Gjest Winza Skrevet 16. oktober 2017 #901 Del Skrevet 16. oktober 2017 All den taggingen i de poengløse telletrådene, vi som ikke har noen som helst interesse for slike tråder synes det er jævlig irriterende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 16. oktober 2017 #902 Del Skrevet 16. oktober 2017 Folk som hele tiden drar det fordømte misunnelseskortet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexie Grey Skrevet 16. oktober 2017 #903 Del Skrevet 16. oktober 2017 23 minutter siden, Winza skrev: All den taggingen i de poengløse telletrådene, vi som ikke har noen som helst interesse for slike tråder synes det er jævlig irriterende Uansett om man blir tagget eller ikke, så kjenner jeg temperaturen i meg stiger bare jeg ser telletrådene dukke opp på forsiden Kan ikke skjønne hva som er underholdene og givende ved det..? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
perplexed Skrevet 16. oktober 2017 #904 Del Skrevet 16. oktober 2017 Brukere som hisser seg opp og skriver frekt, men så redigerer innlegget sitt så de skal se ut som offeret. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 16. oktober 2017 #905 Del Skrevet 16. oktober 2017 Tråder om Asberger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bifftomat Skrevet 16. oktober 2017 #906 Del Skrevet 16. oktober 2017 Ekle, grisete tråder som får magen til å vrenge seg av overskriften, ved frokostbordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Walkingdead Skrevet 16. oktober 2017 #907 Del Skrevet 16. oktober 2017 Synes dere han/henne er attraktiv? (med vedlagt bilde) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bifftomat Skrevet 16. oktober 2017 #908 Del Skrevet 16. oktober 2017 1 minutt siden, Walkingdead skrev: Synes dere han/henne er attraktiv? (med vedlagt bilde) Ja, det er teit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexie Grey Skrevet 16. oktober 2017 #909 Del Skrevet 16. oktober 2017 ...og den tråden "jenter, beskriv idealkroppen til gutter". Herregud. Hva er så sinnsykt viktig med en estetisk flott kropp å se på at man må starte en tråd om det, og attpåtil gjøre gutta enda mer usikre på seg selv? I det hele tatt alle trådene om kropp og utseende. Er så lei av dette hysteriet nå. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 16. oktober 2017 #910 Del Skrevet 16. oktober 2017 Akkurat nå, 97'girl skrev: ...og den tråden "jenter, beskriv idealkroppen til gutter". Herregud. Hva er så sinnsykt viktig med en estetisk flott kropp å se på at man må starte en tråd om det, og attpåtil gjøre gutta enda mer usikre på seg selv? I det hele tatt alle trådene om kropp og utseende. Er så lei av dette hysteriet nå. Uff ja så teit idealkroppen til en dame for meg er kroppen til en person med en fin personlig og som jeg trives med, da har den personen den mest attraktive kropen i verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akuline Skrevet 16. oktober 2017 #911 Del Skrevet 16. oktober 2017 (endret) Når folk enten ikke leser startinnlegget godt nok (selv om det bare er 3-4 linjer), eller velger å overse det som står der, før de svarer. Typisk: "Jeg er allergisk mot <x>. Hva kan jeg bruke i stedet i denne retten?" hvorpå da ørten stk føler for å svare "jeg ville brukt <x>, det blir ikke godt med noe annet".. Eller "Hva skal jeg gjøre i denne situasjonen? Alternativ x er uaktuelt, siden <saklig og god begrunnelse>". Så kommer ørten svar: "Du må gjøre x."... Gah... Endret 16. oktober 2017 av Akuline 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akuline Skrevet 16. oktober 2017 #912 Del Skrevet 16. oktober 2017 Begynner også å bli temmelig lei alle "hva tenker du om folk som" trådene. Noen burde starte en "hva tenker du om folk som starter hva-tenker-du-om-folk-som-tråder". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexie Grey Skrevet 16. oktober 2017 #913 Del Skrevet 16. oktober 2017 3 minutter siden, Winza skrev: Uff ja så teit idealkroppen til en dame for meg er kroppen til en person med en fin personlig og som jeg trives med, da har den personen den mest attraktive kropen i verden Det skulle vært flere mannfolk som deg i verden! Da hadde jorda blitt et bedre sted å være på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 16. oktober 2017 #914 Del Skrevet 16. oktober 2017 2 minutter siden, 97'girl skrev: Det skulle vært flere mannfolk som deg i verden! Da hadde jorda blitt et bedre sted å være på Bare de alle ikke var like pratesyke som meg 😅 Takk, du er en utrolig hyggelig person Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexie Grey Skrevet 16. oktober 2017 #915 Del Skrevet 16. oktober 2017 (endret) 33 minutter siden, Winza skrev: Bare de alle ikke var like pratesyke som meg 😅 Takk, du er en utrolig hyggelig person Jeg synes det er kjempebra med pratsomme folk, for da får man de sjenerte og usikre personene (som meg) ut av skallet Endret 16. oktober 2017 av 97'girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 17. oktober 2017 #916 Del Skrevet 17. oktober 2017 22 timer siden, 97'girl skrev: Uansett om man blir tagget eller ikke, så kjenner jeg temperaturen i meg stiger bare jeg ser telletrådene dukke opp på forsiden Kan ikke skjønne hva som er underholdene og givende ved det..? Nå har det gått så langt at jeg har måttet blokkere anonymbrukere slik jeg aldri vil få varsel hvis jeg blir tagget av en anonymbruker, grattis tellere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexie Grey Skrevet 17. oktober 2017 #917 Del Skrevet 17. oktober 2017 51 minutter siden, Winza skrev: Nå har det gått så langt at jeg har måttet blokkere anonymbrukere slik jeg aldri vil få varsel hvis jeg blir tagget av en anonymbruker, grattis tellere... Knall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ak90 Skrevet 17. oktober 2017 #918 Del Skrevet 17. oktober 2017 Jeg blir gal av folk som ber om råd også blir de sinte/fornærmet da du ikke sier det de vil høre! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miklo Velka Skrevet 17. oktober 2017 #919 Del Skrevet 17. oktober 2017 (endret) @AnonymBruker Endret 17. oktober 2017 av Miklo Velka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stringfellow1 Skrevet 22. oktober 2017 #920 Del Skrevet 22. oktober 2017 folk som til stadighet oppretter tråder av typen "hvordan jakke / genser er best?" eller "hvordan bøker / filmer burde jeg få med meg?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå