Gå til innhold

Jeg har datet 50 stk, sliter med å få følelser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært singel 5 år nå, og datet kanskje rundt 50 damer på den tiden. Resultatene fra datene har vært veldig forskjellige, men alt i alt så har jeg ikke fått skikkelige følelser for noen av de. Jeg fikk følelser for ei på jobben rett etter jeg ble singel for over 5 år siden, ellers har jeg ikke fått noen ordentlige følelser for noen av de 50 jeg har datet.  Er det flere som har det slik?  Hvorfor er det så vanskelig å få følelser for noen i dagens samfunn? M36

Anonymkode: af8b9...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har datet så mange og aldri fått følelser for noen, kanskje du bør begynne å gå i deg selv, tenke på hva du vil ha, hva du trenger, hvilke behov du har, for det er ofte ikke noe galt med alle de du dater. Jeg tror noen også har for høye forventninger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du har datet ca. en ny dame i måneden i denne tiden. Er det ingen du har hatt lyst til å gå på mer enn en date med? Har du avsluttet det hver gang?

Anonymkode: f0879...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste tenker bare på hva de krever selv, ikke hva de kan by på. Er kun ute etter å  lete feil på en ny partner.

Anonymkode: b9c63...e08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å begrense seg litt, så ting kanskje føles litt mer spesielt? 50 damer..og du syns det er rart at du ikke føler noe? 

Anonymkode: c8e36...dab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 forskjellige damer hørtes både stressende og slitsomt ut. Får du brukt nok tid til å finne ut om det er noe der da, egentlig?

Jeg må ta flere måneder fri fra dating hver gang jeg blir "dumpa" av mannen jeg dater.

Anonymkode: 22980...bef

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du har datet ca. en ny dame i måneden i denne tiden. Er det ingen du har hatt lyst til å gå på mer enn en date med? Har du avsluttet det hver gang?

Anonymkode: f0879...4e9

Resultatet av datene har vært forskjellige. Noen ble det bare med en date, noen to, noen tre og  noen faktisk fire før det dabba av. Noen endte i senga andre ikke. Jeg erkjenner at jeg har mista interessen med flere av de etter at vi har hatt sex, det er heller ingen god følelse. Jeg har avsluttet det kanskje 70% av gangene. Jeg ghoster ikke, men har blitt ghosta. 

Jeg vet ikke hvorfor det er blitt slik, ønsker meg noe stabilt og langvarig (som jeg har hatt tidligere i livet), men ikke lett å finne noen som det klaffer med. Det gjelder nok mange single. 

Anonymkode: af8b9...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå dater jeg ei som er mye yngre enn meg, som er veldig attraktiv, og hun er en sånn en som jeg kunne finne på å falle for tror jeg. Hvis ikke jeg får de riktige følelsene der så begynner jeg å lure på hva som er feil med meg. 

Men ellers, ikke misforstå meg, jeg vil gjerne møte noen å dele resten av livet med. Jeg er seriøs og ikke ute etter bare ett ligg, som jeg kanskje var de første årene som singel. Ligg har blitt kjedelig, det er noe ordentlig jeg vil ha. Så jeg dater da.. kanskje litt mange men slik er det. 

Anonymkode: af8b9...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si du har ganske lav terskel for å gå på en første date. Jeg er kresen og har ikke sjans til å bli interessert i en første date med en ny fyr hver måned.

Det er klart at når man har mange "tulledater" (som det faktisk er) så blir man jo hakket mer kynisk for hver opplevelse som ikke klaffer. 

Anonymkode: f0879...4e9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil si du har ganske lav terskel for å gå på en første date. Jeg er kresen og har ikke sjans til å bli interessert i en første date med en ny fyr hver måned.

Det er klart at når man har mange "tulledater" (som det faktisk er) så blir man jo hakket mer kynisk for hver opplevelse som ikke klaffer. 

Anonymkode: f0879...4e9

Enig i denne. 

Jeg var riktignok singel i to år, men på disse to årene, gikk jeg på fire genuine dates. Resten var jeg veldig klar over bare var "surr for nå". Er sammen med siste date nå. 

Men Jeg var veldig kresen for hvem jeg gikk på date med. Jeg la ned mye tid og energi i de jeg faktisk ønsket å date, å gav det noen forsøk før jeg avsluttet. Hvis man hele tiden jakter nye, og ikke tar seg tiden til å se mennesket ordentlig før man hopper videre, vil man alltid vente på den som vil fyrverkeri og stjerner i øynene ved første møte. Og det tror jeg ikke skjer.. var ikke sånn ved første møte med han jeg nå er sammen med i alle fall, var interessert, men begynte å falle skikkelig for han først etter en del treff .

 

Anonymkode: cfee4...c54

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...