Gå til innhold

Ting du er lei av på Kvinneguiden

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Winza

Folk som går inn i tråder bare for å klage på hvor dårlig det tråden handler om er :kjefte:Dette er et stort problem med tråder som handler om en film eller serie, så mye bedre TV og film forumrommet ville vært uten dette problemet :sukk:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Winza skrev:

Folk som går inn i tråder bare for å klage på hvor dårlig det tråden handler om er :kjefte:Dette er et stort problem med tråder som handler om en film eller serie, så mye bedre TV og film forumrommet ville vært uten dette problemet :sukk:  

Enig, det er veldig unødvendig å spre "møkka" si, om man absolutt må, går det an å si på en sivilisert måte at den serien eller filmen ikke er "min tekopp" eller tilsvarende, og la det bli med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Winza skrev:

Ja det er så unødvendig! "Hvorfor gidder dere å se på dette? Søppelserie!" Eh fordi vi synes serien er gøy og underholdene vel. Selv om mange har fordommer mot Paradis Hotel og synes det er søppel (selv om de sikkert ikke har sett en eneste episode) så er det så unødvendig å komme inn tråden bare for å si at er søppel 🙄 hva er vitsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, Snuppah00 skrev:

Ja det er så unødvendig! "Hvorfor gidder dere å se på dette? Søppelserie!" Eh fordi vi synes serien er gøy og underholdene vel. Selv om mange har fordommer mot Paradis Hotel og synes det er søppel (selv om de sikkert ikke har sett en eneste episode) så er det så unødvendig å komme inn tråden bare for å si at er søppel 🙄 hva er vitsen?

Vært mye av dette i farmen trådene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 Jeg er lei av brukere som oppretter tråder for å rakke ned på andre tråder.

2 Jeg er lei av brukere som latterliggjør andres meninger.

3 Drittlei ufine og navlebeskuende brukere som ikke klarer å argumentere for seg. Istedenfor å bruke ordene sine til å fortelle hva de mener velger de hersketeknikker og personangrep. De tilegner brukere meninger som de ikke har ytret og opptrer aggressivt.

Blæ! Måtte bare få det ut.

Endret av Snaskesnusken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, FrankDrebin skrev:

Enig, det er veldig unødvendig å spre "møkka" si, om man absolutt må, går det an å si på en sivilisert måte at den serien eller filmen ikke er "min tekopp" eller tilsvarende, og la det bli med det. 

Jeg er enig i det du skriver, men "tekoppen" er ikke et norsk uttrykk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Arabella skrev:

Sant det, "tekoppen" er ærlig og redelig stjålet fra utlandet. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, Stella Rose skrev:

Alle trolletrådene som dukker opp i ferier.

Virker jo som at det dukker opp mange trolletråder hele året 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Sant det, "tekoppen" er ærlig og redelig stjålet fra utlandet. :fnise:

Holder du teseremoni kl. 17 kanskje? 🍵

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
16 minutter siden, Arabella skrev:

Ordet "min tekopp" minner meg bare om han i Twin Peaks :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Arabella skrev:

Jepp, men bytter ut teen med øl, mye morsommere. xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
Akkurat nå, FrankDrebin skrev:

Brus for de små? :) (Meg altså :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut
3 minutter siden, Arabella skrev:

Kan heller gå på café i Oslo for «Afternoon Tea»  ^^,

Dét er definitivt «my cuppa tea» :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, FrankDrebin skrev:

👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svarene  «Hva med DEG da, TS??» og «Hvorfor lurer du på det??» når TS stiller et spørsmål.

For eksempel:

TS: Hvor gamle var dere da dere mistet jomfrudommen?

AB: Hvorfor lurer du på det?? Hva med DEG, TS? Hvor gammel var DU når du mistet jomfrudommen?!

... Syntes det er veldig rart å svare på den måten når spørsmålet hverken er rettet mot dem direkte, eller kan knyttes til dem som person. Mao ts har ingen personlig agenda mot en spesifikk bruker for å stille spørsmålet.

En annen ting er at svaret «dump ham»/«prat med hun/han om det/ta det opp» er et gjennomgående svar, samme hva det gjelder - uten å komme med en løsning.

Nei, du MÅ ikke gå fra partneren din  fordi han glemmer å legge ned toalettlokket.

nei, du bør ikke prate med venninnen din om at hun danser rart på byen, eller at moren din gjør x og y.

og nei, du bør kanskje ikke ta opp at du tror sjefen din kanskje i et parallelt univers er litt frekk noen ganger, eller at Randi fra barneskolen som du så i forrige uke har lagt på seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei av at det utvises lite respekt av andre brukere for meninger som blir postet som er ment for å få ett annet perspektiv på temaer som blir diskuterte og som er opplest og vedtatt som «sannheter», i hvertfall i forumet «Rampelyset». Er jo litt interessant å utfordre alle moralister og «forståsegpåere» på at det finnes flere sannheter og måter å gjøre ting på en man selv hadde valgt. Har forsøkt meg ett par ganger og blitt sablet ned, utsatt for hersketeknikker og personangrep, noe som ødelegger en god diskusjon for da blir det ingen med en ett annet synsvinkel på temaet som tørr uttale seg og heller ingen god diskusjon . Trådenene blir heller ekstremt ensformige, hvor de med mest ekstreme meninger i en retning får fritt utfolde seg. Veldig synd, gjør at jeg ihvertfall er veldig lite aktiv i forumene....

Endret av GulleGull
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Winza skrev:

Vært mye av dette i farmen trådene

Vet. Så utrolig teit. Greit dere synes Farmen er et møkkaprogram, men drit i å måtte si det i alle Farmen trådene! Sikkert de samme anonyme som sier det år etter år

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...