Gå til innhold

Ting du er lei av på Kvinneguiden

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Brukere som henger seg opp i en liten filleting du har sagt, og går i strupen på deg. 

Og plutselig så handler hele tråden om deg trass i at du ikke har noen interesse av det 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

55 minutter siden, Winza skrev:

Og plutselig så handler hele tråden om deg trass i at du ikke har noen interesse av det 😕 

Nettopp, alt fordi man tillater seg å ha en litt annen oppfatning. 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sutrepikker som løper til mo(derato)ra si og griner når de blir motsagt...OG alltid får (usaklig) medhold.

Og da er vi inne på forskjellsbehandling av brukere..pussig at så få ser det. 

Jaja...

Endret av Jerry Lee
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, FrankDrebin skrev:

Nettopp, alt fordi man tillater seg å ha en litt annen oppfatning. 😕

Internett i ett nøtteskall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Brukere som må ødelegge i tråder. Må trolle og fyre opp til diskusjoner, så ender opp med at hele tråden stenges. Pga en idiot som ikke har bedre ting å gjøre enn å trolle i tråder  :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest AthenaRavenLuna

Brukere som helt åpenlyst siterer deg bare for å provosere.

Sånt bare overser jeg, gidder ikke svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så forbanna lei av brukere som kun er her for å spre hjerter og glede og kjærlighet og piss. UANSETT hvilken problemstilling TS kommer med, så kommer en av disse brukerne og bare "ånei stakkar lille vennen, har du skutt ungen din, stakkars deg du har det nok tungt ❤️ ❤️ ❤️❤️❤️❤️ "

OG IKKE NOK MED DET, men de skal også kjefte på andre i tråden som kommer med konstruktive råd.  

ER SÅ LEI

(har ignorert de verste, men får jo fremdeles opp når de blir sitert, vet ikke om jeg kan gjøre noe med det?)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Citha skrev:

Er så forbanna lei av brukere som kun er her for å spre hjerter og glede og kjærlighet og piss. UANSETT hvilken problemstilling TS kommer med, så kommer en av disse brukerne og bare "ånei stakkar lille vennen, har du skutt ungen din, stakkars deg du har det nok tungt ❤️ ❤️ ❤️❤️❤️❤️ "

OG IKKE NOK MED DET, men de skal også kjefte på andre i tråden som kommer med konstruktive råd.  

ER SÅ LEI

(har ignorert de verste, men får jo fremdeles opp når de blir sitert, vet ikke om jeg kan gjøre noe med det?)

Der dævva jeg litt😆

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukere som må informere om at de ignorerer andre brukere pluss når de rapporterer. Er bare å gjøre det liksom..... hvorfor infoen?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærringer som skal kalle alt for harry, trashy, tacky osv. Også at å bruke et slikt plagg eller være litt sånn er det verste man kan gjøre. La folk være som de vil. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Annonse
Akkurat nå, Aragorn ll Elessar skrev:

Er ingenting som irriterer meg grenseløst. 

Hva da?

Anonymkode: f9b4d...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva da?

Hva er det du tror jeg skrev ?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk i vær trådene som på død og liv skal påpeke hver jævla gang noen kommenterer at det ikke er slik der de bor! 😑 :murvegg:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...