Gjest noe tilfeldig Skrevet 23. juli 2017 #601 Del Skrevet 23. juli 2017 Lei av folk som ikke har barn, som skal preache barneoppdragelse og har et tonn av passiv aggressiv hat mot småbarnsforeldre og småbarn. Jadda Jadda, du og elskeren din Per Georg vil leve livets glade dager uten barn, for å prioritere shopping, spa og reising. Så flott! Jeg vil heller ikke ha en bondegård men jeg går ikke inn i absolutt alle tråder om gårdsdrift for å predikere hvor mye bedre livet i byen er og hvor fæle jeg synes kyr er.. please; Get over yourself... gå å kjøp noe eller få noe massert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Kilmister Skrevet 23. juli 2017 #602 Del Skrevet 23. juli 2017 Lei brukere som roper "RUNKETRÅD" med en gang det har noe med sex å gjør. Svar heller trådstarter i steden for å angripe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #603 Del Skrevet 23. juli 2017 20 minutter siden, daemonia skrev: Jeg er lei av å se telletråder over alt. Når jeg logger inn virker det som at det kun er det som er aktivt. Og det er en bruker som hele tiden kommenterer med "Nå er det nok! xxx er en hedersperson!" uansett hva det er snakk om. Kan godt være at vedkommende har et syndrom eller noe, men for å sitere denne; Nå er det nok! Og ellers er det alt for mye krangling og spydigheter fra folk som gjør det bare for å spy ut ett eller annet sted. Du kan velge å ignorere hele telleunderforumet, gjennom innstillingerpå din profil, ettersom telletrådene har fått eget underforum nå. Anonymkode: ff233...947 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 23. juli 2017 #604 Del Skrevet 23. juli 2017 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruk av AB-funksjonen til å slenge dritt om andre brukere. Anonymkode: 0c6c1...62a Kunne ikke vært mer enig, når man skal slenge dritt til/om noen så burde man stå for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 23. juli 2017 #605 Del Skrevet 23. juli 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan velge å ignorere hele telleunderforumet, gjennom innstillingerpå din profil, ettersom telletrådene har fått eget underforum nå. Anonymkode: ff233...947 Om bare det hjalp mot å bli tagget derfra med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #606 Del Skrevet 23. juli 2017 Akkurat nå, Winza skrev: Om bare det hjalp mot å bli tagget derfra med Kanskje KG kan lage flere funksjoner på innstillingene, slik at man kan velge å ikke motta varsler om tagging fra utvalgte underforum? Anonymkode: ff233...947 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 23. juli 2017 #607 Del Skrevet 23. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kanskje KG kan lage flere funksjoner på innstillingene, slik at man kan velge å ikke motta varsler om tagging fra utvalgte underforum? Anonymkode: ff233...947 Det hadde gledet mange Da kan de som ikke liker å bli tagget i hvem like x osv tråder sluppet å få varsler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 23. juli 2017 #608 Del Skrevet 23. juli 2017 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan velge å ignorere hele telleunderforumet, gjennom innstillingerpå din profil, ettersom telletrådene har fått eget underforum nå. Anonymkode: ff233...947 Nyttig å vite! Takk! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 23. juli 2017 #609 Del Skrevet 23. juli 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan velge å ignorere hele telleunderforumet, gjennom innstillingerpå din profil, ettersom telletrådene har fått eget underforum nå. Anonymkode: ff233...947 Hvor? Jeg finner det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 23. juli 2017 #610 Del Skrevet 23. juli 2017 Alle disse tulletrådene på seksualitet forumet Skulle ønske man ikke kunne poste som AB da 99% av tulletrådene blir opprettet av AB "Hvor er barnevernet?!" Skal ikke mye til før folk hyler det ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #611 Del Skrevet 23. juli 2017 43 minutter siden, Sheherasade skrev: Hvor? Jeg finner det ikke. Jeg skrev feil. Klikk på nylig aktivitet. Velg den røde knappen Innstillinger. Velg ignorer underforum. Anonymkode: ff233...947 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 23. juli 2017 #612 Del Skrevet 23. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skrev feil. Klikk på nylig aktivitet. Velg den røde knappen Innstillinger. Velg ignorer underforum. Anonymkode: ff233...947 Sorry, men jeg finner ikke Nylig aktivitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #613 Del Skrevet 23. juli 2017 Akkurat nå, Sheherasade skrev: Sorry, men jeg finner ikke Nylig aktivitet. Her http://forum.kvinneguiden.no/index.php?app=tekcode&module=discover Den røde knappen er til venstre Anonymkode: ff233...947 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #614 Del Skrevet 23. juli 2017 Jeg er lei av at det er så mange hårsåre brukere her.. Anonymkode: ee716...197 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 23. juli 2017 #615 Del Skrevet 23. juli 2017 Alle de frekke og ufine anonymbrukerene på kg, tviler på at de hadde turt å oppføre seg slik under nick... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 23. juli 2017 #616 Del Skrevet 23. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her http://forum.kvinneguiden.no/index.php?app=tekcode&module=discover Den røde knappen er til venstre Anonymkode: ff233...947 Takk! Endelig, ingen flere telletråder! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #617 Del Skrevet 23. juli 2017 Akkurat nå, Sheherasade skrev: Takk! Endelig, ingen flere telletråder! Bare hyggelig Anonymkode: ff233...947 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BerntJohnny Skrevet 23. juli 2017 #618 Del Skrevet 23. juli 2017 At kvinner ikke klarer innrømme at de kan ta feil, eller at de ikke skjønner hvor hyklerske de kan være til tider At folk gir råd som åpenbart ikke fungerer i lengden Mengden løgn man er villig til å servere for å bevare de gode følelsene. Uten å tenke på konsekvensene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 23. juli 2017 #619 Del Skrevet 23. juli 2017 4 minutter siden, shakil skrev: At kvinner ikke klarer innrømme at de kan ta feil, eller at de ikke skjønner hvor hyklerske de kan være til tider At folk gir råd som åpenbart ikke fungerer i lengden Mengden løgn man er villig til å servere for å bevare de gode følelsene. Uten å tenke på konsekvensene - At menn ikke klarer å innrømme at de kan ta feil, eller at de ikke skjønner hvor hyklerske de kan være til tider. - Brukere, spesielt menn, som absolutt skal start meningsløse kjønnskamper her inne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BerntJohnny Skrevet 23. juli 2017 #620 Del Skrevet 23. juli 2017 Akkurat nå, Sheherasade skrev: - At menn ikke klarer å innrømme at de kan ta feil, eller at de ikke skjønner hvor hyklerske de kan være til tider. - Brukere, spesielt menn, som absolutt skal start meningsløse kjønnskamper her inne. I see what you tried to do there. Om jeg beskriver en ting, og vedkommende føler seg truet og vil mane til kamp, så er det virkelig ikke mitt problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå