Gå til innhold

Ting du er lei av på Kvinneguiden

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Sinte og bitre personer som gjemmer seg bak anonyme svar.

Stå opp for deg selv hvis du tør!!! Har du ikke noe godt å si kan du holde nebb. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Calandria skrev:

Bare tulla med deg :klem:Har selvfølgelig ikke ignorert deg.

:fnise: ...tulla tilbake, vel.  :tunge1:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Calandria skrev:

Er så lei av en bruker som bare skal slenge dritt, så nå valgte jeg å ignorere vedkommende 

Var det meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Bonusmammaen skrev:

Sinte og bitre personer som gjemmer seg bak anonyme svar.

Stå opp for deg selv hvis du tør!!! Har du ikke noe godt å si kan du holde nebb. :fnise:

:sukk:  ...nebb holdes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

:sukk:  ...nebb holdes. 

Har ikke hørt du har et dårlig nebb jerry så syng i vei... :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Bonusmammaen skrev:

Har ikke hørt du har et dårlig nebb jerry så syng i vei... :)

Det var da svært hyggelig.  :)

"..fy for en nebbete fuuuugl...!  "    :romeo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

Det var da svært hyggelig.  :)

"..fy for en nebbete fuuuugl...!  "    :romeo:

:fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei av at det ikke går å diskutere et samfunnsproblem som voldtekt og overgrep uten at det blir en mann mot kvinne- sak. Det er da ingen som påstår at alle menn voldtar, selv om man påpeker at noen gjør det, og at det er et problem. 

Det er igrunnen mye som blir mann mot kvinne- saker her inne, som om menn og kvinner er to homogene grupper, som er i kamp mot hverandre. 

Jeg vil egentlig ikke kjempe mot menn i viktige saker, jeg vil kjempe sammen med menn. Jeg vil gjerne lære av menn, hvordan de tenker og opplever ting, og ut fra det forhåpentligvis forstå bedre hvordan vi sammen kan gjøre ting bedre. Og jeg ønsker at menn lytter til kvinner, og ut fra det lærer hvordan vi tenker og opplever ting, slik at de forstår bedre hvordan vi sammen kan løse ting. 

Det virker ikke å være mange som ønsker det samme, men mange som er fulle av hat og bitterhet, og som elsker å rakke ned på motsatt kjønn. Poenget for mange er å få inn så mange spark som mulig (saklighet er mindre viktig), og det ødelegger diskusjon etter diskusjon. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråder på seksualitet forumet ofte ender opp i en mann vs kvinne krangel. Hvor de rakker mest mulig ned på hverandre 🙄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

På 16.11.2017 den 21.15, smalls skrev:

Tråder på seksualitet forumet ofte ender opp i en mann vs kvinne krangel. Hvor de rakker mest mulig ned på hverandre 🙄

Slikt hender i nesten alle tråder egentlig /:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Lei av at de som på død og liv har sterke meninger om politikk osv, skal sure til alle tråder med sin overbevisning. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei av alle disse rasistiske trådene og at man fritt kan poste hatretorikk som anonym bruker.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Ørten" tråder om trange jeans på en slank mann. Jeg mistenker at det er samme person som står bak alle sammen, eller de aller fleste.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukere som ikke svarer på hva ts spør om og må henge seg opp i små detaljer som ikke har noe med tråden å gjøre. De som må avspore og kverulere i tråder. Bare slutt. Det er så irriterende! 🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...