Gå til innhold

Ting du er lei av på Kvinneguiden

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Entern skrev (1 minutt siden):

Threadcrapping er å gå inn i en tråd for å bevisst ødelegge. Det er en form for aggressiv avsporing.

Cassidy Tvillingene synes at sånt er sykt irriterende.:nikke::nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene synes at sånt er sykt irriterende.:nikke::nikke:

Ja det synes jeg også.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Ja det synes jeg også.

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (4 minutter siden):

Threadcrapping er å gå inn i en tråd for å bevisst ødelegge. Det er en form for aggressiv avsporing.

Sånt skjer så ofte i tv serie tråder, er alltids noen som må poppe innom bare for å si hvor mye serien suger..

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (Akkurat nå):

Sånt skjer så ofte i tv serie tråder, er alltids noen som må poppe innom bare for å si hvor mye serien suger..

Jepp. Det er veldig typisk.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumet er egentlig helt greit, og selvfølgelig mye mer enn bare en "kvinneguide." Og det er vel kanskje det største diskusjonsforumet i Norge? Selv kjenner jeg ikke til så mange andre på denne størrelsen, i hvert fall.

Hele den AnonymBruker-greia er imidlertid håpløs. Man aner jo ikke hvilken bruker man snakker med når man har å gjøre med folk som må gjemme seg bak den funksjonen - jeg går i hvert fall ikke rundt og pugger "anonymkoder." Og som om vi ikke er relativt anonyme her fra før? Helt merkelig opplegg. 

Modereringen kan også få deg til å klø deg i hodet noen ganger, men stort sett er det jo ikke noe tema. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Akhenaton said:

Forumet er egentlig helt greit, og selvfølgelig mye mer enn bare en "kvinneguide." Og det er vel kanskje det største diskusjonsforumet i Norge? Selv kjenner jeg ikke til så mange andre på denne størrelsen, i hvert fall.

Hele den AnonymBruker-greia er imidlertid håpløs. Man aner jo ikke hvilken bruker man snakker med når man har å gjøre med folk som må gjemme seg bak den funksjonen - jeg går i hvert fall ikke rundt og pugger "anonymkoder." Og som om vi ikke er relativt anonyme her fra før? Helt merkelig opplegg. 

Modereringen kan også få deg til å klø deg i hodet noen ganger, men stort sett er det jo ikke noe tema. 

Enig i at det kan være nærmest umulig å følge diskusjonene når alle er AnonymBruker.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Entern said:

Enig. Er en måte å kneble diskusjoner man ikke liker. En uting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (Akkurat nå):

Enig i at det kan være nærmest umulig å følge diskusjonene når alle er AnonymBruker.  

Cassidy Tvillingene er helt enige.:nikke::nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (Akkurat nå):

Ja nettopp.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (Akkurat nå):

Ja Cassidy Tvillingene er helt enige. Vi har ofte opplevd sånt både på Diskusjon og her på KG når vi har prøvd å følge med på diskusjoner.:nikke::nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, SVK said:

Just now, Entern said:

Ja nettopp.

Det uttrykket er nytt for meg, men kjenner det selvfølgelig igjen så fort det blir beskrevet. En skikkelig uting, ja. Sånne folk bør settes på plass kjapt og kastes ut av diskusjonene de bare prøver å ødelegge/stoppe.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akhenaton skrev (6 minutter siden):

Er mer at om man deltar i forskjellige tråder under nick så kan man bli forfulgt i andre tråder av andre man har kranglet med, det har jeg opplevd masse av når jeg var ny så jeg synes ab funksjonen er grei å ha.

Mange deler også private ting om seg selv og hvis man skriver alt under nick så blir det lett for andre å putte sammen puslebrikkene.  

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Entern skrev (3 timer siden):

Ja det er skikkelig irriterende 😫

Spesielt de som henger seg opp i skrivefeil

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samfunnsengasjert skrev (Akkurat nå):

Spesielt de som henger seg opp i skrivefeil

Ja, det der blir jeg veldig lei av. Det er ren hersketeknikk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Cid said:

Er mer at om man deltar i forskjellige tråder under nick så kan man bli forfulgt i andre tråder av andre man har kranglet med, det har jeg opplevd masse av når jeg var ny så jeg synes ab funksjonen er grei å ha.

Mange deler også private ting om seg selv og hvis man skriver alt under nick så blir det lett for andre å putte sammen puslebrikkene.  

Sant det. Det har jeg også opplevd, men da er nok forfølgerne mer plaget enn det jeg er. Og har de så små liv at de må følge etter noen de ikke engang kjenner på et jævla nettforum så må de nesten bare få lov til å gjøre det. 

Det andre punktet kan jeg for så vidt godt være enig i. Men jeg har ikke inntrykk av at folk benytter seg av AnynomBruker-funksjonen hovedsakelig av den grunn, kremt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (6 minutter siden):

Ja, det der blir jeg veldig lei av. Det er ren hersketeknikk.

Og de sporer jo egentlig av tråden med da i samme slengen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...