Gjest gjestvest Skrevet 8. august 2017 #741 Del Skrevet 8. august 2017 Akkurat nå, Superbruker6 skrev: Nå ble det baluba med brukernavn sist gang så jeg satser pengene mine på at det blir baluba igjen. Men for all del, jeg skal ikke bestemme hva du skal skrive. Jeg vil påstå det akkurat nå er det du som er pådriveren for en såkalt baluba. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. august 2017 #742 Del Skrevet 8. august 2017 3 minutter siden, Superbruker6 skrev: Nå ble det baluba med brukernavn sist gang så jeg satser pengene mine på at det blir baluba igjen. Men for all del, jeg skal ikke bestemme hva du skal skrive. Da får det bli baluba, blir dumt hvis jeg ikke skal kunne få sagt hva jeg mener fordi noen kan komme til å reagere på det. Freedom of speech Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. august 2017 #743 Del Skrevet 8. august 2017 2 minutter siden, gjestvest skrev: Jeg vil påstå det akkurat nå er det du som er pådriveren for en såkalt baluba. Er ikke det ironisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 8. august 2017 #744 Del Skrevet 8. august 2017 Akkurat nå, Winza skrev: Er ikke det ironisk? Er det mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 8. august 2017 #745 Del Skrevet 8. august 2017 Manipulasjon. Tvetydighet. Naivitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquaman Skrevet 8. august 2017 #746 Del Skrevet 8. august 2017 Brukerne det alltid er drama rundt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miraculix Skrevet 9. august 2017 #747 Del Skrevet 9. august 2017 Barnslige tråder og folk som mangler en skrue eller to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 9. august 2017 #748 Del Skrevet 9. august 2017 De forbanna brukerne som skal avspore alle tråder med å rette på skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 9. august 2017 #749 Del Skrevet 9. august 2017 Telletrådhets. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 9. august 2017 #750 Del Skrevet 9. august 2017 Lystløgnere. Og de som tror på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sol87 Skrevet 9. august 2017 #751 Del Skrevet 9. august 2017 På 8/2/2017 den 19.21, Ardwinna skrev: Enig. Gjerne vinklet til at de ikke har noe i mot kvinner men bare stiller spørsmål. Alle useriøse svar blir definert som bevis på negative kvinnelige trekk som alle kvinner har, og alle seriøse svar som taler i mot meningene til TS blir avfeid som løgn, dårlig selvinnsikt eller ugyldig argument fordi det uansett finnes veldig få sånne kvinner. Jeg tar meg alltid i å lure om trådstarterne innehar disse fastlåste meningene om kvinner eller om de sitter og provoserer bare for gøy mens de slår seg på brystet og ler så ølet skvetter over tastaturet. Det du sa! :D Jeg synes faktisk litt synd på dem også, som tydeligvis har opplevd kun dårlige relasjoner med det motsatte kjønn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 10. august 2017 #752 Del Skrevet 10. august 2017 De som kaller hver eneste tråd, uansett tema, for trolling. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urdsaga Skrevet 10. august 2017 #753 Del Skrevet 10. august 2017 Brukarar som må nemne seg sjølv i "alle" trådar. Smilefjes etter kvar setning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 10. august 2017 #754 Del Skrevet 10. august 2017 Brukere som ikke gidder å lese HI til ts godt nok før de begynner å kjefte løs 🙄 Virker som noen bare leser overskriften. Kattekjerringene på dyreforumet som må kjefte for ingenting og hyler ut dyremishandler. Disse er så klart anonyme De som må vri om ting i tråder til å handle om seg selv. Skryter av seg selv osv 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 10. august 2017 #755 Del Skrevet 10. august 2017 3 minutter siden, Urdsaga skrev: Brukarar som må nemne seg sjølv i "alle" trådar. Smilefjes etter kvar setning. Jerry vil ikke endre på det... Nemlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sonic Skrevet 10. august 2017 #756 Del Skrevet 10. august 2017 Brukere som starter en AB-tråd for så å svare seg selv med det svaret TS ønsker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urdsaga Skrevet 10. august 2017 #757 Del Skrevet 10. august 2017 4 minutter siden, Jerry Lee skrev: Jerry vil ikke endre på det... Nemlig. Kvifor antar du at det handlar om deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 10. august 2017 #758 Del Skrevet 10. august 2017 Akkurat nå, Urdsaga skrev: Kvifor antar du at det handlar om deg? Det gjorde jeg ikke. Ville bare flåse med det. Men det KUNNE handlet om Jerry. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urdsaga Skrevet 10. august 2017 #759 Del Skrevet 10. august 2017 5 minutter siden, Jerry Lee skrev: Det gjorde jeg ikke. Ville bare flåse med det. Men det KUNNE handlet om Jerry. Viss du gjer det så ja, då kan du vere ein av dei eg irriterar meg over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 10. august 2017 #760 Del Skrevet 10. august 2017 Akkurat nå, Urdsaga skrev: Viss du gjer det så ja, då kan du vere ein av dei eg irriterar meg over. Og det er helt greit. Jerry liker ikke nynorsk, men hiver ikke den irritasjonen i hue' på folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå