Gå til innhold

Ting du er lei av på Kvinneguiden

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, Nematocera skrev:

De/den som drar frem eldgamle tråder. 

Må være folk som kjeder seg i sommeren :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som siterer et eldre innlegg i en tråd trass i at man har skrevet nyere innlegg siden og hvis man hadde lest det hadde vedkommende ikke trengt å si noe på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei dette trollet som lager alle disse trådene om hvor dumme / dårlige / svake kvinner er, samt hylekoret av tapere som ikke har noe annet å ta seg til enn å snakke nedsettende om kvinner! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan noen forklare meg hva som er greia med disse telletrådene? Og poengene man opptjener seg--- hva skal man med de? Lurer oppriktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Bakepulver skrev:

Jeg er lei dette trollet som lager alle disse trådene om hvor dumme / dårlige / svake kvinner er, samt hylekoret av tapere som ikke har noe annet å ta seg til enn å snakke nedsettende om kvinner! 

Enig. Gjerne vinklet til at de ikke har noe i mot kvinner men bare stiller spørsmål. Alle useriøse svar blir definert som bevis på negative kvinnelige trekk som alle kvinner har, og alle seriøse svar som taler i mot meningene til TS blir avfeid som løgn, dårlig selvinnsikt eller ugyldig argument fordi det uansett finnes veldig få sånne kvinner.
Jeg tar meg alltid i å lure om trådstarterne innehar disse fastlåste meningene om kvinner eller om de sitter og provoserer bare for gøy mens de slår seg på brystet og ler så ølet skvetter over tastaturet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ardwinna skrev:

Jeg tar meg alltid i å lure om trådstarterne innehar disse fastlåste meningene om kvinner eller om de sitter og provoserer bare for gøy mens de slår seg på brystet og ler så ølet skvetter over tastaturet.

Sikkert begge deler. Man har vel ikke så høy respekt for gruppen man liker å provosere ved å rakke ned på dem. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ardwinna skrev:

Enig. Gjerne vinklet til at de ikke har noe i mot kvinner men bare stiller spørsmål. Alle useriøse svar blir definert som bevis på negative kvinnelige trekk som alle kvinner har, og alle seriøse svar som taler i mot meningene til TS blir avfeid som løgn, dårlig selvinnsikt eller ugyldig argument fordi det uansett finnes veldig få sånne kvinner.

Personlig tror jeg at disse trådstarterne lager disse trådene for å provosere. De synes garantert at det er stas. Men de er nok alt for unge til å drikke øl da de er under 18 år. De napper seg vel i løken mens de drikker cola og knasker på chips hjemme i grotten sin hos mor og far 😆

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Iowa skrev:

Kan noen forklare meg hva som er greia med disse telletrådene? Og poengene man opptjener seg--- hva skal man med de? Lurer oppriktig. 

Det lurer jeg også på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telletråder = sosialiseringstråder for folk som er spesielt interessert i tall, som regel helt fri for krangel og uvennskap...og det er det ikke så mange plasser på forumet som kan skilte med. :)  

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Telletråder = sosialiseringstråder for folk som er spesielt interessert i tall, som regel helt fri for krangel og uvennskap...og det er det ikke så mange plasser på forumet som kan skilte med. :)  

Korrekt. :jepp:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymSjiraff skrev:

Korrekt. :jepp:

Kjekt at dere fikk deres egen forum del med, litt som når Norge ble sitt eget land :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Akkurat nå, Winza skrev:

Kjekt at dere fikk deres egen forum del med, litt som når Norge ble sitt eget land :P

Stemmer. :yvonne:

Du er også velkommen  til telleforumet om du synes det blir for dårlig stemning i de andre trådene. Vi er kjent for kakene våre og vårt gode humør. 

ApmS6onCQAESdhb.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man ikke lyst til å telle...kan man være prøvesmaker kanskje? :spise: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Har man ikke lyst til å telle...kan man være prøvesmaker kanskje? :spise: 

Selvsagt. Så lenge vi får telle kakestykkene som spises  så er vi fornøyde. :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...