Gjerrigknark Skrevet 20. juli 2018 #1201 Del Skrevet 20. juli 2018 (endret) 9 minutter siden, Skolebolle skrev: Fyren det er snakk om bumper trådene sine hele tiden så de forsvinner svært sakte Tror nok også denne fyren står bak et enormt antall tråder på Kvinneguiden. Tviler på at han kun har laget disse "Er denne mannen kjekk?"-trådene. Han er nok også den som spør «ville du hatt sex med en som er 50 år eldre/yngre?» eller «liker du å bruke string? Kvinne på 23» og alle penistrådene; «er penisen min på 4 cm for liten?» eller «hvordan er det man onanerer? Jente 16 år». Dette vil jeg påstå er runketråder. Synes det er en gjenganger både i tematikk og språkbruk i disse trådene. Han bumper de ved å svare på eget HI som AB. Endret 20. juli 2018 av Gjerrigknark 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 20. juli 2018 #1202 Del Skrevet 20. juli 2018 3 minutter siden, Skolebolle skrev: Fyren det er snakk om bumper trådene sine hele tiden så de forsvinner svært sakte Tror nok også denne fyren står bak et enormt antall tråder på Kvinneguiden. Tviler på at han kun har laget disse "Er denne mannen kjekk?"-trådene. Du får be admin sjekke det da, hvis samme person står bak alle tulle tråder så finner de det ut Hvorfor tror du det er en mann og ikke en dame? Gir mer mening at en dame ville lagd en tråd om menn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skolebolle Skrevet 20. juli 2018 #1203 Del Skrevet 20. juli 2018 Just now, Gjerrigknark said: Han er nok også den som spør «ville du hatt sex med en som er 50 år eldre/yngre?» eller «liker du å bruke string? Kvinne på 23» Det høres ut som hans type innlegg ja. 1 minutt siden, Winza said: Du får be admin sjekke det da, hvis samme person står bak alle tulle tråder så finner de det ut Hvorfor tror du det er en mann og ikke en dame? Gir mer mening at en dame ville lagd en tråd om menn Godt tips. Jeg skal begynne å be admin sjekke om det er samme bruker som lager alle trådene. Ingen kvinner lager slike tråder. Dette er 100% sikkert en mann. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjerrigknark Skrevet 20. juli 2018 #1204 Del Skrevet 20. juli 2018 9 minutter siden, Skolebolle skrev: Det høres ut som hans type innlegg ja. Godt tips. Jeg skal begynne å be admin sjekke om det er samme bruker som lager alle trådene. Ingen kvinner lager slike tråder. Dette er 100% sikkert en mann. Jeg vet med sikkerhet at det er en mann. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie23 Skrevet 21. juli 2018 #1205 Del Skrevet 21. juli 2018 Skulle ønske slike troll kan bli utestengt ettrr x antall trolletråder. De må ha et kjedelig liv som lager flere trolletråder på KG 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 21. juli 2018 #1206 Del Skrevet 21. juli 2018 28 minutter siden, Minnie23 skrev: Skulle ønske slike troll kan bli utestengt ettrr x antall trolletråder. De må ha et kjedelig liv som lager flere trolletråder på KG 🙄 Hvilke trolle tråder tenker du på nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie23 Skrevet 21. juli 2018 #1207 Del Skrevet 21. juli 2018 23 minutter siden, Winza skrev: Hvilke trolle tråder tenker du på nå? Alle trolletråder som dukker opp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 21. juli 2018 #1208 Del Skrevet 21. juli 2018 5 minutter siden, Minnie23 skrev: Alle trolletråder som dukker opp Jeg er mest lei av de om lil tay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjerrigknark Skrevet 21. juli 2018 #1209 Del Skrevet 21. juli 2018 1 minutt siden, Winza skrev: Jeg er mest lei av de om lil tay Enig. Hva er poenget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie23 Skrevet 21. juli 2018 #1210 Del Skrevet 21. juli 2018 33 minutter siden, Winza skrev: Jeg er mest lei av de om lil tay Ja jeg og. Skjønner ikke poenget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 21. juli 2018 #1211 Del Skrevet 21. juli 2018 5 timer siden, Minnie23 skrev: Skulle ønske slike troll kan bli utestengt ettrr x antall trolletråder. De må ha et kjedelig liv som lager flere trolletråder på KG 🙄 Jeg er så lei. Tror det florerer av trolletråder av temaer som har med foreldre/barn og samliv å gjøre nå for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skolebolle Skrevet 21. juli 2018 #1212 Del Skrevet 21. juli 2018 Brukerne som skal ri kjepphestene sine i absolutt alle tråder uansett hvor lite relevant kjepphestene er for de aktuelle trådene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 21. juli 2018 #1213 Del Skrevet 21. juli 2018 5 minutter siden, Skolebolle skrev: Brukerne som skal ri kjepphestene sine i absolutt alle tråder uansett hvor lite relevant kjepphestene er for de aktuelle trådene. Mener du white Knighs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skolebolle Skrevet 21. juli 2018 #1214 Del Skrevet 21. juli 2018 1 minutt siden, Winza said: Mener du white Knighs? Nei, tror ikke jeg har sett noen slike på kvinneguiden. Tenkte egentlig på det motsatte. Er noen brukere som hele tiden skal fortelle hvor lett kvinner har det i livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 21. juli 2018 #1215 Del Skrevet 21. juli 2018 2 minutter siden, Skolebolle skrev: Nei, tror ikke jeg har sett noen slike på kvinneguiden. Tenkte egentlig på det motsatte. Er noen brukere som hele tiden skal fortelle hvor lett kvinner har det i livet. De som sier slikt er ikke særlig erfaren i livet, de fleste mennesker har det ikke bare lett i livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skolebolle Skrevet 21. juli 2018 #1216 Del Skrevet 21. juli 2018 Just now, Winza said: De som sier slikt er ikke særlig erfaren i livet, de fleste mennesker har det ikke bare lett i livet Nettopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
matrobot Skrevet 21. juli 2018 #1217 Del Skrevet 21. juli 2018 Ganske lei av AB som driver med personangrep eller herskerteknikk. Synes at det er litt overkant mange AB her når man allerede er anonym bak brukernavnet sitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 24. juli 2018 #1218 Del Skrevet 24. juli 2018 Om jeg er enig med en annens innlegg, så er vist det å herme 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 24. juli 2018 #1219 Del Skrevet 24. juli 2018 6 timer siden, Stella Rose skrev: Om jeg er enig med en annens innlegg, så er vist det å herme 🙄 Jepp, da er du helt klart blottet for egne meninger. På den annen side, så er du en vanskelig kverulant dersom du er uenig, så det blir bråk uansett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isw Skrevet 24. juli 2018 #1220 Del Skrevet 24. juli 2018 1. Hysterisk moderering 2. Tråder om penislengder og onani. 3. Tråder om hvorvidt man skal gå fra en mann som er et komplett rævhøl. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå