Bonusmammaen Skrevet 15. november 2017 #941 Del Skrevet 15. november 2017 Sinte og bitre personer som gjemmer seg bak anonyme svar. Stå opp for deg selv hvis du tør!!! Har du ikke noe godt å si kan du holde nebb. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 15. november 2017 #942 Del Skrevet 15. november 2017 4 minutter siden, Calandria skrev: Bare tulla med deg Har selvfølgelig ikke ignorert deg. ...tulla tilbake, vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 15. november 2017 #943 Del Skrevet 15. november 2017 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: ...tulla tilbake, vel. I know Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 15. november 2017 #944 Del Skrevet 15. november 2017 1 time siden, Calandria skrev: Er så lei av en bruker som bare skal slenge dritt, så nå valgte jeg å ignorere vedkommende Var det meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 15. november 2017 #945 Del Skrevet 15. november 2017 Akkurat nå, WubWub skrev: Var det meg? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 15. november 2017 #946 Del Skrevet 15. november 2017 5 minutter siden, Bonusmammaen skrev: Sinte og bitre personer som gjemmer seg bak anonyme svar. Stå opp for deg selv hvis du tør!!! Har du ikke noe godt å si kan du holde nebb. ...nebb holdes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonusmammaen Skrevet 15. november 2017 #947 Del Skrevet 15. november 2017 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: ...nebb holdes. Har ikke hørt du har et dårlig nebb jerry så syng i vei... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 15. november 2017 #948 Del Skrevet 15. november 2017 Akkurat nå, Bonusmammaen skrev: Har ikke hørt du har et dårlig nebb jerry så syng i vei... Det var da svært hyggelig. "..fy for en nebbete fuuuugl...! " 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonusmammaen Skrevet 15. november 2017 #949 Del Skrevet 15. november 2017 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Det var da svært hyggelig. "..fy for en nebbete fuuuugl...! " 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 15. november 2017 #950 Del Skrevet 15. november 2017 Jeg er lei av at det ikke går å diskutere et samfunnsproblem som voldtekt og overgrep uten at det blir en mann mot kvinne- sak. Det er da ingen som påstår at alle menn voldtar, selv om man påpeker at noen gjør det, og at det er et problem. Det er igrunnen mye som blir mann mot kvinne- saker her inne, som om menn og kvinner er to homogene grupper, som er i kamp mot hverandre. Jeg vil egentlig ikke kjempe mot menn i viktige saker, jeg vil kjempe sammen med menn. Jeg vil gjerne lære av menn, hvordan de tenker og opplever ting, og ut fra det forhåpentligvis forstå bedre hvordan vi sammen kan gjøre ting bedre. Og jeg ønsker at menn lytter til kvinner, og ut fra det lærer hvordan vi tenker og opplever ting, slik at de forstår bedre hvordan vi sammen kan løse ting. Det virker ikke å være mange som ønsker det samme, men mange som er fulle av hat og bitterhet, og som elsker å rakke ned på motsatt kjønn. Poenget for mange er å få inn så mange spark som mulig (saklighet er mindre viktig), og det ødelegger diskusjon etter diskusjon. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 16. november 2017 #951 Del Skrevet 16. november 2017 Alt det feminist maset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 16. november 2017 #952 Del Skrevet 16. november 2017 Tråder på seksualitet forumet ofte ender opp i en mann vs kvinne krangel. Hvor de rakker mest mulig ned på hverandre 🙄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 15. desember 2017 #953 Del Skrevet 15. desember 2017 Er lei av "er dette innafor" "hvordan skal jeg si at...." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 16. desember 2017 #954 Del Skrevet 16. desember 2017 På 16.11.2017 den 21.15, smalls skrev: Tråder på seksualitet forumet ofte ender opp i en mann vs kvinne krangel. Hvor de rakker mest mulig ned på hverandre 🙄 Slikt hender i nesten alle tråder egentlig /: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 6. mars 2018 #955 Del Skrevet 6. mars 2018 Lei av at de som på død og liv har sterke meninger om politikk osv, skal sure til alle tråder med sin overbevisning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 6. mars 2018 #956 Del Skrevet 6. mars 2018 Lei av alle disse rasistiske trådene og at man fritt kan poste hatretorikk som anonym bruker. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 6. mars 2018 #957 Del Skrevet 6. mars 2018 "Ørten" tråder om trange jeans på en slank mann. Jeg mistenker at det er samme person som står bak alle sammen, eller de aller fleste. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 6. mars 2018 #958 Del Skrevet 6. mars 2018 Manisk opphengte, kverulerende brukere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 6. mars 2018 #959 Del Skrevet 6. mars 2018 Brukere som ikke svarer på hva ts spør om og må henge seg opp i små detaljer som ikke har noe med tråden å gjøre. De som må avspore og kverulere i tråder. Bare slutt. Det er så irriterende! 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 6. mars 2018 #960 Del Skrevet 6. mars 2018 Drit lei av «hvorfor er alle....» spørsmålene. Hver dag. Hver bidige dag 😤 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå