Gå til innhold

"min første ferie" på TV 2


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er egentlig poenget med denne TV-serien? :klo: 

Å følge folk som aldri har hatt tid, penger eller mulighet til å reise på ferie til utlandet? 

Anonymkode: 9927d...669

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja noe sånt!

Og det er helt utrolig at tv2 klarer å finne SÅ mange folk, som aldri har reist utenlands før. Er selv vokst opp i en fattig familie, og vi lever under fattigdomsgrensa i dag også, men har da klart å komme meg på ett par ferier i livet alikevel....

Men det er kansje en grunn til at det stort sett bare er trøndere og nordlendinger med i serien?

Anonymkode: 14a12...ea7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de leter etter litt spesielle folk og fremstiller de ekstra spesiell for å lage tv. Skjønner ikke at folk vil være med... de driter seg jo ut i mange tilfeller...0

Anonymkode: fb1cf...0a9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som en del folk tror at man må til utlandet for å ha ferie.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja noe sånt!

Og det er helt utrolig at tv2 klarer å finne SÅ mange folk, som aldri har reist utenlands før. Er selv vokst opp i en fattig familie, og vi lever under fattigdomsgrensa i dag også, men har da klart å komme meg på ett par ferier i livet alikevel....

Men det er kansje en grunn til at det stort sett bare er trøndere og nordlendinger med i serien?

Anonymkode: 14a12...ea7

De teller ikke med bilferier i nabolandet altså. 

Så.. hvis dere har vært på type Sydenferier, da er dere nok ikke fattige. Men jo, Sydenferie fra nord er litt dyrere enn fra Gardemoen.

Anonymkode: 53e94...bb4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes de leter etter litt spesielle folk og fremstiller de ekstra spesiell for å lage tv. Skjønner ikke at folk vil være med... de driter seg jo ut i mange tilfeller...0

Anonymkode: fb1cf...0a9

Dette sier jo en del om deg da.. Driter seg ut? Skjønner ikke at noen dtiter seg ut bare ved å være med på programmet.  Jøss for en holdning..

Anonymkode: 2fd24...f23

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.1.2019 den 16.29, Aragorn ll Elessar skrev:

Virker som en del folk tror at man må til utlandet for å ha ferie.

Min første ferie, antyder at en ordentlig ferie er en utenlandsreise. Forkastelig men ikke overraskende at media bygger oppunder forventningene av hva en ferie skal inneholde av forbruk og reisevaner. Det kan høres ut som en uskyldig bagatell, men det er en skjult måte å formidle verdier.  

Endret av kvinneguide
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, kvinneguide skrev:

Min første ferie, antyder at en ordentlig ferie er en utenlandsreise. Forkastelig men ikke overraskende at media bygger oppunder forventningene av hva en ferie skal inneholde av forbruk og reisevaner. Det kan høres ut som en uskyldig bagatell, men det er en skjult måte å formidle verdier.  

JÆVLIG irriterende program navn ja, datteren vår på 6 snudde seg mot oss og skrek "HAR JEG ALDRI VÆRT PÅ FERIE???", vi har 3 hytter ved fantastiske sommer og vinterbeliggheter så vi har ikke vurdert å dra til utlandet enda. Brukte ganske lang tid på å trøste en opprørt datter. 

Anonymkode: c0b2c...9e6

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

JÆVLIG irriterende program navn ja, datteren vår på 6 snudde seg mot oss og skrek "HAR JEG ALDRI VÆRT PÅ FERIE???", vi har 3 hytter ved fantastiske sommer og vinterbeliggheter så vi har ikke vurdert å dra til utlandet enda. Brukte ganske lang tid på å trøste en opprørt datter. 

Anonymkode: c0b2c...9e6

Tilgang til 3 hytter, vi eier ikke 3 hytter. 

Anonymkode: c0b2c...9e6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

JÆVLIG irriterende program navn ja, datteren vår på 6 snudde seg mot oss og skrek "HAR JEG ALDRI VÆRT PÅ FERIE???", vi har 3 hytter ved fantastiske sommer og vinterbeliggheter så vi har ikke vurdert å dra til utlandet enda. Brukte ganske lang tid på å trøste en opprørt datter. 

Anonymkode: c0b2c...9e6

Uff, dette var nok traumatisk for datteren din! 

Anonymkode: f077b...25b

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff, dette var nok traumatisk for datteren din! 

Anonymkode: f077b...25b

Samme tenkte jeg 🤭

Anonymkode: efe7e...d93

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dødningehode
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

JÆVLIG irriterende program navn ja, datteren vår på 6 snudde seg mot oss og skrek "HAR JEG ALDRI VÆRT PÅ FERIE???", vi har 3 hytter ved fantastiske sommer og vinterbeliggheter så vi har ikke vurdert å dra til utlandet enda. Brukte ganske lang tid på å trøste en opprørt datter. 

Anonymkode: c0b2c...9e6

Jeg har ikke sett det selv, men hvis det er en slags blanding av luksusfellen og charterfeber, hadde jeg nok reagert akkurat som datteren din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er et koselig program jeg.  Synes det er gøy å se gleden deres over å oppleve relativt dagligdagse ting.  Synes hele serien er et "feel good " program.  

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Dødningehode skrev:

Jeg har ikke sett det selv, men hvis det er en slags blanding av luksusfellen og charterfeber, hadde jeg nok reagert akkurat som datteren din.

Det er det absolutt ikke. Har ingenting med luksusfellen å gjøre, hvorfor tror du det?  Det er også mye koseligere enn Charterfeber, der er det jo bare raringer med. Men i dette programmet er det koselige folk som av forskjellige grunner ikke har reist tidligere.  

Endret av tirben
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, æøå* skrev:

Ble sittende å se på programmet idag kun pga Kathrine😮 Sjarmerende jente😍

Nja, syns hun var masete...Ikke ei jeg ville dratt på ferie med.

Anonymkode: 83dc8...c14

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig program, kjekt å se den gleden for å se en palme for første gang 😊

Anonymkode: 0ab19...8e1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nja, syns hun var masete...Ikke ei jeg ville dratt på ferie med.

Anonymkode: 83dc8...c14

Forsåvidt ganske masete, men sur var hun iallefall ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal TV 2 liksom finne ut om noen deltakere faktisk har vært på ferie tidligere, eller ikke? :klo: 

Neste TV2-konsept blir vel Mitt første samleie hvor de skal hjelpe jomfruer som av en eller annen grunn aldri har hatt sex før... 

Anonymkode: 9927d...669

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...