Gå til innhold

Bmw 1 serie satt seg fast i bakken og i tillegg uten snø, kom seg ikke opp hohoho 🤣🤣🤣🤣


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Påkrevd skrev:

Nei, det stemmer det han/hun sier. Den har bakhjulsdrift

Lol. Les deg litt opp før du for bananas med slike påstander. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, FrodeF skrev:

Lol. Les deg litt opp før du for bananas med slike påstander. 

Den har bakhjulsdrift 

Anonymkode: 68ab6...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, FrodeF skrev:

Lol. Les deg litt opp før du for bananas med slike påstander. 

1-serien, som det er snakk om i denne tråden, har bakhjulsdrift. 2-serien f. eks har vel framhjulsdrift, men det får vi ta i 2-serie tråden

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakhjulsdrift på vinterføre er som regel ikke den beste kombinasjonen, være seg gode dekk eller ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er da ikke sløv ihvertfall. Se på bilde jeg la ut da, hva er så vanskelig med å komme seg opp der? Hadde forstått det om det var 20-30 cm nysnø, men ikke bar bakke

Anonymkode: 68ab6...4c4

Ta på deg regnklær, er du fortsatt naken?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis biler ikke kommer seg opp og frem så er det ofte ikke bilens feil, men ytre påvirkninger som føre og sjåføren. Det finnes utrolig mange dårlige sjåfører. 

Anonymkode: 1b618...9cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det vert er annen bil med forhjulsdrift eller firehjulsdrift hadde den kommet opp lett som ingen ting. Bmw og bakhjulsdrift er dårlig og elendig

Anonymkode: 68ab6...4c4

Er det underkjølt regn spiller det ingen rolle hvilken hjul bilen trekker på. Da står du fast uansett om du kjører BMW eller Lada. Bakhjulsdrift er ikke noe hinder på vinterføre med gode dekk og en god sjåfør. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må ha svært lite greie på bil.

Anonymkode: f1575...de1

1 serien har bakhjulsdrift og firehjulsdrift, jeg har aldri sett en med forhjulsdrift men har hørt om at de kan kjøpes med det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, FrodeF skrev:

Lol. Les deg litt opp før du for bananas med slike påstander. 

1 serien har bakhjulsdrift!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, HalldirV2 skrev:

Bakhjulsdrift på vinterføre er som regel ikke den beste kombinasjonen, være seg gode dekk eller ikke.

Der tar du skrekkelig feil mister, alle bilermerker burde hatt bakhjulsdrift sine biler, da kan de leke og sladde og kjøre opp bakker riktig vei enn å måtte rygge. For meg er det kun bakhjulsdrift og firehjulsdrift som gjelder, bakhjulene må trekke 

Endret av BMW 5-serie 535D
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, HalldirV2 said:

Bakhjulsdrift på vinterføre er som regel ikke den beste kombinasjonen, være seg gode dekk eller ikke.

Null problem for oss som kan kjøre på vinterføre. Femikladder, kvinnfolk og sånt kan kjøre forhjulsdrift.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Resignert skrev:

Null problem for oss som kan kjøre på vinterføre. Femikladder, kvinnfolk og sånt kan kjøre forhjulsdrift.

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan noen kan like forhjulsdrift, de er helt jævlige å kjøre med. Gamle oldinger og de uten forståelse for det beste kjører forhjulsdrift 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Der tar du skrekkelig feil mister, alle biler burde hatt bakhjulsdrift på sine biler, da kan de leke og sladde og kjøre opp bakker riktig vei enn å måtte rygge. For meg er det kun bakhjulsdrift og firehjulsdrift som gjelder, bakhjulene må trekke 

Har biler biler? 

Anonymkode: 05fc0...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har biler biler? 

Anonymkode: 05fc0...3fd

Bilmerker mente jeg, rettet nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Resignert skrev:

Null problem for oss som kan kjøre på vinterføre. Femikladder, kvinnfolk og sånt kan kjøre forhjulsdrift.

Ja, ekte mannfolk defineres av bilen de kjører 😂

15 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Der tar du skrekkelig feil mister, alle biler burde hatt bakhjulsdrift på sine biler, da kan de leke og sladde og kjøre opp bakker riktig vei enn å måtte rygge. For meg er det kun bakhjulsdrift og firehjulsdrift som gjelder, bakhjulene må trekke 

Det er vel "leke og sladde" som er cluet her tenker jeg 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå var det vel is og ikke snø som har vært problemet i Fredriksstad

Anonymkode: 589b8...9a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, HalldirV2 skrev:

 

Det er vel "leke og sladde" som er cluet her tenker jeg 😋

Kan ikke nekte for at det er gøy å leke og sladde på en bortgjemt parkeringsplass nei, men at de har dårligere fremkommelighet er noe av det dummeste jeg har hørt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Kan ikke nekte for at det er gøy å leke og sladde på en bortgjemt parkeringsplass nei, men at de har dårligere fremkommelighet er noe av det dummeste jeg har hørt

Ikke alle, men generelt er bakhjulsdrift ikke å foretrekke på vinterføre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 1-serie og bor i Indre Troms. Piggdekk er ett must her, men har aldri hatt problemer med BMWen. Den er fantastisk på det føret her oppe, som er selvfølgelig en ymse blanding av underkjølt regn, kraftig snøvær i flere uker, null sikt, tåke, kraftig vind ol. Aldri følt meg utrygg. 

Kjører 18.000 km i året pga stor avstand, så vet hva jeg snakker om😎 

 

Anonymkode: a810a...a89

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...