Gå til innhold

Ting du er lei av på Kvinneguiden

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

17 timer siden, Jerry Lee skrev:

Men du startet jo flere av dem.   :fnise:

En, som satire.:opplyser:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner så smått å bli lei av alle disse "Hadde dere tvunget...." trådene som har grodd opp i det siste.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...sier jeg det blir jeg kastet ut. Igjen!

Noen er nemlig fredet og skal ikke motsies uansett.....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jerry Lee skrev:

Tja...sier jeg det blir jeg kastet ut. Igjen!

Noen er nemlig fredet og skal ikke motsies uansett.....

Kastet ut, hvorfor det? Du gjør da ikke noe galt du. Syns du skal si fra og fortelle dem hvor skapet skal stå og hvor David kjøpte ølet om du føler deg urettferdig behandlet, er ikke riktig at du skal ha det sånn. :hug: Du har sikkert sagt fra før, men si fra igjen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er drittlei denne typen svar til denne typen innlegg: Fortvilet dame: "Mannen min har vert utro, våldelig og gjør ikke noe hjemme(blablabla):

Klandrer offeret-person: Din egen feil når du har så dårlig smak i menn!!! Du visste vel at han skulle slå deg halvt i hjel, smitte deg med klamydia og være utro med bestevenninna di etter å ha datet ham en uke!

Sint dame: SÅNN ER ALLE MENN, BARE DUMP HAM OG LEV ALENE MED KATTENE DINE!

SINT MANN: Sånn hadde dere aldri skrevet om det var omvendt!!! Det er ikke lov å være mann lenger!

Gal person: Kanskje du skal slutte å provosere ham så mye? Han har sikkert en grunn til å slå.

Hentebrud-mann: Ikke rart ALLE MENN reiser til Thailand for å få seg ei skreppe når ALLE NORSKE DAMER er løse, ekle og ikke gjør noe i hjemme!!

Skrivefeil-kjerringa: HIHIHI, er han vert??? Flyvert??? Det skrives voldelig, altså! 

Alt handler om feminazier og Norge er som Nord-Korea-mannen: Sånn går det når feministene har bestemt og styrt landet til helvete! Dere har valgt det selv og han er sikkert utlending eller noe sånn og dessuten blir alle gutter sånn fordi alle lærere er kvinner!

Leser bare halve innlegget-dama: Kanskje dere kan skaffe vaskehjelp som han betaler for?

Gi-elendige-råd-person: Hva med at du tar hevn ved å knuse alle tingene hans, tisse på bilsetene hans og putter en potet inn i eksosrøret på bilen samtidig som du henger ham ut med fullt navn og bilder på alle sosiale medier.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Svartfugl skrev:

Jeg er drittlei denne typen svar til denne typen innlegg: Fortvilet dame: "Mannen min har vert utro, våldelig og gjør ikke noe hjemme(blablabla):

Klandrer offeret-person: Din egen feil når du har så dårlig smak i menn!!! Du visste vel at han skulle slå deg halvt i hjel, smitte deg med klamydia og være utro med bestevenninna di etter å ha datet ham en uke!

SINT MANN: Sånn hadde dere aldri skrevet om det var omvendt!!! Det er ikke lov å være mann lenger!

Gal person: Kanskje du skal slutte å provosere ham så mye? Han har sikkert en grunn til å slå.

Hentebrud-mann: Ikke rart ALLE MENN reiser til Thailand for å få seg ei skreppe når ALLE NORSKE DAMER er løse, ekle og ikke gjør noe i hjemme!!

Skrivefeil-kjerringa: HIHIHI, er han vert??? Flyvert??? Det skrives voldelig, altså! 

Alt handler om feminazier og Norge er som Nord-Korea-mannen: Sånn går det når feministene har bestemt og styrt landet til helvete! Dere har valgt det selv og han er sikkert utlending eller noe sånn og dessuten blir alle gutter sånn fordi alle lærere er kvinner!

Leser bare halve innlegget-dama: Kanskje dere kan skaffe vaskehjelp som han betaler for?

Gi-elendige-råd-person: Hva med at du tar hevn ved å knuse alle tingene hans, tisse på bilsetene hans og putter en potet inn i eksosrøret på bilen samtidig som du henger ham ut med fullt navn og bilder på alle sosiale medier.

Hahahah så på kornet

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Svartfugl skrev:

:hoho: spot on! Kåge i et nøtteskall! :skratte: 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.5.2018 den 16.04, PussLe skrev:

Tråder som forteller hvor dårlige "alle menn og kvinner er" :( 

Skål!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg ganske ny her, men allerede er jeg lei av tråder som virker artige/interessante, som blir ødelagt av sure kommentarer. 

"For en idiotisk tråd", "Hva er vitsen med denne tråden?" osv. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Det burde du tenkt på før» svar, spesielt når Ts er i en situasjon det ikke går an å reversere. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sebastiansen

"Hekta" ditt og "hekta" datt. Faen meg noe av det mest idiotiske, ansvarsfraskrivende mølet jeg noen gang har hørt om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest AnonGangerTo

Jeg er så lei av alle trådene om ghosting. Ikke måte på hvor graverende det er, grining, masing, sutring, hva feiler vedkommende, osv. Du skulle tro verden endte i morgen om noen ghostet deg.   :scorpis: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Pultost skrev:

Nå er jeg ganske ny her, men allerede er jeg lei av tråder som virker artige/interessante, som blir ødelagt av sure kommentarer. 

"For en idiotisk tråd", "Hva er vitsen med denne tråden?" osv. 

Enig! Er alltid en å annen grinebiter som må svare surt og ødelegge tråden :balltre:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, TulleJenny skrev:

Enig! Er alltid en å annen grinebiter som må svare surt og ødelegge tråden :balltre:

Ikke sant, hjelper ikke akkurat på stemningen. :P 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Å bli moderert vekk for spekulasjoner, når det ikke var spekulasjon fra min side, men moderatorene tolker det slik de vil, som vanlig :dry:

Skulle ikke forundre meg om jeg fikk advarsel nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...