WCKD Skrevet 16. juli 2018 #1121 Del Skrevet 16. juli 2018 Folk som avsporer ved å klage på avsporing 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 16. juli 2018 #1122 Del Skrevet 16. juli 2018 Jeg har merket meg en ting opp gjennom årene, og det er at språket her inne har blitt merkbart dårligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 16. juli 2018 #1123 Del Skrevet 16. juli 2018 Jeg irriterer meg over trådtitler av denne typen: "Er det bare meg?" I det hele tatt ufullstendig overskrift. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 16. juli 2018 #1124 Del Skrevet 16. juli 2018 2 timer siden, Arabella skrev: Jeg irriterer meg over trådtitler av denne typen: "Er det bare meg?" I det hele tatt ufullstendig overskrift. Ja.. tror jeg har sagt det før. Men når vedkommende får vite at ja, det er deg. Så blir vedkommende sur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 16. juli 2018 #1125 Del Skrevet 16. juli 2018 Akkurat nå, Maleficenta skrev: Ja.. tror jeg har sagt det før. Men når vedkommende får vite at ja, det er deg. Så blir vedkommende sur Kg i et nøtteskall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 16. juli 2018 #1126 Del Skrevet 16. juli 2018 41 minutter siden, Maleficenta skrev: Ja.. tror jeg har sagt det før. Men når vedkommende får vite at ja, det er deg. Så blir vedkommende sur Jeg har svart smått ironisk av og til, jeg også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 16. juli 2018 #1127 Del Skrevet 16. juli 2018 2 minutter siden, Arabella skrev: Jeg har svart smått ironisk av og til, jeg også. Jeg er glad det er brukere som deg på kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 16. juli 2018 #1128 Del Skrevet 16. juli 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Jeg er glad det er brukere som deg på kg Tusen takk! Nå ble jeg glad. Jeg synes du er en ordentlig trivelig bruker. Kjenner deg jo fra flere tidligere nick, vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BiancaWhite Skrevet 16. juli 2018 #1129 Del Skrevet 16. juli 2018 (endret) Korte og umodne svar. Slike svar som kommer for å få masse "likes" eller for å provosere. og "dårlig kvinnesyn" , som folk kaster rundt om seg så fort det diskuteres andre land/etnisiteter. Folk som kommer inn i tråder bare for å påpeke skrivefeil! og de som sitter og liker dette uten å bidra i tråden. Endret 16. juli 2018 av BiancaWhite 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 16. juli 2018 #1130 Del Skrevet 16. juli 2018 38 minutter siden, Arabella skrev: Jeg har svart smått ironisk av og til, jeg også. Er jo ofte ikke ironisk heller. Ofte er det jo faktisk de 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 16. juli 2018 #1131 Del Skrevet 16. juli 2018 45 minutter siden, Arabella skrev: Tusen takk! Nå ble jeg glad. Jeg synes du er en ordentlig trivelig bruker. Kjenner deg jo fra flere tidligere nick, vet du. Har hatt noen brukernavn ja men dette er det jeg har hatt lengst Jeg har faktisk ikke laget noen ny bruker eller endret navn på over 1 år, er overrasket over meg selv 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddy Skrevet 16. juli 2018 #1132 Del Skrevet 16. juli 2018 Blir lei at de ufyselige kommentarene ofte får mest likes. Begynner å lure hvem som sitter bak tastaturet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 16. juli 2018 #1133 Del Skrevet 16. juli 2018 5 minutter siden, Oddy skrev: Blir lei at de ufyselige kommentarene ofte får mest likes. Begynner å lure hvem som sitter bak tastaturet Folk liker drama og da liker de de innleggene som er ufine, er dumt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 17. juli 2018 #1134 Del Skrevet 17. juli 2018 På 16.7.2018 den 7.17, Peanut skrev: Jeg har merket meg en ting opp gjennom årene, og det er at språket her inne har blitt merkbart dårligere Serr? Jeg bare, hallo, lizzm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 17. juli 2018 #1135 Del Skrevet 17. juli 2018 18 minutter siden, FrankDrebin skrev: Serr? Jeg bare, hallo, lizzm? Ikke nødvendigvis på den måten... Men særskrivingsfeil, bruk av sitt og sin, generelt ord som gjør å lese noe tungvint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 17. juli 2018 #1136 Del Skrevet 17. juli 2018 3 minutter siden, Peanut skrev: Ikke nødvendigvis på den måten... Men særskrivingsfeil, bruk av sitt og sin, generelt ord som gjør å lese noe tungvint Skjønner hva du mener ja. Så er det nok også noen som har moro av å skrive feil med vilje for å irritere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skolebolle Skrevet 18. juli 2018 #1137 Del Skrevet 18. juli 2018 Alle som bruker AB-brukeren fordi de ikke ønsker å stå for det de har skrevet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 18. juli 2018 #1138 Del Skrevet 18. juli 2018 1 minutt siden, Skolebolle skrev: Alle som bruker AB-brukeren fordi de ikke ønsker å stå for det de har skrevet. Hvordan vet du at det er grunnen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skolebolle Skrevet 18. juli 2018 #1139 Del Skrevet 18. juli 2018 Just now, Winza said: Hvordan vet du at det er grunnen? Man ser jo når det er grunnen. Skriver noen f.eks som AB: "Jeg hater uføretrygdede" så er det jo fordi de ikke ønsker å stå for det de har skrevet. Det er ingen andre grunner til å bruke AB-funksjonen i det tilfellet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 18. juli 2018 #1140 Del Skrevet 18. juli 2018 4 minutter siden, Skolebolle skrev: Man ser jo når det er grunnen. Skriver noen f.eks som AB: "Jeg hater uføretrygdede" så er det jo fordi de ikke ønsker å stå for det de har skrevet. Det er ingen andre grunner til å bruke AB-funksjonen i det tilfellet. Eller så er de redd for at dems mening skal bli brukt mot dem i senere tråder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå