Skrevet 24. september 2018 #1311 Del Skrevet 24. september 2018 På 23.9.2018 den 20.10, isw skrev: 1. Penistråder 2. Overdreven moderering 3. Tråder som åpenbart ikke kan besvares på et forum 4. Tråder om menn som var sååååå snille da vi møttes og som nå har blitt verdens største rævhøl, men «jeg elsker han jo fremdeles» Dette. (og nå vil sikkert noen si «brukere som skriver «dette»😂😂) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 25. september 2018 #1312 Del Skrevet 25. september 2018 Alle disse trådene om naboen som ikke tåler lyd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. september 2018 #1313 Del Skrevet 26. september 2018 (endret) Brukerne avsporer tråder ved å ri de samme kjepphestene hele tiden. Endret 26. september 2018 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 29. september 2018 #1314 Del Skrevet 29. september 2018 Alle de ørten tusen aspergers trådene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. oktober 2018 #1315 Del Skrevet 2. oktober 2018 At noen er veldig lett krenket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermine3011 Skrevet 2. oktober 2018 #1316 Del Skrevet 2. oktober 2018 På 8.4.2017 den 20.40, Winza skrev: Er det ting du er lei av på kg? For eksempel type tråder man ser, visse holdninger eller ting generelt på kg du er lei av? Regler: Forumets generelle retningslinjer skal følges. Alle innlegg skal kunne knyttes til en form for irritasjon, enten din egen eller andres. Respekter andres syn og meninger. Ikke alle finner det samme irriterende. Kardemommeloven er et fint utgangspunkt. Du skal ikke plage andre, du skal være grei og snill! Har du ikke noe fornuftig å si, la være å poste. Rapporter innlegg som bryter med reglene. Ikke svar, da blir du bare en del av problemet. 1.Stemødre med verdens verste «bonusbarn» (og deres egne er perfekte) 2. Andre mødre som snakker stygt om andre barn i barnas vennekrets. «Mitt barn blir overkjørt.» «naboens barn er frekke». «Sønnens skolekompis lar ikke mitt barn....». «Mitt barn blir forulempet», etc etc det virker så...uintelligent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora** Skrevet 2. oktober 2018 #1317 Del Skrevet 2. oktober 2018 De som misforstår med vilje for å krangle videre, og som ikke vil gi seg. Også de som må ha siste ordet i en diskusjon På Tv og Film forumet. Kommentarer som dette "Hvorfor gidder dere å se på dette søppelet?!" Også de som må spoile på pur faen 🙄 De som misbruker ab knappen for å tørre å være frekk og usaklig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. oktober 2018 #1318 Del Skrevet 2. oktober 2018 Kanskje jeg er paranoid, men for meg virker det som enkelte brukere er vernet her inne og kan gjøre som de vil. Og det irriterer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. oktober 2018 #1319 Del Skrevet 2. oktober 2018 1 time siden, Aurora** skrev: De som misforstår med vilje for å krangle videre, og som ikke vil gi seg. Også de som må ha siste ordet i en diskusjon På Tv og Film forumet. Kommentarer som dette "Hvorfor gidder dere å se på dette søppelet?!" Også de som må spoile på pur faen 🙄 De som misbruker ab knappen for å tørre å være frekk og usaklig. Kunne ikke vært mer enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexie Grey Skrevet 2. oktober 2018 #1320 Del Skrevet 2. oktober 2018 Trist å se oppførselen på enkelte brukere her inne som virker å være fredet. Voksne mennesker som mobber, slenger dritt der de kan og rett og slett bare er utrolig frekke hele tiden! Rart de ikke ser det selv hva slags vanvittig umoden og dårlig oppførsel de har. Vet det er sånn ca. 4. gangen jeg skriver dette, men kan ikke få sagt det nok hvor lei jeg er av dette. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå