Perle Skrevet 13. mai 2018 #1001 Del Skrevet 13. mai 2018 49 minutter siden, parmanoia skrev: Dvs 90 % av trådene på kg. Ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 13. mai 2018 #1002 Del Skrevet 13. mai 2018 17 timer siden, Jerry Lee skrev: Men du startet jo flere av dem. En, som satire. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 15. mai 2018 #1003 Del Skrevet 15. mai 2018 Begynner så smått å bli lei av alle disse "Hadde dere tvunget...." trådene som har grodd opp i det siste. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 15. mai 2018 #1004 Del Skrevet 15. mai 2018 Tja...sier jeg det blir jeg kastet ut. Igjen! Noen er nemlig fredet og skal ikke motsies uansett..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 15. mai 2018 #1005 Del Skrevet 15. mai 2018 2 timer siden, Jerry Lee skrev: Tja...sier jeg det blir jeg kastet ut. Igjen! Noen er nemlig fredet og skal ikke motsies uansett..... Kastet ut, hvorfor det? Du gjør da ikke noe galt du. Syns du skal si fra og fortelle dem hvor skapet skal stå og hvor David kjøpte ølet om du føler deg urettferdig behandlet, er ikke riktig at du skal ha det sånn. Du har sikkert sagt fra før, men si fra igjen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet 15. mai 2018 #1006 Del Skrevet 15. mai 2018 Jeg er drittlei denne typen svar til denne typen innlegg: Fortvilet dame: "Mannen min har vert utro, våldelig og gjør ikke noe hjemme(blablabla): Klandrer offeret-person: Din egen feil når du har så dårlig smak i menn!!! Du visste vel at han skulle slå deg halvt i hjel, smitte deg med klamydia og være utro med bestevenninna di etter å ha datet ham en uke! Sint dame: SÅNN ER ALLE MENN, BARE DUMP HAM OG LEV ALENE MED KATTENE DINE! SINT MANN: Sånn hadde dere aldri skrevet om det var omvendt!!! Det er ikke lov å være mann lenger! Gal person: Kanskje du skal slutte å provosere ham så mye? Han har sikkert en grunn til å slå. Hentebrud-mann: Ikke rart ALLE MENN reiser til Thailand for å få seg ei skreppe når ALLE NORSKE DAMER er løse, ekle og ikke gjør noe i hjemme!! Skrivefeil-kjerringa: HIHIHI, er han vert??? Flyvert??? Det skrives voldelig, altså! Alt handler om feminazier og Norge er som Nord-Korea-mannen: Sånn går det når feministene har bestemt og styrt landet til helvete! Dere har valgt det selv og han er sikkert utlending eller noe sånn og dessuten blir alle gutter sånn fordi alle lærere er kvinner! Leser bare halve innlegget-dama: Kanskje dere kan skaffe vaskehjelp som han betaler for? Gi-elendige-råd-person: Hva med at du tar hevn ved å knuse alle tingene hans, tisse på bilsetene hans og putter en potet inn i eksosrøret på bilen samtidig som du henger ham ut med fullt navn og bilder på alle sosiale medier. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 15. mai 2018 #1007 Del Skrevet 15. mai 2018 10 minutter siden, Svartfugl skrev: Jeg er drittlei denne typen svar til denne typen innlegg: Fortvilet dame: "Mannen min har vert utro, våldelig og gjør ikke noe hjemme(blablabla): Klandrer offeret-person: Din egen feil når du har så dårlig smak i menn!!! Du visste vel at han skulle slå deg halvt i hjel, smitte deg med klamydia og være utro med bestevenninna di etter å ha datet ham en uke! Sint dame: SÅNN ER ALLE MENN, BARE DUMP HAM OG LEV ALENE MED KATTENE DINE! SINT MANN: Sånn hadde dere aldri skrevet om det var omvendt!!! Det er ikke lov å være mann lenger! Gal person: Kanskje du skal slutte å provosere ham så mye? Han har sikkert en grunn til å slå. Hentebrud-mann: Ikke rart ALLE MENN reiser til Thailand for å få seg ei skreppe når ALLE NORSKE DAMER er løse, ekle og ikke gjør noe i hjemme!! Skrivefeil-kjerringa: HIHIHI, er han vert??? Flyvert??? Det skrives voldelig, altså! Alt handler om feminazier og Norge er som Nord-Korea-mannen: Sånn går det når feministene har bestemt og styrt landet til helvete! Dere har valgt det selv og han er sikkert utlending eller noe sånn og dessuten blir alle gutter sånn fordi alle lærere er kvinner! Leser bare halve innlegget-dama: Kanskje dere kan skaffe vaskehjelp som han betaler for? Gi-elendige-råd-person: Hva med at du tar hevn ved å knuse alle tingene hans, tisse på bilsetene hans og putter en potet inn i eksosrøret på bilen samtidig som du henger ham ut med fullt navn og bilder på alle sosiale medier. Hahahah så på kornet 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest middagshøyden Skrevet 15. mai 2018 #1008 Del Skrevet 15. mai 2018 (endret) ... Endret 19. mars 2020 av middagshøyden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 15. mai 2018 #1009 Del Skrevet 15. mai 2018 Spot om @Svartfugl kan lett se den type svar i mange typer tråder 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 15. mai 2018 #1010 Del Skrevet 15. mai 2018 42 minutter siden, Svartfugl skrev: Jeg er drittlei denne typen svar til denne typen innlegg: Fortvilet dame: "Mannen min har vert utro, våldelig og gjør ikke noe hjemme(blablabla): Klandrer offeret-person: Din egen feil når du har så dårlig smak i menn!!! Du visste vel at han skulle slå deg halvt i hjel, smitte deg med klamydia og være utro med bestevenninna di etter å ha datet ham en uke! Sint dame: SÅNN ER ALLE MENN, BARE DUMP HAM OG LEV ALENE MED KATTENE DINE! SINT MANN: Sånn hadde dere aldri skrevet om det var omvendt!!! Det er ikke lov å være mann lenger! Gal person: Kanskje du skal slutte å provosere ham så mye? Han har sikkert en grunn til å slå. Hentebrud-mann: Ikke rart ALLE MENN reiser til Thailand for å få seg ei skreppe når ALLE NORSKE DAMER er løse, ekle og ikke gjør noe i hjemme!! Skrivefeil-kjerringa: HIHIHI, er han vert??? Flyvert??? Det skrives voldelig, altså! Alt handler om feminazier og Norge er som Nord-Korea-mannen: Sånn går det når feministene har bestemt og styrt landet til helvete! Dere har valgt det selv og han er sikkert utlending eller noe sånn og dessuten blir alle gutter sånn fordi alle lærere er kvinner! Leser bare halve innlegget-dama: Kanskje dere kan skaffe vaskehjelp som han betaler for? Gi-elendige-råd-person: Hva med at du tar hevn ved å knuse alle tingene hans, tisse på bilsetene hans og putter en potet inn i eksosrøret på bilen samtidig som du henger ham ut med fullt navn og bilder på alle sosiale medier. spot on! Kåge i et nøtteskall! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PaN Skrevet 16. mai 2018 #1011 Del Skrevet 16. mai 2018 Tråder som forteller hvor dårlige "alle menn og kvinner er" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 18. mai 2018 #1012 Del Skrevet 18. mai 2018 På 16.5.2018 den 16.04, PussLe skrev: Tråder som forteller hvor dårlige "alle menn og kvinner er" Skål! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PaN Skrevet 18. mai 2018 #1013 Del Skrevet 18. mai 2018 1 minutt siden, HalldirV2 skrev: Skål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pultost Skrevet 19. mai 2018 #1014 Del Skrevet 19. mai 2018 Nå er jeg ganske ny her, men allerede er jeg lei av tråder som virker artige/interessante, som blir ødelagt av sure kommentarer. "For en idiotisk tråd", "Hva er vitsen med denne tråden?" osv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 19. mai 2018 #1015 Del Skrevet 19. mai 2018 «Det burde du tenkt på før» svar, spesielt når Ts er i en situasjon det ikke går an å reversere. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sebastiansen Skrevet 19. mai 2018 #1016 Del Skrevet 19. mai 2018 "Hekta" ditt og "hekta" datt. Faen meg noe av det mest idiotiske, ansvarsfraskrivende mølet jeg noen gang har hørt om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonGangerTo Skrevet 19. mai 2018 #1017 Del Skrevet 19. mai 2018 Jeg er så lei av alle trådene om ghosting. Ikke måte på hvor graverende det er, grining, masing, sutring, hva feiler vedkommende, osv. Du skulle tro verden endte i morgen om noen ghostet deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TulleJenny Skrevet 19. mai 2018 #1018 Del Skrevet 19. mai 2018 3 timer siden, Pultost skrev: Nå er jeg ganske ny her, men allerede er jeg lei av tråder som virker artige/interessante, som blir ødelagt av sure kommentarer. "For en idiotisk tråd", "Hva er vitsen med denne tråden?" osv. Enig! Er alltid en å annen grinebiter som må svare surt og ødelegge tråden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pultost Skrevet 19. mai 2018 #1019 Del Skrevet 19. mai 2018 16 minutter siden, TulleJenny skrev: Enig! Er alltid en å annen grinebiter som må svare surt og ødelegge tråden Ikke sant, hjelper ikke akkurat på stemningen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 21. mai 2018 #1020 Del Skrevet 21. mai 2018 Å bli moderert vekk for spekulasjoner, når det ikke var spekulasjon fra min side, men moderatorene tolker det slik de vil, som vanlig Skulle ikke forundre meg om jeg fikk advarsel nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå