Gå til innhold

Ting du er lei av på Kvinneguiden

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Brukere som konstant er førstemann til å kommentere et innlegg fordi vedkommende er sykelig opptatt av å dra upvotes i stedet for å komme med et godt begrunnet råd/ svar. Please, la være å spamme ned hele forumet når du aldri kan komme med argument eller begrunnelse for svaret ditt! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Moondance said:

Brukere som konstant er førstemann til å kommentere et innlegg fordi vedkommende er sykelig opptatt av å dra upvotes i stedet for å komme med et godt begrunnet råd/ svar. Please, la være å spamme ned hele forumet når du aldri kan komme med argument eller begrunnelse for svaret ditt! 

Hvorfor tror du det er det som er motivet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, SVK skrev:

Hvorfor tror du det er det som er motivet?

F.eks når trådstarter skriver et innlegg der hun/ han har et problem og trenger råd, er det noen brukere som er førstemann til mølla med å komme med et kort, halvspydig svar for det har visstnok blitt kulturen her inne, det er ikke vanskelig å se. Det er dessverre disse svarene som får flest upvotes, men om man blar lengre ned i innlegget og finner et lengre, konstruktivt svar har dette lite respons. Hvorfor det er sånn forstår jeg ikke. Det er visstnok viktigere å være populær her inne med mange likes enn å ha gode meninger. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Moondance said:

F.eks når trådstarter skriver et innlegg der hun/ han har et problem og trenger råd, er det noen brukere som er førstemann til mølla med å komme med et kort, halvspydig svar for det har visstnok blitt kulturen her inne, det er ikke vanskelig å se. Det er dessverre disse svarene som får flest upvotes, men om man blar lengre ned i innlegget og finner et lengre, konstruktivt svar har dette lite respons. Hvorfor det er sånn forstår jeg ikke. Det er visstnok viktigere å være populær her inne med mange likes enn å ha gode meninger. 

Takk for svaret. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Moondance skrev:

Enig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei av tråder hvor folk stiller spørsmål som ingen her inne har mulighet til å kunne svare på. Tråder som "Er jeg gravid?" "Er typen utro?" og tråder hvor folk nærmest ber fremmede på nettet om å gi dem en diagnose...

Er også lei av veldig hårsåre folk som blir krenket og såret hvis du motsier dem. 

Og folk som stiller et spørsmål og blir sur om de ikke får svaret de håpet på

Endret av altflyter
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Penistråder

2. Overdreven moderering

3. Tråder som åpenbart ikke kan besvares på et forum

4. Tråder om menn som var sååååå snille da vi møttes og som nå har blitt verdens største rævhøl, men «jeg elsker han jo fremdeles»

Endret av isw
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Sunday, September 23, 2018 den 18.09, Stella Rose skrev:

Og brukere som smisker.

...og særbehandlingen/beskyttelsen av disse.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man spør om en helt enkel sak som i bunn og grunn er en enkel sak,  og enkelte da klarer å vri spørsmålet om til noe helt ekstremt.

Feks: jeg glemte å ta en p pille i dag, hadde sex for 3 uker siden. Er dette krise? 

Svaret er her helt enkelt og greit; nei.

likevel får man svar som: herregud for en liten unge du er! Selvsagt kan du bli gravid om du glemmer å ta pillene dine i hytt og pine! Uforsvarlig av deg om du blir gravid nå!! 

Dette føler jeg skjer hele tiden😂 hvordan folk snur og vrir på alt mulig i steden for å svare konkret på spørsmålet.

Endret av Forever22
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.9.2018 den 20.10, isw skrev:

1. Penistråder

2. Overdreven moderering

3. Tråder som åpenbart ikke kan besvares på et forum

4. Tråder om menn som var sååååå snille da vi møttes og som nå har blitt verdens største rævhøl, men «jeg elsker han jo fremdeles»

Dette.

(og nå vil sikkert noen si «brukere som skriver «dette»😂😂)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.4.2017 den 20.40, Winza skrev:

Er det ting du er lei av på kg? For eksempel type tråder man ser, visse holdninger eller ting generelt på kg du er lei av?

Regler:

• Forumets generelle retningslinjer skal følges.
  • Alle innlegg skal kunne knyttes til en form for irritasjon, enten din egen eller andres.
  • Respekter andres syn og meninger. Ikke alle finner det samme irriterende.
  • Kardemommeloven er et fint utgangspunkt. Du skal ikke plage andre, du skal være grei og snill!
  • Har du ikke noe fornuftig å si, la være å poste.
  • Rapporter innlegg som bryter med reglene. Ikke svar, da blir du bare en del av problemet.

1.Stemødre med verdens verste «bonusbarn» (og deres egne er perfekte)

2. Andre mødre som snakker stygt om andre barn i barnas vennekrets. «Mitt barn blir overkjørt.» «naboens barn er frekke». «Sønnens skolekompis lar ikke mitt barn....». «Mitt barn blir forulempet», etc etc

det virker så...uintelligent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De som misforstår med vilje for å krangle videre, og som ikke vil gi seg. Også de som må ha siste ordet i en diskusjon 

På Tv og Film forumet. Kommentarer som dette  "Hvorfor gidder dere å se på dette søppelet?!" Også de som må spoile på pur faen 🙄

De som misbruker ab knappen for å tørre å være frekk og usaklig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Kanskje jeg er paranoid, men for meg virker det som enkelte brukere er vernet her inne og kan gjøre som de vil. Og det irriterer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Aurora** skrev:

De som misforstår med vilje for å krangle videre, og som ikke vil gi seg. Også de som må ha siste ordet i en diskusjon 

På Tv og Film forumet. Kommentarer som dette  "Hvorfor gidder dere å se på dette søppelet?!" Også de som må spoile på pur faen 🙄

De som misbruker ab knappen for å tørre å være frekk og usaklig.

Kunne ikke vært mer enig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å se oppførselen på enkelte brukere her inne som virker å være fredet. Voksne mennesker som mobber, slenger dritt der de kan og rett og slett bare er utrolig frekke hele tiden! Rart de ikke ser det selv hva slags vanvittig umoden og dårlig oppførsel de har. Vet det er sånn ca. 4. gangen jeg skriver dette, men kan ikke få sagt det nok hvor lei jeg er av dette.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...