Gjest Stella Rose Skrevet 24. juli 2018 #1221 Del Skrevet 24. juli 2018 5 minutter siden, FrankDrebin skrev: Jepp, da er du helt klart blottet for egne meninger. På den annen side, så er du en vanskelig kverulant dersom du er uenig, så det blir bråk uansett. Det har du helt rett i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 24. juli 2018 #1222 Del Skrevet 24. juli 2018 3 minutter siden, Stella Rose skrev: Det har du helt rett i. Ja, det skal ikke være enkelt. xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora** Skrevet 25. juli 2018 #1223 Del Skrevet 25. juli 2018 Brukeren som kommenterer sex datingsider i alle tråder han er innom. Hva er poenget?? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 26. juli 2018 #1224 Del Skrevet 26. juli 2018 Det er spam. Bare å rapportere inn med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 26. juli 2018 #1225 Del Skrevet 26. juli 2018 Jeg blir så irritert av de som bruker ABfunksjonen til å svare på helt trivielle ting som hvilken såpe de bruker eller hvordan de lager saus! 😐 Nesten så jeg ikke vil svare de viss de kommenterer som AB i tråder som jeg oppretter 😒 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 26. juli 2018 #1226 Del Skrevet 26. juli 2018 2 timer siden, Zidji skrev: Jeg blir så irritert av de som bruker ABfunksjonen til å svare på helt trivielle ting som hvilken såpe de bruker eller hvordan de lager saus! 😐 Nesten så jeg ikke vil svare de viss de kommenterer som AB i tråder som jeg oppretter 😒 Så lenge de oppfører seg så er det ikke noe gale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 26. juli 2018 #1227 Del Skrevet 26. juli 2018 28 minutter siden, Winza skrev: Så lenge de oppfører seg så er det ikke noe gale Neida, blir bare lei av det og litt sånn irrasjonelt irritert fordi jeg ikke skjønner hvorfor de absolutt må være AB for slike småting 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 26. juli 2018 #1228 Del Skrevet 26. juli 2018 1 minutt siden, Zidji skrev: Neida, blir bare lei av det og litt sånn irrasjonelt irritert fordi jeg ikke skjønner hvorfor de absolutt må være AB for slike småting 😜 Synes du funksjonen burde vært innskrenket på de forum delene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 26. juli 2018 #1229 Del Skrevet 26. juli 2018 4 minutter siden, Winza skrev: Synes du funksjonen burde vært innskrenket på de forum delene? Jeg gjør vel egentlig det. Syntes at AB kan være tilgjengelig når en skal diskutere seksualitet eller familie og andre relasjoner fordi da skjønner jeg at en kan ville holde seg helt anonym i tilfelle gjenkjennelse som kan gå utover andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora** Skrevet 27. juli 2018 #1230 Del Skrevet 27. juli 2018 På 26.7.2018 den 3.33, Duff skrev: Det er spam. Bare å rapportere inn med en gang. Det gjør jeg hver gang, men han har jo ikke noe liv. Han har opprettet ny bruker og fortsetter med å spamme ned tråder 🙈🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 27. juli 2018 #1231 Del Skrevet 27. juli 2018 (endret) 1 minutt siden, Aurora** skrev: Det gjør jeg hver gang, men han har jo ikke noe liv. Han har opprettet ny bruker og fortsetter med å spamme ned tråder 🙈🙈 Det er ikke en person, det er en spambot. De er programmert til å spamme ned forumer og andre plasser med linkene sine Endret 27. juli 2018 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 28. juli 2018 #1232 Del Skrevet 28. juli 2018 Forkortelser (ikke bare her, men generelt). BHG, f.eks. Er det virkelig så brysomt å skrive "barnehage?" Greit å forkorte navn som er lange som vonde år, men det der blir for dumt synes jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 28. juli 2018 #1233 Del Skrevet 28. juli 2018 1 minutt siden, FrankDrebin skrev: Forkortelser (ikke bare her, men generelt). BHG, f.eks. Er det virkelig så brysomt å skrive "barnehage?" Greit å forkorte navn som er lange som vonde år, men det der blir for dumt synes jeg. For hver generasjon ungdom så kommer det enda flere forkortelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 28. juli 2018 #1234 Del Skrevet 28. juli 2018 (endret) 5 minutter siden, FrankDrebin skrev: Forkortelser (ikke bare her, men generelt). BHG, f.eks. Er det virkelig så brysomt å skrive "barnehage?" Greit å forkorte navn som er lange som vonde år, men det der blir for dumt synes jeg. Ta en titt på graviditetsforumet, så ser du forkortelser en masse. Jeg er kvinne og vært gravid flere ganger, men jeg forstår ikke "bæra" av alle forkortelsene der. Endret 28. juli 2018 av Arabella 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 28. juli 2018 #1235 Del Skrevet 28. juli 2018 2 minutter siden, Arabella skrev: Ta en titt på graviditetsforumet, så ser du forkortelser en masse. Jeg er kvinne og vært gravid flere ganger, men jeg forstår ikke "bæra" av alle forkortelsene der. Ny generasjon vettu 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 28. juli 2018 #1236 Del Skrevet 28. juli 2018 11 minutter siden, Winza skrev: For hver generasjon ungdom så kommer det enda flere forkortelser Sant, ordboka vil nok bli rimelig tynn etterhvert. 8 minutter siden, Arabella skrev: Ta en titt på graviditetsforumet, så ser du forkortelser en masse. Jeg er kvinne og vært gravid flere ganger, men jeg forstår ikke "bæra" av alle forkortelsene der. Haha, det kan jeg tenke meg, har og sett vanlige ord der som jeg ikke skjønner bæret av, men i mitt tilfelle er jo ikke det så merkelig da. xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 28. juli 2018 #1237 Del Skrevet 28. juli 2018 13 minutter siden, Winza skrev: Ny generasjon vettu 😛 Det har nok med det å gjøre. Da jeg var gravid, var det vel ingen som visste for eksempel hva ultralyd var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 28. juli 2018 #1238 Del Skrevet 28. juli 2018 2 minutter siden, Arabella skrev: Det har nok med det å gjøre. Da jeg var gravid, var det vel ingen som visste for eksempel hva ultralyd var. Var dette før min tid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 28. juli 2018 #1239 Del Skrevet 28. juli 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Var dette før min tid? Antagelig. Du er ca. 25? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 28. juli 2018 #1240 Del Skrevet 28. juli 2018 1 minutt siden, Arabella skrev: Antagelig. Du er ca. 25? Snart 27 De er heldige som har deg som mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå