Gå til innhold

Ting du er lei av på Kvinneguiden

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Menn som skal gi kvinnen skylden for alt. Er så lei av å daglig lese om hvor fæl og ond jeg er bare fordi jeg er født som kvinne.

Anonymkode: e0413...7ce

Hva med kviner, som gir menn skylden for alt mellom himmel og jord? 

Det er slitsomt å høre alt mulig sprøyt, om hvor forbanna onde ALLE menn er... 

Anonymkode: 0cefa...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
På 23.7.2017 den 21.02, AnonymBruker skrev:

"Hvem"

Anonymkode: f6986...598

Hvem hva?

Anonymkode: ee716...197

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn som skal gi kvinnen skylden for alt. Er så lei av å daglig lese om hvor fæl og ond jeg er bare fordi jeg er født som kvinne.

Enig det, men det går selvsagt også andre veien.

Vi er nødt til å dømme folk individuelt. ikke basert på kjønn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk som med en svært påståelig og bastant tone forteller andre hvordan loven fungerer, når de har null peiling, og krangler og synser selv om det de sier er helt feil.

Folk som sier at alt er dyremishandling på kjæledyrforumet, og folk som oppfordrer til dyremishandling for å provosere.

Folk som sier hvem om alt, bare for å provosere, og de som lar seg provosere av det og istedetfor å ignorere trådene så går de inn og mater trollet.

Damer som lager tråder om menn, hvor de ser seg selv som et stakkarslig offer som skal diskutere, tenke og aldri handle (drar det ut i en evighet for å få oppmerksomhet og stakkars deg svar), og om noen sier fra og kommer med forslag til faktiske løsninger så blir de skikkelig fornærmet og understreker hvor vanskelig og unik deres situasjon er og prøver å få enda mer sympati.

Anonymkode: 03ad9...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle mennene som kommer til KG fordi de har blitt utestengt fra diskusjon.no

Anonymkode: bde15...a07

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eller alle kvinnfolkene som kommer til diskusjon.no bsre for å klage over hvor elendig Kvinneguiden er... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solstråletårer

Att alt skal overdramatisere alle svar her på forum. Litt hodepine sikkert kreftsvulst.   Men viss du har vondt så klarer du å jobbe for uføre og nav støtte er djevelen selv. Er katta ute mere en 5 timer du er dyreplager. Men viss du faktisk er glad i katta er du gal kattedame. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"Så du mener at......" etterfulgt av noe brukeren som blir sitert aldri har påstått eller indikert

Anonymkode: d4835...cb1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 25.7.2017 den 13.20, AnonymBruker skrev:

Hvorfor egne forum? Klarer ikke menn og kvinner å omgåes sammen? Har de så forskjellige interesser?

Anonymkode: d6bd4...757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Bootyhunter skrev:

All klaginga over menn. 

lol 

Anonymkode: d66bd...b70

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk som mener at det er veldig morsomt å diskutere i helt latterlige trolle-tråder. Dette er faktisk  hakket mer irriterende enn de patetiske  tullingene som oppretter irriterende og dumme trolle-tråder..            

Dersom ingen gidder å svare i slike dumme tråder, så ville jo trådene etterhvert ha forsvunnet  lenger og lenger nedover. Men når en eller annen irriterende kødd alltid skal kverulere i det uendelige, så får jo de dumme trolle-trådene mye mer oppmerksomhet enn den egentlig burde ha fått...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn vs kvinne diskusjoner :roll:

Dette skjer ofte i tråder og det ender opp i krangel. Jeg er så lei! Bitre menn skal rakke ned på kvinner og motsatt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, smalls skrev:

Dette skjer ofte i tråder og det ender opp i krangel. Jeg er så lei! Bitre menn skal rakke ned på kvinner og motsatt.

Vi vil nok bare se mer av det dersom feminisme og mgtow fortsetter å øke i popularitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Winza
2 timer siden, smalls skrev:

Enig, det er helt unødvendig /:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk som tror at det er lukurativt å være uføre og gir rom for et fantastisk liv som "lat slabbedask".

Anonymkode: 6e532...a16

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...