Cid Skrevet 5. august 2023 #2481 Del Skrevet 5. august 2023 Entern skrev (19 minutter siden): Ja det er skikkelig irriterende 😫 Nå føler jeg meg ikke komfortabel lenger med å poste vitser 😕 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. august 2023 #2482 Del Skrevet 5. august 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Nå føler jeg meg ikke komfortabel lenger med å poste vitser 😕 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august 2023 #2483 Del Skrevet 5. august 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Nå føler jeg meg ikke komfortabel lenger med å poste vitser 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. august 2023 #2484 Del Skrevet 5. august 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Takk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 5. august 2023 #2485 Del Skrevet 5. august 2023 Cid skrev (1 time siden): Nå føler jeg meg ikke komfortabel lenger med å poste vitser 😕 Håper at du kommer til å fortsette med å poste vitser, jeg. At en person ikke har samme sans for humor vil ikke si at den personen sin humor er bedre enn din 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august 2023 #2486 Del Skrevet 5. august 2023 Anki- skrev (Akkurat nå): Håper at du kommer til å fortsette med å poste vitser, jeg. At en person ikke har samme sans for humor vil ikke si at den personen sin humor er bedre enn din Cassidy Tvillingene er helt enige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. august 2023 #2487 Del Skrevet 5. august 2023 Cid skrev (1 time siden): Nå føler jeg meg ikke komfortabel lenger med å poste vitser 😕 Jeg tenker som så at om alle liker alt ved meg og det jeg gjør, så er jeg altfor pregløs og ordinær😌 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august 2023 #2488 Del Skrevet 5. august 2023 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Jeg tenker som så at om alle liker alt ved meg og det jeg gjør, så er jeg altfor pregløs og ordinær😌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. august 2023 #2489 Del Skrevet 5. august 2023 Anki- skrev (12 minutter siden): Håper at du kommer til å fortsette med å poste vitser, jeg. At en person ikke har samme sans for humor vil ikke si at den personen sin humor er bedre enn din Dette👆👍 Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Jeg tenker som så at om alle liker alt ved meg og det jeg gjør, så er jeg altfor pregløs og ordinær😌 Fin tanke😊👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 5. august 2023 #2490 Del Skrevet 5. august 2023 Frøkenfryden skrev (16 minutter siden): Jeg tenker som så at om alle liker alt ved meg og det jeg gjør, så er jeg altfor pregløs og ordinær😌 Ja , man må ta litt sjanser og drite litt i hva andre mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. august 2023 #2491 Del Skrevet 5. august 2023 Anki- skrev (21 minutter siden): Håper at du kommer til å fortsette med å poste vitser, jeg. At en person ikke har samme sans for humor vil ikke si at den personen sin humor er bedre enn din Frøkenfryden skrev (18 minutter siden): Jeg tenker som så at om alle liker alt ved meg og det jeg gjør, så er jeg altfor pregløs og ordinær😌 Lurven skrev (1 minutt siden): Ja , man må ta litt sjanser og drite litt i hva andre mener 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 5. august 2023 #2492 Del Skrevet 5. august 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Gruppesex🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. august 2023 #2493 Del Skrevet 5. august 2023 Threadcrapping og annen trolling 😠 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. august 2023 #2494 Del Skrevet 5. august 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Gruppesex🥳 Visste ikke at vi var blitt transport til American Pie 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. august 2023 #2495 Del Skrevet 5. august 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Threadcrapping og annen trolling 😠 Hva betyr det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 5. august 2023 #2496 Del Skrevet 5. august 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Visste ikke at vi var blitt transport til American Pie 😂 American creampie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. august 2023 #2497 Del Skrevet 5. august 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): American creampie Den norske versjonen: Norges Pai. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august 2023 #2498 Del Skrevet 5. august 2023 Entern skrev (7 minutter siden): Threadcrapping og annen trolling 😠 Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der @Entern 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 5. august 2023 #2499 Del Skrevet 5. august 2023 Cid skrev (5 minutter siden): Den norske versjonen: Norges Pai. Norges pai ai ai ai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. august 2023 #2500 Del Skrevet 5. august 2023 Cid skrev (9 minutter siden): Hva betyr det? Threadcrapping er å gå inn i en tråd for å bevisst ødelegge. Det er en form for aggressiv avsporing. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå