Sheherasade Skrevet 23. juli 2017 #621 Del Skrevet 23. juli 2017 1 minutt siden, shakil skrev: I see what you tried to do there. Om jeg beskriver en ting, og vedkommende føler seg truet og vil mane til kamp, så er det virkelig ikke mitt problem Merkelig at det så ofte her inne skal handle om klaging av motsatt kjønn som gruppe. Og interessant at du fraskriver deg et hvert ansvar for noe du selv har startet. Ja ja. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #622 Del Skrevet 23. juli 2017 3 minutter siden, Sheherasade skrev: Merkelig at det så ofte her inne skal handle om klaging av motsatt kjønn som gruppe. Og interessant at du fraskriver deg et hvert ansvar for noe du selv har startet. Ja ja. Du diskuterer med en som sier han er her for å trolle Anonymkode: 79990...1d6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #623 Del Skrevet 23. juli 2017 Mennene på KG som klager over at de aldri får damer samtidig som de tror de har fasiten på hvordan man får seg dame. Blir som å tro at sigøynertiggerne er de som sitter på de beste børstipsene. Anonymkode: 79990...1d6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BerntJohnny Skrevet 23. juli 2017 #624 Del Skrevet 23. juli 2017 6 minutter siden, Sheherasade skrev: Merkelig at det så ofte her inne skal handle om klaging av motsatt kjønn som gruppe. Og interessant at du fraskriver deg et hvert ansvar for noe du selv har startet. Ja ja. Hvis jeg startet noe, og det fortsetter å forekomme, betyr det da at problemet bare er mitt? Nei, det er ikke det. Det er åpenbart at jeg sier det som må sies. I motsetning til alle som blir kuet til stillhet, så gir jeg faen. Det er deres problem damer, om dere ikke klarer eller evner svare på et spørsmål. Det føles vel vondt å ikek vite hva man skal svare regner jeg med 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du diskuterer med en som sier han er her for å trolle Anonymkode: 79990...1d6 Nuvel, noe er troll. Men igjen, trolling er ikke ille. Det eksponerer dere for hva folk og ting er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 23. juli 2017 #625 Del Skrevet 23. juli 2017 34 minutter siden, Winza skrev: Alle de frekke og ufine anonymbrukerene på kg, tviler på at de hadde turt å oppføre seg slik under nick... Neppe. Er en grunn til de trykker på AB knappen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 23. juli 2017 #626 Del Skrevet 23. juli 2017 2 minutter siden, smalls skrev: Neppe. Er en grunn til de trykker på AB knappen. Man er like anonym uansett. Who cares? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 23. juli 2017 #627 Del Skrevet 23. juli 2017 4 minutter siden, canacas skrev: Man er like anonym uansett. Who cares? Når du poster under nick så kan folk knytte ting du har sagt til brukeren din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Froning Skrevet 23. juli 2017 #628 Del Skrevet 23. juli 2017 54 minutter siden, Sheherasade skrev: Merkelig at det så ofte her inne skal handle om klaging av motsatt kjønn som gruppe. Og interessant at du fraskriver deg et hvert ansvar for noe du selv har startet. Ja ja. Beklager, men grunnen til at disse kjønnskampene blir så store er fordi folk elsker å skape drama ved å helle bensin på bålet. Det du skriver om menn her gjelder faktisk kvinner iminst like stor grad, og det at brukere som deg selv ikke forstår det... er også grunnen til at dette forumet og flesteparten av brukerne ikke kan tas seriøst. For hvert femte usakelig og stigmatiserende innlegg jeg leser om menn leser jeg et tilsvarende om kvinner. (Mennene skaper generelt ikke et like stort hysteri..)Dette skriver jeg ikke for å sutre, jeg skriver for å påpeke fakta som enkelte av dere har grusom vanskeligt for å se selv.. Kg er kg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 23. juli 2017 #629 Del Skrevet 23. juli 2017 Hvem tråd. Hvem bil. Hvem - hvem - hvem - hvem. I norsk skriftsspråk heter det Hvilken eller hva slags. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 23. juli 2017 #630 Del Skrevet 23. juli 2017 Folk som krangler i tråder 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 23. juli 2017 #631 Del Skrevet 23. juli 2017 Akkurat nå, smalls skrev: Folk som krangler i tråder De som starter de er den mest irriterende, jeg ser at det er visse brukere som alltid skal si noe provoserendes som de vet vil starte en stor krangel og ødelegge tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 23. juli 2017 #632 Del Skrevet 23. juli 2017 (endret) Er drittlei folk som ikke kan svare på det TS spør om, og bare MÅ kverulere (les tøffe seg bak anonymiteten). Og de som tviler på at det TS sier er sant, at en sak har to sider osv..... Jeg mener at når vi får fremstilt en problemstilling, må vi svare ut fra det vi får av opplysninger - ikke spekulere og kverulere! Endret 23. juli 2017 av Tiara07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 23. juli 2017 #633 Del Skrevet 23. juli 2017 1 time siden, Froning skrev: Det du skriver om menn her gjelder faktisk kvinner iminst like stor grad, og det at brukere som deg selv ikke forstår det... er også grunnen til at dette forumet og flesteparten av brukerne ikke kan tas seriøst. Eh. Ja. Det var svar til en som påstod at kvinner er urimelige. Så jeg svarte at menn er like urimelige. For å få frem at alle kan være urimelige uansett kjønn. Jeez. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 23. juli 2017 #634 Del Skrevet 23. juli 2017 Og troll. Og trollvarslere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 23. juli 2017 #635 Del Skrevet 23. juli 2017 På 20.4.2017 den 3.53, Den Lille Heksa skrev: Kanskje man kunne samlet dem i et trolle-underforum Er forøvrig litt interessant å se hva folk skriver OM Kvinneguiden utenfor forumet. Og de later heller ikke til å ta så veldig feil, utifra 'stilen' mange kjører på Kvinneguiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #636 Del Skrevet 23. juli 2017 "Hvem" Anonymkode: f6986...598 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Froning Skrevet 23. juli 2017 #637 Del Skrevet 23. juli 2017 5 timer siden, Sheherasade skrev: Eh. Ja. Det var svar til en som påstod at kvinner er urimelige. Så jeg svarte at menn er like urimelige. For å få frem at alle kan være urimelige uansett kjønn. Jeez. Da beklager jeg at jeg ikke satte meg inn i konteksten og akspterer ditt: "Jeez" Vinn vinn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 24. juli 2017 #638 Del Skrevet 24. juli 2017 Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporinger. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 24. juli 2017 #639 Del Skrevet 24. juli 2017 Brukere som kommer med ufølsomme kommentarer i tråder i vi som sørger delen av kg, det er rett og slett forkastelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #640 Del Skrevet 25. juli 2017 Menn som skal gi kvinnen skylden for alt. Er så lei av å daglig lese om hvor fæl og ond jeg er bare fordi jeg er født som kvinne. Anonymkode: e0413...7ce 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå