Arabella Skrevet 28. juli 2018 #1241 Del Skrevet 28. juli 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Snart 27 De er heldige som har deg som mamma Det var hyggelig sagt! Jeg er også heldig som har flotte barn og fine barnebarn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grandiosaergreit Skrevet 29. juli 2018 #1242 Del Skrevet 29. juli 2018 (endret) Tråder som kun går på å rakke ned på syke mennesker: Endret 29. juli 2018 av Grandiosaergreit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegern Puahate Skrevet 29. juli 2018 #1243 Del Skrevet 29. juli 2018 Anonym bruker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 29. juli 2018 #1244 Del Skrevet 29. juli 2018 Anonyme frekkaser 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 29. juli 2018 #1245 Del Skrevet 29. juli 2018 1 time siden, Grandiosaergreit skrev: Tråder som kun går på å rakke ned på syke mennesker: Og slike tråder for stå ☹ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet 29. juli 2018 #1246 Del Skrevet 29. juli 2018 Folk som lar seg bli lurt av de dumme tinga her inne 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grandiosaergreit Skrevet 30. juli 2018 #1247 Del Skrevet 30. juli 2018 19 hours ago, smalls said: Og slike tråder for stå ☹ Ja. Virker som det er helt greit å sparke de som ligger nede her på kvinneguiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora** Skrevet 31. juli 2018 #1248 Del Skrevet 31. juli 2018 På 27.7.2018 den 13.27, Winza skrev: Det er ikke en person, det er en spambot. De er programmert til å spamme ned forumer og andre plasser med linkene sine Åh, irriterende er det i alle fall 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 8. august 2018 #1249 Del Skrevet 8. august 2018 Spydige og frekke brukere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 8. august 2018 #1250 Del Skrevet 8. august 2018 (endret) På 29.7.2018 den 20.53, Grandiosaergreit skrev: Tråder som kun går på å rakke ned på syke mennesker: Men de trådene rakker da ikke ned på syke mennesker. Mer et dilemma liksom. Hvis du MÅTTE få en, men kunne velge. Endret 8. august 2018 av Klink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 15. august 2018 #1251 Del Skrevet 15. august 2018 (endret) . Endret 17. august 2018 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 18. august 2018 #1252 Del Skrevet 18. august 2018 ...at jeg ikke lenger vet hva jeg kan skrive hvor uten å bli rapportert.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eline993 Skrevet 18. august 2018 #1253 Del Skrevet 18. august 2018 Kaklehønene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexie Grey Skrevet 18. august 2018 #1254 Del Skrevet 18. august 2018 At enkelte brukere ser ut til å være "fredet" og kan skrive hva f** de vil til andre her inne. Brukere som rotter seg sammen og går mot én som noen små drittunger. Blir kvalm og sjokkert med tanke på at det er voksne folk som holder på sånn her inne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 18. august 2018 #1255 Del Skrevet 18. august 2018 12 minutter siden, Moondance skrev: At enkelte brukere ser ut til å være "fredet" og kan skrive hva f** de vil til andre her inne. Brukere som rotter seg sammen og går mot én som noen små drittunger. Blir kvalm og sjokkert med tanke på at det er voksne folk som holder på sånn her inne. Enig, er helt tragisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexie Grey Skrevet 18. august 2018 #1256 Del Skrevet 18. august 2018 27 minutter siden, Winza skrev: Enig, er helt tragisk Skremmer meg at det er voksne folk som holder på sånn. Ikke rart at barn blir mobbere! "Mamma og pappa skriver stygt på nettet, da kan vel jeg også!" 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 19. august 2018 #1257 Del Skrevet 19. august 2018 15 timer siden, Moondance skrev: At enkelte brukere ser ut til å være "fredet" og kan skrive hva f** de vil til andre her inne. Brukere som rotter seg sammen og går mot én som noen små drittunger. Blir kvalm og sjokkert med tanke på at det er voksne folk som holder på sånn her inne. Har lagt merke til det samme. Tragisk å holde på sånn. Men er lei alle frekke brukere. De som bare må kjefte og ikke klarer å diskutere saklig, men kommer med hersketeknikk og personangrep. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 19. august 2018 #1258 Del Skrevet 19. august 2018 Så er lei mennene på KG som mener ts er troll, som bare skal sette menn i dårlig lys og vil ha oppmerksomhet siden hun oppretter en tråd der mannen har vært utro 🙄 Jada, for alle utrotrådene er nok bare tulletråder Ellers lei alle de bitre mennene her, som tydeligvis har blitt avvist litt for mange ganger og mener alle kvinner er så fæle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexie Grey Skrevet 19. august 2018 #1259 Del Skrevet 19. august 2018 1 time siden, Christy89 skrev: Har lagt merke til det samme. Tragisk å holde på sånn. Men er lei alle frekke brukere. De som bare må kjefte og ikke klarer å diskutere saklig, men kommer med hersketeknikk og personangrep. Jeg har hatt brukerkonto her inne rett i overkant av et år og jeg synes nesten jeg kan merke at det har blitt dårligere stemning, frekkere brukere og mer utrivelig på så kort tid. Har nesten trukket meg ut fra diskusjonstråder fordi jeg ikke orker å bli sitert av en frekk og usaklig AB gang på gang. Den funksjonen bør innskrenkes av moderatorene! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 19. august 2018 #1260 Del Skrevet 19. august 2018 1 time siden, Christy89 skrev: Så er lei mennene på KG som mener ts er troll, som bare skal sette menn i dårlig lys og vil ha oppmerksomhet siden hun oppretter en tråd der mannen har vært utro 🙄 Jada, for alle utrotrådene er nok bare tulletråder Ellers lei alle de bitre mennene her, som tydeligvis har blitt avvist litt for mange ganger og mener alle kvinner er så fæle Jeg er lei bitre menn og bitre damer, er så masse drift fra begge kjønn rundt om på forumet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå