Gå til innhold

åndelig rensing av hus


Isblomsten

Anbefalte innlegg

Hei 🤗 Jeg og mannen min skal kjøpe oss vårt første hus ganske snart. Jeg vil gjerne rense/ huset først før jeg flytter inn. Nå snakker jeg om rensing av ånder, dårlig energi og minner som sitter i vegene 😂 høres ganske tåpelig ut. Men jeg er ganske sensetiv når det gjelder slike ting, er ikke synsk ikke vil jeg være det heler 🙈 måte be ei klarsynt dame om å rense leiligheten våres, og mine tidligere bo forhold, ble fortalt at jeg er ganske begavet og har en sterk åndlighet. Nei takk sier jeg bare 😅 ble litt mer roligere hjemme mest om morgen etter hun har hvert på besøk 😊 lurer på om jeg skal be henne rense det nye huset? Eller kanskje en prest? Hva tenker dere 😂 har noen av dere gjort dette her før? Jeg er nok veldig paranoide 🙈hvis noen lurer så er jeg ikke regliøs. 😜

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva kan en prest gjøre?

Hvis du vil rense huset så er det da bare å få tak i en som driver med husrens. Du fikk jo renset den forrige leiligheten din, altså har du fått gjort det før, - så hun kan sikkert rense igjen hvis du spør henne. Men hvorfor vil du rense uten å vite om det sitter noe igjen der?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Millimani skrev:

Hva kan en prest gjøre?

Hvis du vil rense huset så er det da bare å få tak i en som driver med husrens. Du fikk jo renset den forrige leiligheten din, altså har du fått gjort det før, - så hun kan sikkert rense igjen hvis du spør henne. Men hvorfor vil du rense uten å vite om det sitter noe igjen der?

Velsignle huset tenkte jeg på haha 🤗 men samboeren synes det høres rart ut.😅 tenkte å spørre henne igjen men nå er det et par år siden, så det spørs litt om hun er til å få taki 😣 Jeg er helt sikker på at det sitter noe igjen, det gjør det på alle hjem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Isblomsten skrev:

Hei 🤗 Jeg og mannen min skal kjøpe oss vårt første hus ganske snart. Jeg vil gjerne rense/ huset først før jeg flytter inn. Nå snakker jeg om rensing av ånder, dårlig energi og minner som sitter i vegene 😂 høres ganske tåpelig ut. Men jeg er ganske sensetiv når det gjelder slike ting, er ikke synsk ikke vil jeg være det heler 🙈 måte be ei klarsynt dame om å rense leiligheten våres, og mine tidligere bo forhold, ble fortalt at jeg er ganske begavet og har en sterk åndlighet. Nei takk sier jeg bare 😅 ble litt mer roligere hjemme mest om morgen etter hun har hvert på besøk 😊 lurer på om jeg skal be henne rense det nye huset? Eller kanskje en prest? Hva tenker dere 😂 har noen av dere gjort dette her før? Jeg er nok veldig paranoide 🙈hvis noen lurer så er jeg ikke regliøs. 😜

 

Har tenkt litt i samme baner for å helgardere meg. Har vært dødsfall o.l i huset..

Hvor mye måtte du betale for rens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Isblomsten said:

Velsignle huset tenkte jeg på haha 🤗 men samboeren synes det høres rart ut.😅 tenkte å spørre henne igjen men nå er det et par år siden, så det spørs litt om hun er til å få taki 😣 Jeg er helt sikker på at det sitter noe igjen, det gjør det på alle hjem. 

Det kan jeg ikke tro ;) 

6 minutter siden, Forundret.. said:

Har tenkt litt i samme baner for å helgardere meg. Har vært dødsfall o.l i huset..

Hvor mye måtte du betale for rens?

Hvor mye det koster for husrens varierer ofte ut fra hvor mange kvadratmeter det er snakk om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prestens renser og hen vil ikke te betalt. Du ber da om en velsignelse :)

Anonymkode: 5caaf...f2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Millimani skrev:

Det kan jeg ikke tro ;) 

Hvor mye det koster for husrens varierer ofte ut fra hvor mange kvadratmeter det er snakk om

Ca 200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Millimani skrev:

Det kan jeg ikke tro ;) 

Hvor mye det koster for husrens varierer ofte ut fra hvor mange kvadratmeter det er snakk om

Det kommer vel an på. Noen tar betalt pr kvadrat, og noen tar betalt pr spøkelse:-)

Anonymkode: c671b...28e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Forundret.. said:

Ca 200

Glemte å nevne at det også kan variere mellom de som gjør det. Beliggenhet i forhold til hvor de holder til, om de må reise langt er også noe noen vil ha betalt for, - og hvor stor oppgaven er. Alt fra 500 til 4000, kanskje mer. 

http://www.sjelsvei.com/76187631

https://www.gretheshealingrom.com/Priser.html

Google litt mer for å finne en i nærområdet ditt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.1.2019 den 14.44, Forundret.. skrev:

Har tenkt litt i samme baner for å helgardere meg. Har vært dødsfall o.l i huset..

Hvor mye måtte du betale for rens?

Jeg betalte 800 kr 😊 synes det var litt dyrt, men det kunne ha hvert dyrere. Hedigvis så bodde hun bare 20 minutter unna 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri giddet å styre med det om ikke jeg merket noe først. Men hvis det får deg til å føle deg tryggere, så kjør på, men om ikke det et noe spesiell historie der så tviler jeg på at det et noe der. 

Jeg kjøpte meg et hus fra 1920 og her har det ikke skjedd en dritt siden jeg ble alene, skjedde litt når samboern bodde her, men det hadde med han å gjøre og ikke huset. Har vært helt tyst her siden han flytter ut for 2 år siden. Har aldri følt meg så trygg noen gang som i dette huset. 

