Gå til innhold

Ting du er lei av på Kvinneguiden

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest Stella Rose
5 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Jepp, da er du helt klart blottet for egne meninger. På den annen side, så er du en vanskelig kverulant dersom du er uenig, så det blir bråk uansett. :P 

:fnise: Det har du helt rett i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Stella Rose skrev:

:fnise: Det har du helt rett i.

Ja, det skal ikke være enkelt. xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så irritert av de som bruker ABfunksjonen til å svare på helt trivielle ting som hvilken såpe de bruker eller hvordan de lager saus! 😐 Nesten så jeg ikke vil svare de viss de kommenterer som AB i tråder som jeg oppretter 😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
2 timer siden, Zidji skrev:

Jeg blir så irritert av de som bruker ABfunksjonen til å svare på helt trivielle ting som hvilken såpe de bruker eller hvordan de lager saus! 😐 Nesten så jeg ikke vil svare de viss de kommenterer som AB i tråder som jeg oppretter 😒

Så lenge de oppfører seg så er det ikke noe gale :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, Winza skrev:

Så lenge de oppfører seg så er det ikke noe gale :) 

Neida, blir bare lei av det og litt sånn irrasjonelt irritert fordi jeg ikke skjønner hvorfor de absolutt må være AB for slike småting 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, Zidji skrev:

Neida, blir bare lei av det og litt sånn irrasjonelt irritert fordi jeg ikke skjønner hvorfor de absolutt må være AB for slike småting 😜

Synes du funksjonen burde vært innskrenket på de forum delene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Winza skrev:

Synes du funksjonen burde vært innskrenket på de forum delene?

Jeg gjør vel egentlig det. Syntes at AB kan være tilgjengelig når en skal diskutere seksualitet eller familie og andre relasjoner fordi da skjønner jeg at en kan ville holde seg helt anonym i tilfelle gjenkjennelse som kan gå utover andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.7.2018 den 3.33, Duff skrev:

Det er spam. Bare å rapportere inn med en gang.

Det gjør jeg hver gang, men han har jo ikke noe liv. Han har opprettet ny bruker og fortsetter med å spamme ned tråder 🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, Aurora** skrev:

Det gjør jeg hver gang, men han har jo ikke noe liv. Han har opprettet ny bruker og fortsetter med å spamme ned tråder 🙈🙈

Det er ikke en person, det er en spambot. De er programmert til å spamme ned forumer og andre plasser med linkene sine

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forkortelser (ikke bare her, men generelt). BHG, f.eks. Er det virkelig så brysomt å skrive "barnehage?" Greit å forkorte navn som er lange som vonde år, men det der blir for dumt synes jeg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, FrankDrebin skrev:

Forkortelser (ikke bare her, men generelt). BHG, f.eks. Er det virkelig så brysomt å skrive "barnehage?" Greit å forkorte navn som er lange som vonde år, men det der blir for dumt synes jeg. 

For hver generasjon ungdom så kommer det enda flere forkortelser 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Ta en titt på graviditetsforumet, så ser du forkortelser en masse. Jeg er kvinne og vært gravid flere ganger, men jeg forstår ikke "bæra" av alle forkortelsene der. :ler:

Endret av Arabella
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
2 minutter siden, Arabella skrev:

Ta en titt på graviditetsforumet, så ser du forkortelser en masse. Jeg er kvinne og vært gravid flere ganger, men jeg forstår ikke "bæra" av alle forkortelsene der. :ler:

Ny generasjon vettu 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Winza skrev:

For hver generasjon ungdom så kommer det enda flere forkortelser 

Sant, ordboka vil nok bli rimelig tynn etterhvert. :P

8 minutter siden, Arabella skrev:

Haha, det kan jeg tenke meg, har og sett vanlige ord der som jeg ikke skjønner bæret av, men i mitt tilfelle er jo ikke det så merkelig da. xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
13 minutter siden, Winza skrev:

Ny generasjon vettu 😛 

Det har nok med det å gjøre. Da jeg var gravid, var det vel ingen som visste for eksempel hva ultralyd var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
2 minutter siden, Arabella skrev:

Det har nok med det å gjøre. Da jeg var gravid, var det vel ingen som visste for eksempel hva ultralyd var.

Var dette før min tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...