Gå til innhold

"min første ferie" på TV 2


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Syns det er et hyggelig program :)  Som andre her nevner, moro å se andres glede over ting vi kanskje ser på som hverdagslige. Som f.eks det å se en palme.

Syns også de får fine ferier som passer til deltagerene og at de gir deltagerne flotte opplevelser.

Anonymkode: 47818...813

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koselig program.

Men seriøst, viste ikke søskenparet at det var Brandenburger Tor de stod forran?? Særiøst er det virkelig mulig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Kjetil E skrev:

Koselig program.

Men seriøst, viste ikke søskenparet at det var Brandenburger Tor de stod forran?? Særiøst er det virkelig mulig.

Forundrer meg ikke🙄

Anonymkode: 83dc8...c14

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Flere enn meg som reagerte på at fortellerstemmen omtalte Marrakech som hovedstaden i Marokko minst to ganger i løpet av episoden derfra? 

Husker også fra forrige sesong da Alanya konsekvent ble omtalt som Antalya. Greit nok at flyet landet der, men jeg så tydelig at det var i Alanya de tilbrakte ferien.

Regner nesten med at de har servert flere faktafeil som jeg bare ikke har fått med meg fordi jeg ikke kjenner til stedene. Synes det er sløvt av TV2. 

Anonymkode: 649f5...4ba

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/16/2019 at 4:02 PM, AnonymBruker said:

Ja noe sånt!

Og det er helt utrolig at tv2 klarer å finne SÅ mange folk, som aldri har reist utenlands før. Er selv vokst opp i en fattig familie, og vi lever under fattigdomsgrensa i dag også, men har da klart å komme meg på ett par ferier i livet alikevel....

Men det er kansje en grunn til at det stort sett bare er trøndere og nordlendinger med i serien?

Anonymkode: 14a12...ea7

:rolleyes::rolleyes:

Anonymkode: ee69e...8e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.1.2019 den 17.23, AnonymBruker skrev:

Uff, dette var nok traumatisk for datteren din! 

Anonymkode: f077b...25b

Haha, neida, det var ikke så ille, men hun trodde oppriktig at vi aldri har vært på ferie sammen, og det gikk ikke sammen med alle minnene hun har om, nettopp, ferie. 

Anonymkode: c0b2c...9e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carina Maria
8 timer siden, HerKommerMummi skrev:

Når går dette programmet?

Kommer på tv 2 i kveld klokken åtte :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Carina Maria skrev:

Kommer på tv 2 i kveld klokken åtte :) 

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
På ‎19‎.‎01‎.‎2019 den 20.02, AnonymBruker skrev:

JÆVLIG irriterende program navn ja, datteren vår på 6 snudde seg mot oss og skrek "HAR JEG ALDRI VÆRT PÅ FERIE???", vi har 3 hytter ved fantastiske sommer og vinterbeliggheter så vi har ikke vurdert å dra til utlandet enda. Brukte ganske lang tid på å trøste en opprørt datter. 

Anonymkode: c0b2c...9e6

He he, da er det kanskje på tide at dere drar til utlandet i år. :) Hva med for eksempel Tenerife dersom dere ønsker en solfylt sydentur. Eller dersom dere heller ønsker en storbytur med masse shopping, anbefaler jeg Paris.

Anonymkode: 96ba9...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På ‎20‎.‎01‎.‎2019 den 17.23, AnonymBruker skrev:

Uff, dette var nok traumatisk for datteren din! 

Anonymkode: f077b...25b

3 hytter?! Dere må være en søkkrik familie, for å si det sånn. Er du tilfeldigvis kona til Røkke?

Anonymkode: 96ba9...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På ‎21‎.‎06‎.‎2019 den 23.46, AnonymBruker skrev:

He he, da er det kanskje på tide at dere drar til utlandet i år. :) Hva med for eksempel Tenerife dersom dere ønsker en solfylt sydentur. Eller dersom dere heller ønsker en storbytur med masse shopping, anbefaler jeg Paris.

Anonymkode: 96ba9...f69

Eller hva med Rio de Janeiro?

Anonymkode: 96ba9...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...