Gå til innhold

Sendte melding for to timer siden. Redd for ikke å få svar og føler meg dum!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Før helgen var jeg ute med noen venninner og møtte en mann jeg vet hvem er grunnet felles bekjente. Vi skravlet, flørtet og utvekslet telefonnumre. I dag mannet jeg meg opp til å sende melding. Så langt ikke noe svar. 

Jeg har vært singel i to år, datet en del og også blitt avvist flere ganger. Kjenner at det har gjort noe med meg, at avvisning føles veldig sårt og at jeg får dårlig selvfølelse av det. Er jeg stygg liksom?

Håper så veldig at jeg skal få svar så jeg slipper å føle meg dum overfor denne mannen når jeg møter han igjen i diverse sammenhenger. Og det er da veldig uhøflig hvis han overhodet ikke svarer?

Hjertesukk fra en som dater og vil møte kjærligheten, men som blir sliten av det 😰

Anonymkode: 9ae13...bb9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje han sitter og følger med på Manchester United mot Tottenham?

Anonymkode: d31e5...137

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ikke svar. At jeg aldri lærer!

TS

Anonymkode: 9ae13...bb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han er dårlig på å svare? Jeg kan bruke ett døgn på å svare liksom..

Anonymkode: 2c215...b78

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kanskje han er dårlig på å svare? Jeg kan bruke ett døgn på å svare liksom..

Anonymkode: 2c215...b78

Ikke hvis du VIRKELIG hadde vært interessert?

Anonymkode: e6437...7b0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også kunne ha brukt opptil 1 døgn på å svare, uavhengig av om jeg er interessert eller ei

Anonymkode: b3b32...bc1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke hvis du VIRKELIG hadde vært interessert?

Anonymkode: e6437...7b0

Okei da er han kanskje ikke så interessert i deg da?

Anonymkode: 2c215...b78

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan hvertfall si det at du kan legge dating på hylla allerede nå hvis du skal begynne trykke deg selv ned og tenke så negativt kun pga en fyr du møtte for første gang i går ikke har svart på mld din på et par timer...

Du må nesten ha en litt mer avslappa forhold til dating om det skal lykkes i det hele tatt, med noen som helst...

 

Anonymkode: e399d...e1b

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fortsatt ikke svar. At jeg aldri lærer!

TS

Anonymkode: 9ae13...bb9

Sånne ting kan man aldri vite! Du får ikke noe napp hvis du ikke prøver. Det er ikke flaut. Hvis han ikke svarer, kan det være alt fra feil nummer, til at han ikke er interessert, eller ikke vet hva han skal svare/gjøre. Du har uansett ikke gjort noe dumt! Noen personer trenger også å kjenne andre bedre før de blir interessert, så prøv åikke tro at det handler om deg :) 

Anonymkode: 40840...b14

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig uhøflig om han ikke svarer, men mange er sinnsykt trege til å svare. Noen med vilje og, de vil ikke virke for ivrige eller noe. Eller så vet de ikke helt hva de skal svare, hvis de er interesserte så har de alltid lyst å svare noe utrolig bra. Hvis de ikke er interessert så kan det også være de ikke vet hva de skal svare, og så skal de ta det senere og så glemmer de det. 

Eller så ser de bare på SMS som noe man kan besvare senere. Jeg har en kompis som kan tekste meg et spørsmål, så svarer jo jeg innen ti sek om jeg har mobilen i nærheten (som man ofte har), og så tar det tre timer før han svarer igjen. Hva fader skjedde liksom, kaster du fra deg mobilen etter du har sendt en melding for så å ikke se om det har blitt besvart før flere timer etterpå? Jeg må spørre han neste gang hvordan han tenker. Er mange som er sånn, tror ikke de tenker at det er så viktig å besvare raskt, de ser vel på det mer som en epost som man kan ta når det passer. 

Uansett, vanskelig å si om han bare ikke er interessert eller hva det er, men vil nå iallfall forvente å få et svar etterhvert! Så får du jo se hva han skriver da.

Om han ikke svarer så er det jo mest flaut for han. Bra du sendte melding, det er ikke noe du kommer til å være stressa over lenge eller neste gang du møter han. Men jeg kjenner den noe synkende følelsen av anger man får når man har sendt fra seg noe hvor man er litt spent på svaret og så skjer det ingenting. Aller verst når det står "lest" under meldingen, haha. Men jeg tror ikke jeg har opplevd å ikke få noe svar, men opplevd at det har tatt flere dager. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, både trøst og alvorsord. Jeg trenger nok begge deler! Dating er hardt og brutalt. For hver avvisning jeg opplever, mister jeg en liten bit av selvfølelsen. Derfor skal det mindre til enn før for å såre meg, derfor tar jeg det veldig personlig når mannen jeg hadde en god tone med ikke engang gidder å svare. Da er det lett å føle seg stygg, uattraktiv, utilstrekkelig ☹️

Anonymkode: 9ae13...bb9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg godt!

Men det kan jo tenkes at han er opptatt, eller sykt fyllesjuk og har gått i hi for dagen. Synes du burde gi han en dag eller to før du avskriver han.

Anonymkode: 25bea...86c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Før var jeg sånn, svarer de ikke innen timer, så er det kroken på døren... Men man må bare lære seg å ta det litt chill. Alle er ikke opptatt av mobilen sin og noen er bare veldig treige til å svare. Det trenger ikke å bety at de ikke er interessert. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg så godt! Jeg har akkurat begynt å date etter et lang forhold som tok slutt for snart to år siden. I mellomtiden har jeg bygget meg opp, og trodde oppriktig at jeg skulle ha et kjempekult og avbalansert til dating nå. Men neida. Fullstendig tortur hver gang jeg ikke får svar på meldinger med en gang. Går gjennom hele daten i hodet for å analysere hva jeg gjorde galt. 

Men så er det ikke det at det er noe galt med oss. Det må vi huske på. 

Anonymkode: 7e24f...b43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør kjære deg... Jeg fikk ikke svar fra min flørt før det var gått over et døgn. Jeg friket ut og fikk et negativt tankekjør uten like.

Det viste seg at fyren var super interessert men er uuultra treg på sms og ville bruke lang tid på å formulere seg "rett" overfor meg. Å tenke på at jeg trippet, neida det gjorde han ikke  🙄

Det har ikke gått et døgn enda? Gi han to. Han er mann. 

På den annen side... De fleste menn sjekker mobilen relativt ofte og han har nok sett den. Men han kan være i tenkeboksen. Menn trenger tid. 

Og svarer han ikke? Neivel, synd for han hva han går glipp av! 

Hva skrev du forresten?

Lykke til! 

Anonymkode: eeec9...0b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hør kjære deg... Jeg fikk ikke svar fra min flørt før det var gått over et døgn. Jeg friket ut og fikk et negativt tankekjør uten like.

Det viste seg at fyren var super interessert men er uuultra treg på sms og ville bruke lang tid på å formulere seg "rett" overfor meg. Å tenke på at jeg trippet, neida det gjorde han ikke  🙄

Det har ikke gått et døgn enda? Gi han to. Han er mann. 

På den annen side... De fleste menn sjekker mobilen relativt ofte og han har nok sett den. Men han kan være i tenkeboksen. Menn trenger tid. 

Og svarer han ikke? Neivel, synd for han hva han går glipp av! 

Hva skrev du forresten?

Lykke til! 

Anonymkode: eeec9...0b1

Hvis ikke daten svarer før etter et døgn så er det dårlig oppførsel. Hadde vært dumpegrunn for min den. Da er han bare ikke interessert nok.

Anonymkode: 6f7e5...aa7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å gi deg falske forhåpninger, men han jeg dater kunne bruke 3-4 dager på å svare i starten, holdt på å bli sprø (dette var før det ble noe fast). Likevel er det ikke noe annet som tilsier at han ikke er interessert, og nå som vi har holdt på en stund kommer svarene litt kjappere i det minste (er jeg heldig svarer han samme dag 😄, er det noe konkret som haster litt får jeg svar ganske kjapt). Burde bare begynt å ringe, men jeg liker meldingene hans 😊 Har ikke spurt hvorfor han er så treig, men han er en rimelig analog type som ikke sitter mye på telefonen, noe jeg synes er positivt. Jeg forstår deg godt, men gi det litt tid i hvert fall.

Anonymkode: 5ba7e...5e7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for å gi deg falske forhåpninger, men han jeg dater kunne bruke 3-4 dager på å svare i starten, holdt på å bli sprø (dette var før det ble noe fast). Likevel er det ikke noe annet som tilsier at han ikke er interessert, og nå som vi har holdt på en stund kommer svarene litt kjappere i det minste (er jeg heldig svarer han samme dag 😄, er det noe konkret som haster litt får jeg svar ganske kjapt). Burde bare begynt å ringe, men jeg liker meldingene hans 😊 Har ikke spurt hvorfor han er så treig, men han er en rimelig analog type som ikke sitter mye på telefonen, noe jeg synes er positivt. Jeg forstår deg godt, men gi det litt tid i hvert fall.

Anonymkode: 5ba7e...5e7

Mange løgner man bruker for å overbevise seg selv om at sånn oppførsel er greit. 

Anonymkode: 6f7e5...aa7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...