Gå til innhold

Ditt vinduderprodukt!!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Lepomaden fra Biotherm er en av mine favoritter også.

En annen favoritt er Teint Parfait complexion enhancer fra YSL. Høst til vår bruker jeg den på kinnben ol. På sommeren når jeg har fått farge, og ofte også hud som trenger lite sminke, bruker jeg den som foundation. Gjør at huden gløder , men på en fantstisk diskret måte.

Stila smudgepots er også supre. Brker den som eyeliner, og til sotede øyne hvis jeg skal på byen. Sitter som støpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DayEear Plus med faktor 15 fra Estee Lauder. Har prøvd mye annet for jeg kunne ikke tro det var nødvendig å bruke så mye penger på hudkrem, men både jeg og huden har visst blitt bortskjemte, så jeg ender stadig opp med å kjøpe den igjen etter å ha prøvd noe annet. Siste bevis var at jeg klarte å bli solbrent i ansiktet for første gang på et par år, hadde selvfølgelig testa en krem uten faktor da, og ikke tenkt på at det kunne bli sol. Nå er det slutt på å tulle, kjøper ikke noe annet heretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Er det et kosttilskudd eller krem? Kjøpes hvor til dne nette pris av hva ? :)

Det er roll-on. Altså, man smører seg under armene før man legger seg, også vasker man seg under armene igjen når man står opp igjen. Det er sterke saker har jeg hørt. Er ikke sikker på pris, men blir kjøpt på apotek. :) Skal visst være kjempeeffektivt!

Står mer - her - .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det den med solfaktor?Hmm..Så den til under 100 kr på strawberrynet,så...Kanskje jeg skal slå til på den!Virket dyr,men...Typisk meg å falle for fristelsen :oops:

Heisann, den har solfaktor 8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...