Gå til innhold

Ting du er lei av på Kvinneguiden

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenker vi alle sammen kan avkjøle oss både bokstavelig og billedlig  med litt iskrem:

image.png.d42fd7b2edfc41feba903cb40540240b.png

Bedre humør får man også. :jepp:

Endret av godjenten
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
4 minutter siden, godjenten skrev:

Tenker vi alle sammen an avkjøle oss både bokstavelig og billedlig  med litt iskrem:

image.png.d42fd7b2edfc41feba903cb40540240b.png

Bedre humør får man også. :jepp:

Jeg vil ha grønn! Forresten, jeg vil ha alle de grønne 🍦🏖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, chisandra said:

Jeg vil ha grønn! Forresten, jeg vil ha alle de grønne 🍦🏖

Meget gode valg!   :nigo:  Du får selvsagt så mange du vil ha!

Endret av godjenten
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle er vel lei av noe og det preger jo kommentarfeltet. 

Men jeg er lei av misoppfattelser. Og det at man bestandig blir "så utrolig uempatisk" fordi at man er uenig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Mass skrev:

Alle er vel lei av noe og det preger jo kommentarfeltet. 

Men jeg er lei av misoppfattelser. Og det at man bestandig blir "så utrolig uempatisk" fordi at man er uenig. 

Det er lett å forstå at dette er Kvinneguiden og ikke Manneguiden, all den tid empati er så ekstremt viktig for mange i tråder hvor det strengt tatt ikke er relevant! 🙂 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt ganske ny her inne, men allikevel begynner jeg å bli grundig lei av alle trådene om penisstørrelser. Ser også at det har vært en "gjenganger" siden tidenes morgen. :P 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, JackNapier skrev:

Det er lett å forstå at dette er Kvinneguiden og ikke Manneguiden, all den tid empati er så ekstremt viktig for mange i tråder hvor det strengt tatt ikke er relevant! 🙂 

Jeg er lei av at det stadig fortelles at menn ikke har noe her å gjøre pga navnet på forumet.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.6.2018 den 21.49, Pultost skrev:

Jeg er fortsatt ganske ny her inne, men allikevel begynner jeg å bli grundig lei av alle trådene om penisstørrelser. Ser også at det har vært en "gjenganger" siden tidenes morgen. :P 

Jaaa og likedan er jeg møkklei av disse dårlig selvtillitstrådene, typ. Puppene mine ser slik og sånn ut. Menn, vil dere ha ligget med meg.... ååh er så pateetisk

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle spørsmålene med åpenbare svar... "Er fotballtrener en jobb?" :P 

Endret av JackNapier
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Maleficenta skrev:

Jaaa og likedan er jeg møkklei av disse dårlig selvtillitstrådene, typ. Puppene mine ser slik og sånn ut. Menn, vil dere ha ligget med meg.... ååh er så pateetisk

Ja, de er også typiske, er mer enn nok av dem. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De som skal kverulere og misforstår med vilje. Orker ikke 😒

At det ofte blir en mann vs kvinne debatt i tråder. Menn hakker på kvinner og motsatt. Ødelegger hele tråden

De som ikke klarer å diskutere uten å komme med personangrep og være frekke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.5.2018 den 19.07, Svartfugl skrev:

Jeg er drittlei denne typen svar til denne typen innlegg: Fortvilet dame: "Mannen min har vert utro, våldelig og gjør ikke noe hjemme(blablabla):

Snip

Haha, dette er så spot on :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Christy89 skrev:

De som skal kverulere og misforstår med vilje. Orker ikke 😒

At det ofte blir en mann vs kvinne debatt i tråder. Menn hakker på kvinner og motsatt. Ødelegger hele tråden

De som ikke klarer å diskutere uten å komme med personangrep og være frekke.

Det er dumt at det ofte blir en mann vs kvinne debatt, men jeg har lagt merke til at den generelle tonen i en tråd er veldig forskjellig avhengig av om det er en mann eller en kvinne som presenterer en problemstilling eller liknende. For eksempel, en kvinne som syter over at mannen ikke gjør noe hjemme får masse sympati mens mannen som gjør det samme får nærmest ingenting! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Disse hygienerådene. Tror ikke jeg har vært innom en tråd hvor folk ikke krangler :krangle: Dusjer du ikke hver dag (helst 2 ganger om dager) vasker bolig flere ganger i uken, skrubber dusjen flere ganger i uken, vasker henda 100 ganger om dagen osv, så er du super ekkel! "Æsj dusjer du bare annenhver dag? Du er skikkelig ekkel! Vedder på du stinker drit :spy:"

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...