AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #461 Del Skrevet 13. juni 2017 4 timer siden, Solstråletårer skrev: Jeg er så lei av disse mannfolka som er så forbannet på damer. Og skriker ut om hvor slemme de er. Like før jeg sier takk for meg på kg. Er ganske så utrivelig. Jada vi vet alle menn er onde mannsjåvinister som hater kvinne. Mens alle kvinner er snille å greie som aldri slenger dritt om menn. Anonymkode: 426a3...b47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #462 Del Skrevet 13. juni 2017 Framstillingen at alle menn hater kvinner. Anonymkode: 426a3...b47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #463 Del Skrevet 13. juni 2017 Sure menn som mener feminister er verdens undergang, trolletråder om "jeg har gjort noe fælt..", hat på uføre-tråder - ærlig talt, nå må vel KG ha utdannet de fleste fjompenisser på dette temaet... Anonymkode: 7f586...389 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #464 Del Skrevet 13. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sure menn som mener feminister er verdens undergang, trolletråder om "jeg har gjort noe fælt..", hat på uføre-tråder - ærlig talt, nå må vel KG ha utdannet de fleste fjompenisser på dette temaet... Anonymkode: 7f586...389 Sutre kvinner. Anonymkode: 426a3...b47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 13. juni 2017 #465 Del Skrevet 13. juni 2017 Denne evige, infantile, unyansierte og kvalmende kjønnskampen på KG. "Feminismen er slem". "KG-menn skal jeg aldri være sammen med". Kvinner er onde. Menn er onde. Menn vil bare kn***e og stikke av, kvinner vil bare ha søte, lange, fine, forhold. Kvinner tenker bare med følelsene. Menn er for rasjonelle. Gode gud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beatbox Skrevet 13. juni 2017 #466 Del Skrevet 13. juni 2017 Folk som konstant legger opp til brukerdebatt..og/eller oppretter bruker ene og alene for å kommentere i de trådene de kritiserer mest?! * hvorfor følger dere bloggerne som irriterer dere*..Hvorfor er du her inne hvis KG i sin helhet irriterer ræva av deg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråletårer Skrevet 13. juni 2017 #467 Del Skrevet 13. juni 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jada vi vet alle menn er onde mannsjåvinister som hater kvinne. Mens alle kvinner er snille å greie som aldri slenger dritt om menn. Anonymkode: 426a3...b47 Nei jeg skrev ikke det. Jeg skrev jeg er lei stauser skrevet av bitre menn . det er litt vel mange av de om dagen. Og da dette er et kvinneforum så har jeg et litte håp om litt mindre sånne. og jeg liker menn . synes faktisk de er bedre venner enn damer noen ganger . Men jeg er dritt lei disse Sure Bitter Troll Skriverne som vil ha ut edder å galle for de ikke har fått seg noe på en stund , Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tarzan+jane Skrevet 13. juni 2017 #468 Del Skrevet 13. juni 2017 Meninger om menn og kvinners kjønnsorgan. Meninger om menn og kvinners kropper generelt. Folk får utdelt den kroppen de har. Kropp er kropp. Whatever. 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantertante Skrevet 13. juni 2017 #469 Del Skrevet 13. juni 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jada vi vet alle menn er onde mannsjåvinister som hater kvinne. Mens alle kvinner er snille å greie som aldri slenger dritt om menn. Anonymkode: 426a3...b47 Dine evinnelige kommentarer ala den jeg har uthevet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #470 Del Skrevet 14. juni 2017 Brukere som avslutter innlegget med "Dette ønsker jeg ikke diskutere lengre" etter de har fortalt sin mening. Det er et diskusjonsforum, da blir det veldig spesielt å si sin mening for så å avslutte med at man ikke ønsker å diskutere dette. Anonymkode: 79990...1d6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #471 Del Skrevet 14. juni 2017 En knippe brukere som skal ta så stor plass på forumet. Har selv ignorert dem, men det hjelper jo ikke når de uansett avsporer trådene. Anonymkode: bde15...a07 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #472 Del Skrevet 15. juni 2017 Folk som stadig skal kommentere at "men det er jo så veldig mye verre andre steder" For eksempel hvis det er snakk om uføre i Norge. Så har de liksom ingenting å klage over, bare fordi at folk i andre land kanskje har det litt verre enn dem. Eller hvis det skjer ett terror-angrep i for eksempel Storbritannia eller Frankrike. Da kommer det garantert fleire kommentarer om at det skjedde jo en del drap og kriminalitet for fleire tiår siden også.. Ja visst, skjedde det mye dritt for mangfoldige år siden. Men hvilken relevans har egentlig dette, for dagens situasjon? Skal folk bare trekke på skuldrene, og la terror og drap skje - bare fordi slike ting skjedde for tretti eller førti år siden også? Anonymkode: 0cefa...aa3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #473 Del Skrevet 15. juni 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk som stadig skal kommentere at "men det er jo så veldig mye verre andre steder" For eksempel hvis det er snakk om uføre i Norge. Så har de liksom ingenting å klage over, bare fordi at folk i andre land kanskje har det litt verre enn dem. Eller hvis det skjer ett terror-angrep i for eksempel Storbritannia eller Frankrike. Da kommer det garantert fleire kommentarer om at det skjedde jo en del drap og kriminalitet for fleire tiår siden også.. Ja visst, skjedde det mye dritt for mangfoldige år siden. Men hvilken relevans har egentlig dette, for dagens situasjon? Skal folk bare trekke på skuldrene, og la terror og drap skje - bare fordi slike ting skjedde for tretti eller førti år siden også? Anonymkode: 0cefa...aa3 Folk som ikke forstår at verden faktisk er mye bedre for de fleste mennesker enn den noen gang har vært. Anonymkode: 426a3...b47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #474 Del Skrevet 16. juni 2017 Da er man i såfall lei av hele kg. Det går mye i det samme på kg. De om utleverer ekser og sånt. Eller guttene som forsøker å sjekke opp flere av kvinnene på kg. Kan de ikke heller opprette datingprofiler? De har ikke skjønt at kg er et diskusjonsforum. Anonymkode: 0b2e7...681 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vendeli Skrevet 16. juni 2017 #475 Del Skrevet 16. juni 2017 At "Data, spill og elektronikk"-forumet består nærmest utelukkende av tråder om sosiale medier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #476 Del Skrevet 16. juni 2017 Trolletrådene og trolleinnleggene. Anonymkode: ff233...947 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #477 Del Skrevet 17. juni 2017 Er lei av at folk ikke leser innlegg de kommenterer ordentlig. Ingenting blir til alt og alt blir til ingenting, sånn helt plutselig. Håpløst å diskutere med sånne! Anonymkode: 01721...6b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #478 Del Skrevet 17. juni 2017 Ser du ned på (sett inn hva som helst og lag en tråd på kg)? Anonymkode: 48fb9...5cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #479 Del Skrevet 17. juni 2017 Og alle de "pensjonerte norskærerne" som skal rette på andre Anonymkode: ff233...947 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slagelse Skrevet 21. juni 2017 #480 Del Skrevet 21. juni 2017 De som synser og mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå