Gå til innhold

Ting du er lei av på Kvinneguiden

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alle som føler de har rett til å avspore tråden bare fordi de mener de har en morsom kommentar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som blir sure om man nevner pannekaker, bare fordi det var vafler TS snakket om i HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Folk som blir sure om man nevner pannekaker, bare fordi det var vafler TS snakket om i HI

Åh nå fikk jeg lyst på både vafler og pannekaker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Maleficenta skrev:

Åh nå fikk jeg lyst på både vafler og pannekaker

Jeg og:alice:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7/31/2017 den 17.51, AnonymBruker skrev:

Jeg irriterer meg på det revolusjonerende rådet som alltid kommer opp: "her tror jeg at jeg ville tatt en skikkelig prat med personen!". Oi, at ingen har tenkt på det da!

Anonymkode: 8eecf...13b

Haha jo det er vel nettopp det at de har tenkt på det, men gjerne ønsker en quick fix i stedet og unngå en konfrontasjon at de søker råd her. Problemet er at en quick fix ikke løser noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så mye som irriterer meg. Ettords-innlegg ser jeg ikke helt poenget med, og dårlig språkforråd overser jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråder startet av menn, hvis "slutshamer"kvinner, for siden i andre tråder jamrer og surver over at de aldri får pult.

Endret av Perle
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
23 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Er det en spesifikk tråd hvor dette nylig har hendt? Da har jeg lyst å lese den i så fall :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Winza skrev:

Er det en spesifikk tråd hvor dette nylig har hendt? Da har jeg lyst å lese den i så fall :laugh:

::PNope ikke akkurat det, men enkelte blir fort sure så snart man ikke er 100% på akkurat det de mener tråden skal handle om

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

::PNope ikke akkurat det, men enkelte blir fort sure så snart man ikke er 100% på akkurat det de mener tråden skal handle om

:helen: hmm hva var det denne tråden handla om:ironi:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...