Som sagt, vent til du eventuelt merker noe. Spøkelsene er ikke farlige. Og hvis du pleier å merke ting ofte, så ville jeg først og fremst skjekket det opp i mot meg selv før huset.

Anonymkode: 7b953...aca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.1.2019 den 12.50, Isblomsten skrev:

Hei 🤗 Jeg og mannen min skal kjøpe oss vårt første hus ganske snart. Jeg vil gjerne rense/ huset først før jeg flytter inn. Nå snakker jeg om rensing av ånder, dårlig energi og minner som sitter i vegene 😂 høres ganske tåpelig ut. Men jeg er ganske sensetiv når det gjelder slike ting, er ikke synsk ikke vil jeg være det heler 🙈 måte be ei klarsynt dame om å rense leiligheten våres, og mine tidligere bo forhold, ble fortalt at jeg er ganske begavet og har en sterk åndlighet. Nei takk sier jeg bare 😅 ble litt mer roligere hjemme mest om morgen etter hun har hvert på besøk 😊 lurer på om jeg skal be henne rense det nye huset? Eller kanskje en prest? Hva tenker dere 😂 har noen av dere gjort dette her før? Jeg er nok veldig paranoide 🙈hvis noen lurer så er jeg ikke regliøs. 😜

 

Nå må du ta deg sammen og skutte å fable, blir dette verre så ender du trolig på medisiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Made4u skrev:

Nå må du ta deg sammen og skutte å fable, blir dette verre så ender du trolig på medisiner.

Da er du igjen Ja, som antar at alle er syke. 

Anonymkode: 7b953...aca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er du igjen Ja, som antar at alle er syke. 

Anonymkode: 7b953...aca

Dem som påstår å se/høre gjenferd tenker jeg det enklere vipper over for ja, må være stadiet før dem hører stemmer og innhentes av paranoia tenker jeg, normalt skal man ikke oppleve slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
På 15.1.2019 den 14.40, Isblomsten skrev:

Velsignle huset tenkte jeg på haha 🤗 men samboeren synes det høres rart ut.😅 tenkte å spørre henne igjen men nå er det et par år siden, så det spørs litt om hun er til å få taki 😣 Jeg er helt sikker på at det sitter noe igjen, det gjør det på alle hjem. 

Ikke i huset til foreldrene mine, for det var de som bygget det. Der er det virkelig ingen gjenferd eller noe som helst. Vi merker aldri noenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ånder og spøkelser finnes ikke. 800 kr for «rens»? Du er blitt lurt og kjerringa lo nok hele veien til godtebutikken. 

Anonymkode: 136cc...e2e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Made4u skrev:

Dem som påstår å se/høre gjenferd tenker jeg det enklere vipper over for ja, må være stadiet før dem hører stemmer og innhentes av paranoia tenker jeg, normalt skal man ikke oppleve slik.

Det finnes. Trenger ikke å ha vippa over for en for å oppleve noe paranormalt. Det er ekstremt mange mennesker som opplever det, + at jeg tror man er ganske "ego" om man tror at det ikke finnes noe imellom himmel og jord og at vi er det eneste som eksisterer. Bare vi på denne bittelille kloden i hele universet.. De få tingene jeg har opplevd har jeg opplevd sammen med andre ihvertfall, der det er helt soleklart at det ikke er naturlig og alle er enige. Jeg tror egentlig ikke at menneske og dyre liv er noe mer mystiskt enn spøkelser. 

Anonymkode: 7b953...aca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.1.2019 den 12.50, Isblomsten skrev:

Hei 🤗 Jeg og mannen min skal kjøpe oss vårt første hus ganske snart. Jeg vil gjerne rense/ huset først før jeg flytter inn. Nå snakker jeg om rensing av ånder, dårlig energi og minner som sitter i vegene 😂 høres ganske tåpelig ut. Men jeg er ganske sensetiv når det gjelder slike ting, er ikke synsk ikke vil jeg være det heler 🙈 måte be ei klarsynt dame om å rense leiligheten våres, og mine tidligere bo forhold, ble fortalt at jeg er ganske begavet og har en sterk åndlighet. Nei takk sier jeg bare 😅 ble litt mer roligere hjemme mest om morgen etter hun har hvert på besøk 😊 lurer på om jeg skal be henne rense det nye huset? Eller kanskje en prest? Hva tenker dere 😂 har noen av dere gjort dette her før? Jeg er nok veldig paranoide 🙈hvis noen lurer så er jeg ikke regliøs. 😜

 

Jeg er derimot ganske sensitiv for små idiotiske tegninger spredt rundt i teksten. Jeg er ikke i stand til å lese stort mer enn et par linjer som er forurenset med slike.

Anonymkode: 23b43...d61

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes. Trenger ikke å ha vippa over for en for å oppleve noe paranormalt. Det er ekstremt mange mennesker som opplever det, + at jeg tror man er ganske "ego" om man tror at det ikke finnes noe imellom himmel og jord og at vi er det eneste som eksisterer. Bare vi på denne bittelille kloden i hele universet.. De få tingene jeg har opplevd har jeg opplevd sammen med andre ihvertfall, der det er helt soleklart at det ikke er naturlig og alle er enige. Jeg tror egentlig ikke at menneske og dyre liv er noe mer mystiskt enn spøkelser. 

Anonymkode: 7b953...aca

Mennesker og dyr er ikke mystiske nei. For en merkelig setning. Vanligvis burde det stått: «Jeg tror ikke spøkelser er noe mer mystisk enn menneske og dyreliv.» 

Anonymkode: 08597...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...